Το Black friday των φτωχών

1743
πλειστηριασμοί

Το black  friday είναι θέμα ψυχολογίας και συμπεριφοράς.
Ως ερέθισμα δονεί τους ίδιους δέκτες και παράγει τα ίδια συναίσθημα στο άτομο που έχει δυνατότητα να ξοδέψει και να καταναλώσει  πολλά  ή λιγότερα χρήματα .
Δονεί τους ίδιους δέκτες και παράγει τα ίδια  συναίσθημα σε ένα άλλο άτομο που είναι πάμφτωχος και ποδοπατιέται σε ένα συσσίτιο για  λίγα πορτοκάλια
Το  black  friday πυροδοτεί  τα ίδια αρχέγονα ένστικτα  ατομικού ανταγωνισμού.
Ο στόχος τον εμπνευστών του είναι ο άνθρωπος -ατομικά- να παραδοθεί σε μια φρενίτιδα κατανάλωσης  πέρα από το μέτρο των δυνατοτήτων του. Δεκάδες εκατομμύρια ευρώ ξοδεύονται σε διαφημιστικές καμπάνιες για να πυροδοτήσουν  τεχνητά αυτή την φρενίτιδα.
Δύσκολα μπορείς να εντοπίσεις ποιος βλάπτεται τελικά από αυτό εξ όσων μπορούν χαρωπά να συμμετάσχουν είτε ως έμποροι είτε ως καταναλωτές.
Ως  θέμα ψυχολογίας και καταναλωτικής συμπεριφοράς δεν παλεύεται  πολιτικά .
Μπορείς μόνο να τονίζεις την ταξική διαφορά μεταξύ της καταναλωτικής φρενίτιδας των πλουσίων και του  αντίστοιχου Black friday  των φτωχών.
Γίνονται δεκάδες τέτοια κάθε  βδομάδα και περνούν σχεδόν απαρατήρητα
Black friday εκατομμυρίων φτωχών που θα σας κοιτάζουν αύριο αμέτοχοι οικονομικά και κοινωνικά αποκλεισμένοι από το πάρτι σας.
Θα κοιτάζουν  αυτό που μοιάζει ως  ασέβεια  προς την κατάσταση τους…
και κάτι μου λέει πως θα σχεδιάζουν το μέλλον σας.

*Πηγή: papaioannou-giannis.net

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας