Το ελληνικό λάδι μπορεί να κυριαρχήσει στην παγκόσμια αγορά

1213
λάδι

Το προϊόν, που “μυρίζει” ελληνική ύπαιθρο, έχει αναδειχθεί τα τελευταία χρόνια σε ένα προϊόν πολυτελείας, καθότι η νέα γενιά αγροτών ξεκίνησε να βλέπει ως επιχείρηση την παραγωγή, επενδύοντας στην τυποποίηση, στη συσκευασία, στο μάρκετινγκ και φυσικά στο να εδραιώσει ένα δυνατό brand σε όλο τον πλανήτη.

Δεν είναι ένα απλό προϊόν. Είναι το υλικό που συνδέει όλες τις γεύσεις σε ένα πιάτο. Ένα μαγνητικό πεδίο ελκύει ανθρώπους από όλο τον κόσμο, από όλες τις αφετηρίες για ένα κοινό, απλό σκοπό: το πιάτο μας. Πρόκειται για το ελληνικό λάδι και τη νέα γενιά παραγωγών, που μας εκπλήσσει με το επιχειρείν και το design στις φιάλες τους.

Το ελληνικό ελαιόλαδο έχει περάσει, λοιπόν, σε άλλο επίπεδο. Υπάρχουν, για παράδειγμα, εταιρείες που πουλούν το λάδι ως συσκευασία αρώματος, άλλες έχουν συνάψει μεγάλα συμβόλαια με καταστήματα σε όλο το κόσμο. Εν ολίγοις, η νέα γενιά αγροτών “ κάνει υπερήφανη μία Ελλάδα που μαζεύει ακόμα τα κομμάτια της, εργαζομένους που δίνουν τη μάχη τους και νέα παιδιά που φεύγουν στο εξωτερικό για καλύτερες συνθήκες. Πήραν μία κληρονομιά, την ελληνική γη, δεν υιοθέτησαν την νοοτροπία “δουλεύω σε γραφείο” και με νέες ιδέες έφτιαξαν ένα προϊόν πολυτελείας.

 

 

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας