Φιλανδία: Δοκιμή ρωσικού εκχιονιστικού SM-7 για τη συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου

406
sm-7

Ξεκίνησαν στη Φινλανδία οι δοκιμές του ρωσικού εκχιονιστικού SM-7, ώστε να βοηθήσει στη χειμερινή συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας.

Τις δοκιμές του ρωσικού SM-7 (με το ακρωνύμιο να προκύπτει από το Snowclearing Machine, δηλαδή Εκχιονιστικό Μηχάνημα) ξεκίνησαν στη βόρεια Φινλανδία οι αρχές της χώρας, σύμφωνα με δηλώσεις του εκπροσώπου της Υπηρεσίας Μεταφορικών Υποδομών, Μάρκου Νούμελιν, ώστε να διαπιστώσουν κατά πόσο μπορεί να τους βοηθήσει στη χειμερινή συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου.

Οι φινλανδικές αρχές μέχρι τώρα, βασιζόταν για τον καθαρισμό του σιδηροδρομικού δικτύου από το χιόνι, σε τράκτορες και ειδικούς εκσκαφείς, ενώ αν και οι δοκιμές ήταν προγραμματισμένες να γίνουν στην νοτιοανατολική Φινλανδία, ο ασυνήθιστα θερμός Φεβρουάριος ανάγκασε τους ειδικούς, να μεταφέρουν το ρωσικό εκχιονιστικό, στην επαρχία Καϊνού, στα βόρεια της χώρας, όπου το χιόνι φτάνει μέχρι και μισό μέτρο σε ύψος.

Τα μέσα ενημέρωσης της Φινλανδίας, αποκάλεσαν το ρωσικό μηχάνημα «χιονοφάγο», με την εφημερίδα Ilta Sanomat να υποστηρίζει πως, το ρωσικό εκχιονιστικό τρένο, ίσως αποτελεί το πιο φιλικό προς το περιβάλλον και αποτελεσματικό μηχάνημα για την απομάκρυνση του χιονιού, σε ολόκληρο τον κόσμο.

Αναφερόμενος στις δοκιμές, ο Νούμελιν εξήγησε πως «θα δοθεί επιπλέον προσοχή στην ασφάλεια και στην καταλληλότητα του εξοπλισμού για το φινλανδικό σιδηροδρομικό δίκτυο. Αν οι δοκιμές αποδειχθούν πετυχημένες, είναι πιθανόν να αποκτήσουμε αυτού του τύπου τον εξοπλισμό».

Νωρίτερα τον Φεβρουάριο, η Εταιρία Σιδηροδρόμων της Ρωσίας είχε επιβεβαιώσει πως εκχιονιστικός εξοπλισμός είχε ξεκινήσει να καθαρίζει χιονισμένες περιοχές στη Φινλανδία, στο πλαίσιο συμφωνίας με την Υπηρεσία Μεταφορικών Υποδομών της Φινλανδίας.

Η ιστορία του SM-7

Σχεδιασμένο κατά την Σοβιετική εποχή, το συγκεκριμένο εκχιονιστικό μοντέλο βάρους 188 τόννων, ταξιδεύει με ταχύτητες 6-10 χιλιομέτρων την ώρα και είναι το τελευταίο μιας σειράς μοντέλων, που είχαν κατασκευαστεί για τον καθαρισμό του τεράστιου σιδηροδρομικού δικτύου της Σοβιετικής Ένωσης, το ¼ του οποίου βρίσκεται βόρεια του Αρκτικού Κύκλου.

Οι σιδηροδρομικές γραμμές της Φινλανδίας, με μήκος 1.524 χιλιόμετρα είναι συμβατές με τα 1.520 χιλιόμετρα των γραμμών της Ρωσίας αλλά και των υπολοίπων πρώην Σοβιετικών δημοκρατιών, που σημαίνει πως δεν χρειάζεται κάποια ειδική μετατροπή για τις δοκιμές του SM-7.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας