Καταγγελία: «Η ανάλγητη πολιτική της ΕΥΔΑΠ με τις διακοπές νερού»

2639
καταγγελία

Το κείμενο που ακολουθεί είναι αναδημοσίευση από το μπλογκ ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ

Καταγγελία που μας κάνει ο αναγνώστης μας Κώστας Σ. είναι χαρακτηριστική για την αντιμετώπιση που αντιμετωπίζουν οι πελάτες της ΕΥΔΑΠ, από κάποιους υπαλλήλους της επιχείρησης, – με εντολή της διοίκησης της φυσικά -, οι οποίοι για ευνόητους λόγους καθυστερούν να εξοφλήσουν τους λογαριασμούς τους.

Συγκεκριμένα μας αναφέρει ότι στις 02/10/2018 διαπιστώνει ότι η ΕΥΔΑΠ έκανε διακοπή νερού στο σπίτι που κατοικεί, στην Πετρούπολη, μαζί με τους ηλικιωμένους γονείς του.
Ο λόγος ήταν γιατί ότι ο τελευταίος λογαριασμός που έλαβε ήταν υπέρογκος -250 ευρώ-, λόγω κάποια διαρροής που υπήρχε, την οποία δεν αναλήφθηκε εγκαίρως.
Ετσι αδυνατούσε να τον εξοφλήσει μέχρι 8/8/2010 που έληγε.

Eίχε δρομολογήσει να συγκεντρώσει τα χρήματα και να εξοφλήσει την υποχρέωση του, αρχές Οκτώβρη. Βρέθηκε όμως μπροστά στην δυσάρεστη έκπληξη, υπάλληλοι της επιχείρησης να έχουν κάνει διακοπή νερού στο σπίτι του.

Πηγαίνει στα τοπικά γραφεία της ΕΥΔΑΠ, στην Πετρούπολη για να βρει λύση στο πρόβλημα του και να διαμαρτυρηθεί για το γεγονός ότι έκοψαν το νερό στο σπίτι του χωρίς καμιά ειδοποίηση.

Η κατάσταση που αντικρίζει απερίγραπτη. Συνωστισμός από δεκάδες συμπολίτες του, που ήταν εκεί για να βρουν λύση για το ίδιο πρόβλημα που αντιμετώπιζε και ο ίδιος, ενώ στα 2 ειδικά μηχανήματα Αυτόματης Πληρωμής, δεν υπήρχε κανείς υπάλληλος να εξηγήσει ειδικά στους ηλικιωμένους που υπήρχαν στην ουρά, πώς θα τα χρησιμοποιήσουν, κάτι που έκανε ο ίδιος όσο βρισκόταν σε αναμονή.

Τελικά μετά από αρκετή ταλαιπωρία, βρέθηκε κάποιος υπάλληλος της ΕΥΔΑΠ να επιληφθεί της υπόθεσης του.
Του πρόσθεσε στο λογαριασμό του ένα «πρόστιμο» 37 ευρώ, «έξοδα επανασύνδεσης» το ονόμασε, και τον έστειλε να εξοφλήσει το συνολικό χρέος του.
Σε ερώτησή του γιατί με έναν και μόνο ανεξόφλητο λογαριασμό, προχώρησαν σε διακοπή του νερού, δήλωσε αναρμόδιος να απαντήσει και τον παρέπεμψε στον 3ο όροφο του κτηρίου, όπου υπήρχε το γραφείο της Προϊσταμένης της υπηρεσίας, για να διαμαρτυρηθεί.

Αυτό και έκανε ο Κώστας.

Ας αφήσουμε τον ίδιο να μας περιγράφει και να σχολιάσει τι επακολούθησε:

Βρέθηκα έξω από το γραφείο της Προϊσταμένης και η γραμματέας της μου ζήτησε ευγενικά να περιμένω, αφού προηγούνταν άλλοι πολίτες που περίμεναν να την συναντήσουν.

Όταν τελικά μπήκα στο γραφείο της, της ζήτησα ξεκάθαρα να μου αναφέρει τον λόγο που κόβουν το νερό χωρίς προειδοποίηση, για 1 μόλις ληξιπρόθεσμο λογαριασμό!!!

Οι κυνικές κι εριστικές απαντήσεις της ήταν οι εξής: «Είναι πολιτική της ΕΥΔΑΠ, οποιοσδήποτε ληξιπρόθεσμος λογαριασμός άνω των 100 Ευρώ, να μπαίνει σε εντολή διακοπής».
«Το τηλέφωνο όταν λήγει και δεν το πληρώνετε δεν σας το κόβουν;», «Δεν δίνω εγώ τις εντολές διακοπής, αλλά το ΦΕΚ!!».

Με πολύ έντονο ύφος της απάντησα στα «επιχειρήματα» της λέγοντας πως: «το νερό είναι κοινωνικό αγαθό και δεν μπορείτε να το κόβετε έτσι εύκολα».
«Είμαστε σε λαϊκή γειτονιά που ο κόσμος δυσκολεύεται να τα βγάλει πέρα. Εγώ ευτυχώς έχω τώρα και θα τα πληρώσω, κάποιος που δεν θα έχει όμως θα μείνει χωρίς νερό;».

Όταν ειδικά της έθιξα το θέμα της ταλαιπωρίας του κόσμου στα ταμεία η απάντηση ήταν ξεκάθαρη: «Δεν φταίμε εμείς, εάν ο κόσμος δεν ξέρει να χρησιμοποιεί τα μηχανήματα Αυτόματης Πληρωμής!».
(Το ότι ανάμεσα στους πελάτες της ΕΥΔΑΠ που θέλαν να πληρώσουν υπήρχαν υπέργηροι πολίτες και δεν υπήρχε ούτε ένας υπάλληλος να τους βοηθήσει δεν την απασχολούσε καθόλου).

Στην τελευταία μου παρατήρηση γιατί δεν μου στείλανε ειδοποίηση διακοπής η προκλητική της απάντησή ήταν η εξής: «Σας στείλαμε την προηγούμενη φορά κύριε, πόσες ειδοποιήσεις θα στέλνουμε;».
Αυτή η τελευταία της απάντηση με εξόργισε ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ κι έφυγα φωνάζοντας της «Αν έρθει εδώ μέσα ο Ρουβίκωνας θα σας πω».

(Το κατά πόσο πρέπει να υπάρχουν αυτόκλητοι Ζορό κι όχι οργανωμένο λαϊκό κίνημα που να αποτρέπει τέτοιες καταστάσεις είναι μεγάλο θέμα που δεν γίνεται να αναλυθεί τώρα).

Τότε αυτή σε έξαλλη κατάσταση σηκώθηκε όρθια και ούρλιαζε «Με απειλείς; Φωνάξτε τον φύλακα!!! Πάρτε το 100!!! Θα σου κάνω μήνυση!!!».

Εγώ έφυγα απ’ το γραφείο της για να μην εκτραχυνθεί περισσότερο η κατάσταση.
Αρχισα να κατεβαίνω τους ορόφους και όταν έφτασα στο ισόγειο αντίκρισα και πάλι την τεράστια ουρά στα μηχανήματα αυτόματης πληρωμής και τους μπερδεμένους παππούδες μπροστά τους. Συνέχισα κανονικά για λίγη ώρα ακόμη να βοηθάω τον κόσμο.

Ξαφνικά εμφανίστηκε και πάλι η Προϊσταμένη που με έψαχνε, εμφανώς νευριασμένη, συνοδευόμενη με τον φύλακα.
Από το πλήθος του κόσμου δεν μπορούσε καν να με δει στα 3-4 μέτρα απόσταση.

Της φωνάζω:
– «Κυρία μου εγώ εδώ είμαι, βοηθάω τον κόσμο, όπως θα έπρεπε να κάνετε εσείς».

Προς στιγμήν φάνηκε αμήχανη, αλλά συνέχισε να φωνάζει κι έτσι εξελίχθηκε ο παρακάτω διάλογος, με θεατές τον κόσμο που περίμενε:

– «Με απειλήσατε, Θα σας κάνω μήνυση».

– «Αφού μας κόβετε το νερό, έχετε εδώ τον κόσμο και τον ταλαιπωρείτε στα ταμεία, πως θέλετε να αντιδράσω;».

– «Οι πελάτες της ΕΥΔΑΠ πρέπει να πληρώνουν».

– «Μιλάμε για ανθρώπους Κυρία μου, όχι για «πελάτες» και αριθμούς. Ανθρώπους!!! Εγώ εδώ βοηθάω και δεν πάω στην δουλειά μου, για να κάνω την δική σας δουλειά!!».

Όλο αυτό το διάστημα κι ενώ συνέχιζα να βοηθάω ηλικιωμένους να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους στα μηχανήματα Αυτόματης Πληρωμής, ο κόσμος ξεκίνησε να μου συμπαραστέκεται. Χαρακτηριστικά άκουσα από κάποιον: «Αυτή είναι η κοινωνική πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ!!!».

Τότε κι η Προϊσταμένη μάλλον ζορίστηκε, και αναδιπλώθηκε. Γενικά έριξε τους τόνους και το συμβάν έληξε κάπου εκεί.
Μάλιστα φεύγοντας με ενημέρωσε σε πιο ήρεμο και φιλικό (;) ύφος: «Κι εμένα ο γιος μου για 350 ευρώ δουλεύει»!!!.

Όλο το παραπάνω περιστατικό είναι αφιερωμένο:

1. Στην κοινωνία που οραματιζόμαστε και στην οποία οι πολίτες δεν θα είμαστε «Πελάτες» και τα δημόσια αγαθά όπως το Νερό «Εμπόρευμα».

2. Στους ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ που κάποτε φωνάζανε: «ΥΓΕΙΑ – ΠΑΙΔΕΙΑ –ΡΕΥΜΑ και ΝΕΡΟ, ΔΕΝ είναι εμπορεύματα ανήκουν στον ΛΑΟ »

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας