Κυβέρνηση: Έδωσε 11εκ.€ για διαφημιστική καμπάνια, που έπρεπε να γίνει δωρεάν

402
καμπάνια

Και ξαφνικά μέσα σε μια νύχτα βρέθηκαν 11.000.000€ για να βάλουν στην τσέπη από τον κρατικό προϋπολογισμό τα ΜΜΕ, προκειμένου να προωθήσουν την εκστρατεία επικοινωνίας των μέτρων αποφυγής διάδοσης του COVID-19.

Κανονικά αυτή η καμπάνια, λόγω δημοσίου και κοινωνικού συμφέροντος, θα έπρεπε να πραγματοποιηθεί δωρεάν από τα ΜΜΕ και επομένως μόνο ως δώρο σε αυτά μπορεί να χαρακτηριστεί το κονδύλιο των 11.000.000 ευρώ.

Τη διανομή των χρημάτων ανέλαβε η διαφημιστική εταιρεία Initiative Media, χωρίς να έχει προηγηθεί διαγωνισμός. Η αμοιβή της Initiative ορίστηκε στο 3% επί του προϋπολογισμού των 11.000.000€, ενώ η σύμβαση θα υλοποιηθεί έως τις 30 Μαΐου. Εν ολίγοις, η διαφημιστική εταιρεία θα λάβει 330.000€ μέσα σε δύο μήνες και για απλή διανομή κονδυλίων, αφού η κυβέρνηση θα ορίσει αυθαίρετα το ποια ΜΜΕ θα πάρουν και πόσα. Σύμφωνα με πληροφορίες η ίδια διαφημιστική χειρίζεται τα επικοινωνιακά κονδύλια, άκουσον-άκουσον, των υπουργείων Εσωτερικών και Οικονομικών, της ΔΕΗ, της ΔΕΠΑ αλλά και της Νέας Δημοκρατίας.

Πολιτικοί και εκδοτικοί κύκλοι τονίζουν  ότι αυτό το σκανδαλώδες δώρο στα ΜΜΕ θα πρέπει, τουλάχιστον, να διανεμηθεί με διαφάνεια και με αντικειμενικά κριτήρια. Για αυτό τονίζουν ότι πρέπει όλα τα σχετικά στοιχεία για τα κριτήρια διανομής και τις δαπάνες μια προς μια του ποσού των 11.000.000 € να αναρτηθούν στη “Διαφάνεια“.

Δυστυχώς όλο και περισσότερο βλέπουμε, στο όνομα των “έκτακτωνσυνθηκών, η κυβέρνηση να προχωρεί σε σκανδαλώδεις δαπάνες, σε δαπάνες χωρίς διαγωνισμό και σε προσλήψεις εχπρές με μη διαφανή κριτήρια.

 

Κ.Μ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας