Είναι η πρώτη πολεμική επιχείρησή του στην μία από τις δυο δίδυμες πόλεις, η κατάληψη των οποίων θα σημάνει και την λήξη της ειδικής ρωσικής στρατιωτικής επιχείρησης (έτσι αποκαλούν οι Ρώσοι την επέμβαση στην Ουκρανία).
Η ουκρανική ανώτατη διοίκηση έχει ήδη μετατρέψει ολόκληρη την εγκατάσταση σε στρατιωτικό φρούριο πριν από λίγο καιρό.
Υποτίθεται ότι θα συγκρατήσει τα προελαύνοντα ρωσικά στρατεύματα την «Ημέρα Χ» όπως ονομάζουν οι Ρώσοι την τελική έφοδο για την κατάληψη του Ντόνμπας











































