Συνεχίζεται το καθεστώς αυθαιρεσίας με ανοχή του ΥΕΝ στην γραμμή Κυλλήνης–Ζακύνθου

1479
800

Στις 9/11/2018 πραγματοποιήθηκε έλεγχος στο Ε/Γ – Ο/Γ πλοίο «ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Λ» από κλιμάκιο της ΠΝΟ, στο οποίο συμμετείχε ο Γενικός Γραμματέας της ΠΕΝΕΝ Κροκίδης Νίκος, και την Λιμενική αρχή Πάτρας – Κυλλήνης – Κατάκολου.

Το εν λόγω πλοίο έχει έναρξη δρομολογίων καθημερινά στις 7.00 και παύση 23.30 χωρίς να προστίθεται ο χρόνος μετά το πέρας δρομολογίων για την αποκατάσταση του πλοίου. Κατά τον έλεγχο των εγγράφων διαπιστώθηκε ότι χωρίζεται η οργανική σύνθεση σε δύο βάρδιες, για το πλήρωμα της κουβέρτας 1 Ναύκληρος, 4 Ναύτες, 1 Ναυτόπαις. Η οργανική σύνθεση του πλοίου είναι 1 Ναύκληρος, 8 Ναύτες, 3 Ναυτόπαιδες. Η κάθε βάρδια εργάζεται με μειωμένη οργανική σύνθεση όπως αποτυπώνεται στα έγγραφα του πλοίου και με τον έλεγχο διαπιστώθηκε ότι εργαζόταν όλο το πλήρωμα της κουβέρτας καθ’ όλη την διάρκεια των δρομολογίων και τα έγγραφα των ωρών εργασίας και ανάπαυσης ήταν φτιαγμένα κατά όπως βολεύει την εν λόγω εταιρεία. Επίσης διαπιστώθηκε και μη καταβολή δεδουλευμένων για τον μήνα Οκτώβριο.

Σημειωτέον ότι το κλιμάκιο της Λιμενικής αρχής απεχώρησε από το πλοίο 6 ώρες πριν το πέρας των δρομολογίων προφανώς κατ’ εντολή ανωτέρων τους!!!

Οι πιο πάνω παραβάσεις προβλέπουν απαγόρευση απόπλου για την ανάπαυση του πληρώματος για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας όπως και ζητήθηκε από τον Γενικό γραμματέα της ΠΕΝΕΝ προς την Λιμενική αρχή και το ΔΝΕΡ να γίνει.

Είναι προφανές ότι το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας λειτούργησε ως φερέφωνο της Ναυτιλιακής εταιρίας αφού στις 31 Οκτώβρη σε μια απαράδεκτη προσπάθεια να τα συγκαλύψουν είχαν στείλει κλιμάκιο της Λιμενικής αρχής χωρίς να διαπιστώσει τα προαναφερόμενα, θέτοντας έτσι σε κίνδυνο την ανθρώπινη ζωή στην θάλασσα.

Απ’ όλα τα παραπάνω καθίσταται σαφές ότι τόσο η πολιτική ηγεσία του ΥΕΝ και οι υπηρεσίες του σε αυτό όσο και οι αντίστοιχες λιμενικές αρχές βάζουν πλάτη στους πλοιοκτήτες να αυθαιρετούν, να παρανομούν και να καταστρατηγούν τα εργασιακά δικαιώματα των Ναυτεργατών.

Παράλληλα σοβαρότατες ευθύνες έχει και η πλειοψηφία της ΠΝΟ η οποία το μόνο που κάνει είναι να αναλώνεται σε ελέγχους οι οποίοι σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστούν την εργασιακή κανονικότητα και με την άρνησή της να προχωρήσει – όπως επανειλημμένα προτείνει η ΠΕΝΕΝ – σε στοχευμένες αγωνιστικές δράσεις με την σειρά της υπονομεύει τα θεσμοθετημένα Ναυτεργατικά δικαιώματα  όπως αυτά κατοχυρώνονται στις ΣΣΕ και την Ναυτική νομοθεσία.

Η ΠΕΝΕΝ απαιτεί από το Υπουργείο Ναυτιλίας και τις υπηρεσίες του να αναλάβουν τις ευθύνες τους, να εφαρμόσουν την ΣΣΕ και την ναυτική νομοθεσία σταματώντας τον εμπαιγμό κατά των Ναυτεργατών για την ασφαλή λειτουργία της εν λόγω Πορθμειακής γραμμής.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας