Εργασιακή βαρβαρότητα της Fraport στο αεροδρόμιο "Μακεδονία" και μισθοί 250€

4535
fraport

Μπορεί να επανήλθε από αρκετούς στο προσκήνιο το γνώριμο από παλιά στην θητεία μας στο στρατό άσμα “Μακεδονία ξακουστή του Αλεξάνδρου η χώρα...” αλλά δεν βλέπουμε να πραγματοποιούνται συλλαλητήρια για το γεγονός ότι το αεροδρόμιο “Μακεδονία” της χώρας του Αλεξάνδρου έχει εκχωρηθεί στα γερμανικά χέρια της Fraport και ότι σε αυτό το αεροδρόμιο επικρατούν συνθήκες εργασιακού μεσαίωνα με εργαζόμενους των 250€ τον μήνα.
Κλιμάκιο της Λαϊκής Ενότητας Α΄ Θεσσαλονίκης, αποτελούμενο από τη Χ. Σουλτανίδου, Συντονίστρια της ΛΑ.Ε. Α΄ Θεσ/κης, τη Δέσποινα Χαραλαμπίδου, πρ. βουλευτή, και τον Πέτρο Γκότση, μέλος της Π.Γ. της ΛΑ.Ε. Α΄ Θεσ/κης πραγματοποίησε σήμερα συνάντηση με το Σωματείο  Υπαλλήλων Κρατικού Αερολιμένα Θεσ/κης Μακεδονία και με το Σωματείο Εργαζομένων Αεροδρομίου Μακεδονία, στο αεροδρόμιο “Μακεδονία”.
Η ΛΑΕ Θεσσαλονίκης αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι “οι εργασιακές συνθήκες των μελών του Σωματείου Εργαζομένων Αεροδρομίου Μακεδονία παραμένουν απαράδεκτες, αφού η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ δεν παρέδωσε μόνον τα αεροδρόμια με τις υποδομές τους στη Fraport, παράδωσε και τους εργαζόμενους ομήρους στις ορέξεις και στα συμφέροντα της γερμανικής εταιρείας”.
“Οι περισσότεροι εργαζόμενοι του Σωματείου είναι συμβασιούχοι, πολλοί με συμβάσεις ενός μήνα, με εργασία ενός 4ωρου ημερησίως, με συνολικές μηνιαίες αποδοχές 250 ευρώ!!Έχει γίνει πια καθεστώς δυστυχώς, ένα μέρος του γλίσχρου μισθού τους, να μην καταβάλλεται σε χρήμα, αλλά να καλύπτεται με κουπόνια Σούπερ-Μάρκετ. Και ενώ οι μισθοί τους παραμένουν καθηλωμένοι στο ίδιο χαμηλό ποσό από το 2012, επιβαρύνονται ακόμη περισσότερο, αφού καλούνται να πληρώνουν και 15 ευρώ το μήνα για τη χρήση του πάρκινγκ, ενώ πριν την εξαγορά του αεροδρομίου από τη Fraport πλήρωναν 15 ευρώ το χρόνο! Από αυτά, το ποσό των 10 ευρώ το μήνα, εισπράττει, χωρίς κανένα έξοδο, η Fraport!”, προσθέτουν στην ανακοίνωση.
Η ΛΑΕ κάνει λόγο για απαράδεκτες συνθήκες εργασίας  “με σημαντικότατα προβλήματα, ιδιαίτερα τους θερινούς μήνες, και με πολλά εργατικά ατυχήματα, τα οποία οφείλονται κυρίως στη συνεχή «ανανέωση» του προσωπικού – αφού λήγουν οι ολιγόμηνες συμβάσεις τους-  και στην ελλιπέστατη εκπαίδευσή τους για εργασίες εξειδικευμένες και επικίνδυνες.
Με ιδιαίτερη έμφαση εξέφρασαν οι εκπρόσωποι του Σωματείου Υπαλλήλων Κρατικού Αερολιμένα Θεσ/κης Μακεδονία, την αναγκαιότητα να παραμείνουν στην ιδιοκτησία του δημοσίου τα άλλα 23 περιφερειακά αεροδρόμια, και να μην ξεπουληθούν, όπως συνέβη με τα 14 αεροδρόμια που χαρίστηκαν ουσιαστικά, στη Fraport”.
Στο τέλος  της συνάντησης, η αντιπροσωπεία της Λαϊκής Ενότητας Α΄Θεσ/κης,  αφού ευχαρίστησε τους εκπροσώπους των Σωματείων για τη συνάντηση, δήλωσε ότι η Λαϊκή Ενότητα θα βρίσκεται πάντα στο πλευρό των εργαζομένων, υπερασπίζοντας τη σταθερή εργασία τους, τα εργασιακά δικαιώματα και την αποκατάσταση των μισθών τους.
“Για τη Λαϊκή Ενότητα παραμένει στην ημερήσια διάταξη ο στόχος για την επαναφορά όλων των αεροδρομίων της χώρας στο δημόσιο και για την ανασυγκρότησή τους. Ο αγώνας αυτός, που αφορά όλες τις δημόσιες επιχειρήσεις που ξεπουλήθηκαν, συνδέεται στενά με τον αγώνα για να σταματήσουν συνολικά οι ιδιωτικοποιήσεις, για την απαλλαγή της χώρας από τα μνημόνια και την λιτότητα, για μια νέα προοδευτική πορεία ανασυγκρότησης του τόπου, ελπίδας και προοπτικής”, καταλήγει η ανακοίνωση.

1 σχόλιο

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας