ΟΑΣΘ: Τα αναπάντητα ερωτήματα στην απάντηση (;;) του κ. Παππά

1283
οασθ

Επειδή είμαστε από αυτούς που διεκδικούμε εδώ και χρόνια, με συνέπεια, δημόσιες συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη, και καταγγέλαμε δημόσια την κακοδαιμονία του ιδιωτικού ΟΑΣΘ και τις λεόντειες συμβάσεις του με το Δημόσιο από ιδρύσεώς του, πιστεύουμε ότι μας επιτρέπει ο κ. Παππάς να σχολιάσουμε, τουλάχιστον, διάφορα ζητήματα που προκύπτουν στη λειτουργία του ΟΑΣΘ μετά το πέρασμά του στο δημόσιο.

Σε ότι αφορά στην τελευταία ανακοίνωση – «απάντηση» της Διοίκησης του ΟΑΣΘ, η οποία αναφέρεται στην κακή λειτουργία του ΟΑΣΘ όταν ήταν ιδιωτικός, να επισημάνουμε ότι, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ προχώρησε στη νομοθέτηση της σημερινής κατάστασης, μετά από δυόμισι χρόνια που ήταν στη διακυβέρνηση της χώρας, και μάλιστα. μετά από πολλές παλινωδίες, συναντήσεις με δημάρχους και φορείς της πόλης, νομοσχέδια που άλλαζαν κάθε δυο μήνες κτλ.

Άρα, έχει κι αυτή τις ευθύνες της, και πρέπει να δώσει πειστικές εξηγήσεις, γιατί επί δυόμισι χρόνια διατηρούσε το ίδιο φαύλο καθεστώς στον ΟΑΣΘ, παρά την απαίτηση της κοινωνίας της Θεσσαλονίκης, τις επιτροπές κατοίκων που διεκδικούσαν το πέρασμά του στο δημόσιο, το Δίκτυο Ανέργων που κάθε μήνα διαδήλωνε μπροστά στον ΟΑΣΘ για να διαγραφούν τα πρόστιμα των ανέργων κτλ. Τι έχει να πει γι αυτό ο κ. Παππάς;

  • Σε ότι αφορά τα δημοσιεύματα για παραβίαση του ν. 4412/16 περί Δημοσίων Συμβάσεων, όσο κι αν μελετήσαμε την μακροσκελή «απάντηση» του κ. Παππά, δεν διαφωτιστήκαμε, παρά την καλή μας πρόθεση.

  • Τελικά, είχε ανατεθεί σε άλλον εργολάβο η καθαριότητα των λεωφορείων, και τη διέκοψε η νέα Διοίκηση, προκειμένου να την αναθέσει σε μειοδότη διαγωνισμού, ο οποίος έγινε το 2016, από την προηγούμενη Διοίκηση;;;

  • Ισχύει ακόμη αυτός ο διαγωνισμός, ένα χρόνο μετά; Γιατί δεν προέβη σε νέο, δημόσιο διαγωνισμό η σημερινή Διοίκηση του ΟΑΣΘ;

  • Σε ότι αφορά στο ν. 4412/16 περί Δημοσίων Συμβάσεων, αναγνωρίζει η σημερινή Διοίκηση του ΟΑΣΘ ότι διέπει όλες τις συμβάσεις προμηθειών, υπηρεσιών και έργων που αναθέτει, αφού πλέον ο ΟΑΣΘ είναι δημόσιος;

  • Αν ναι, με βάση ποια λογική ο κ. Παππάς επαίρεται ότι έχουν προκηρυχθεί δημόσιοι διαγωνισμοί με βάση το ν. 4412/16 για όλες τις προμήθειες υλικών, ανταλλακτικών κτλ., αλλά δεν εξηγεί γιατί δεν έκανε το ίδιο και για την καθαριότητα των λεωφορείων και των λεωφορειοσταθμών, που αφορούν μάλιστα ένα σημαντικότατο ποσό;

Υ.Γ. 1. Να θυμίσουμε, ότι η διάρκεια ζωής των λεωφορείων, στην πρώτη λεόντεια σύμβαση του Δημόσιου με τον ΟΑΣΘ, ήταν 12 χρόνια. Έκτοτε, για λόγους εξυπηρέτησης των συμφερόντων των Διοικήσεων του ΟΑΣΘ, αυτά τα χρόνια έφθασαν τα 20, υπερβολικά μεγάλος χρόνος ζωής για λεωφορεία που εκτελούν δημόσιες μεταφορές. Τώρα, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ, νομοθετεί, σύμφωνα με δημοσιεύματα, προσθέτοντας άλλα τρία χρόνια «ζωής» στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, προφανέστατα για να αποφύγει την αγορά καινούριων, και να επαίρεται για τη μείωση του κόστους λειτουργίας του ΟΑΣΘ επί των ημερών της. Τέτοιος χρόνος λειτουργίας λεωφορείων μαζικής μετακίνησης δεν υπάρχει πουθενά στην Ε.Ε. (της οποίας κατά τα άλλα θεματοφύλακας είναι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ).

Υ.Γ. 2. Σχετικά με δημοσιεύματα για αναθέσεις από τον ΟΣΕΘ εργασιών, μικρών ποσών, σε «συγγενείς» προς το ΣΥΡΙΖΑ εταιρείες. Πιθανόν, όπως ισχυρίζεται η νέα Διοίκησή του, αυτό να είναι νόμιμο. Είναι όμως και ηθικό;;;

Τελικά, δημόσιος ΟΑΣΘ σημαίνει ΟΑΣΘ που ανήκει στο δήμο, δηλαδή στους δημότες της Θεσσαλονίκης ή κομματικό φέουδο που ανήκει στο κυβερνόν κόμμα, κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ;;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας