Τουρκία-Αναζητά κινητήρα για το μαχητικό της, χωρίς να έχει πρόβλημα εξαγωγών

645

Η συνεχιζόμενη, υπερδεκαετής ιστορία της Τουρκίας για την παραγωγή ενός πλήρως εγχώριου κινητήρα ρίχνει μια σκιά στα επιτυχημένα εγχώρια αμυντικά της προγράμματα, σύμφωνα με κυβερνητικούς και βιομηχανικούς αξιωματούχους.

Η αποτυχία “στην καλύτερη περίπτωση, το πρόβλημα προκαλεί μεγάλες καθυστερήσεις και στη χειρότερη περίπτωση μπορεί να είναι μια υπαρξιακή απειλή (για τα προγράμματα)”, δήλωσε πρώην επικεφαλής της αμυντικής βιομηχανίας στον ιστότοπο του Defense News.

Έγινε αναφορά στο ότι το ζήτημα του κινητήρα καθυστέρησε την πρόοδο σε άλλα εγχώρια αμυντικά έργα, όπως το τανκ Altay, το μαχητικό TF-X νέας γενιάς και πολλά μοντέλα ελικοπτέρων.

Τα προβλήματα κινητήρα και κιβωτίου ταχυτήτων για το έργο Altay, πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων, καθυστέρησαν την BMC – μια κοινοπραξία Κατάρ-Τουρκίας που κέρδισε τη σύμβαση παραγωγής για το άρμα νέας γενιάς – η οποία είχε προγραμματιστεί να ολοκληρώσει τον στόχο της ανάπτυξης και κατασκευής των πρώτων 250 αρμάτων φέτος.

Ωστόσο, όπως ισχύει τώρα, ακόμη και το 2022 είναι μια αισιόδοξη προθεσμία, ανέφερε το Defense News, επικαλούμενο αξιωματούχους της βιομηχανίας και των προμηθειών.

Ο Ερντογάν ανακοίνωσε το Νοέμβριο ότι το μαχητικό πέμπτης γενιάς TF-X της Τουρκίας θα είναι έτοιμο για πτήση τα επόμενα πέντε ή έξι χρόνια, ένα υπερβολικά φιλόδοξο χρονοδιάγραμμα, σύμφωνα με τον συνεργάτη του Ahval, PaulIddon.

Ωστόσο, οι προσπάθειες της Τουρκίας ενδέχεται να αποτύχουν χωρίς ξένη υποστήριξη, ανέφερε το Defense New, επικαλούμενη έναν αμυντικό εμπειρογνώμονα, ο οποίος είπε ότι τα προγράμματα ενδέχεται επίσης να έχουν κόστος που δεν ευνοεί τη μαζική παραγωγή.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας