Νέο “εργατικό ατύχημα” σημειώθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης στο ακτοπλοϊκό ταχύπλοο «ΑΝΔΡΟΣ ΤΖΕΤ», όταν έσπασε το αριστερό του χέρι ο 37χρονος τρίτος μηχανικός του πλοίου, στη διάρκεια ελέγχου που διενεργούσε στις δεξαμενές καυσίμων.
Ο ναυτεργάτης τραυματίστηκε κατά τον κατάπλου του πλοίου στο λιμάνι της Σύρου, από όπου και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο του νησιού, όπου παρέμεινε για νοσηλεία.
Πρόκειται για ένα ακόμα περιστατικό που προειδοποιεί για την εξάντληση πληρωμάτων και πλοίων από τις επικίνδυνες συνθήκες σε βάρος της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα που διαμορφώνονται στην ακτοπλοΐα από τους εφοπλιστές και τις κυβερνήσεις τους.
Το ίδιο το δρομολόγιο του πλοίου είναι απόδειξη ότι οι ναυτεργάτες δεν προλαβαίνουν να πάρουν ανάσα: Είχε αποπλεύσει το πρωί από Ανάφη, για Θήρα, Θηρασιά, Ίο, Σίκινο, Φολέγανδρο, Νάξο, Πάρο, Σύρο, Κύθνο, Κέα, Λαύριο και επιστροφή!
Μαζί με τα δρομολόγια – «οδύσσεια», τα οποία έχουν προγραμματίσει εφοπλιστές και υπουργείο Ναυτιλίας για να καλυφθούν τα κενά από την αποδρομολόγηση του μισού και πάνω ακτοπλοϊκού στόλου, οι ναυτεργάτες έχουν να αντιμετωπίσουν και τις βλάβες που «βγάζουν» καθημερινά τα πλοία, απόδειξη ότι είναι και υποσυντήρητα. Αρκετές από αυτές αναγκάζονται να τις επισκευάζουν ακόμα και εν πλω…
Εν τω μεταξύ, η «βλάβη της μέρας» χτύπησε χτες στο ακτοπλοϊκό «ΣΑΟΝΗΣΟΣ». «Έμεινε» από την αριστερή κύρια μηχανή όταν ξεκίνησε να εκτελέσει το δρομολόγιό του από Αλεξανδρούπολη για Σαμοθράκη με 175 επιβάτες.
Από τις 14 Ιουλίου -μέσα σε μόλις τέσσερις μέρες- έχουν παρουσιάσει βλάβες τα πλοία: «FLORENCIA», που εκτελούσε το δρομολόγιο Ηγουμενίτσα – Πάτρα με 155 επιβάτες. «ΜΑΡΕ ΝΤΙ ΛΕΒΑΝΤΕ», το οποίο εκτελούσε δρομολόγιο Κυλλήνη – Ζάκυνθος με 24 επιβάτες, ενώ στο γκαράζ του είχε 28 βυτιοφόρα οχήματα μεταφοράς καυσίμων. «ΦΛΑΪΝΓΚ ΝΤΟΛΦΙΝ ΧΧΙΧ (29)», το οποίο εκτελούσε δρομολόγιο από Πειραιά για Αγκίστρι με 120 επιβάτες.