Πέμπτη, 25 Ιούν 2026

Οι Ρώσοι άρχισαν τις πρώτες επιθέσεις στο Σλαβιάνσκ! – Επιχειρούν στο παλιό θερμοηλεκτρικό εργοστάσιο

52
Ο ρωσικός στρατός αρχίζει να επιτίθεται στον «παλιό» θερμοηλεκτρικό σταθμό στο Σλαβιάνσκ.

Είναι η πρώτη πολεμική επιχείρησή του στην μία από τις δυο δίδυμες πόλεις, η κατάληψη των οποίων θα σημάνει και την λήξη της ειδικής ρωσικής στρατιωτικής επιχείρησης (έτσι αποκαλούν οι Ρώσοι την επέμβαση στην Ουκρανία).

Η ουκρανική ανώτατη διοίκηση έχει ήδη μετατρέψει ολόκληρη την εγκατάσταση σε στρατιωτικό φρούριο πριν από λίγο καιρό.

Υποτίθεται ότι θα συγκρατήσει τα προελαύνοντα ρωσικά στρατεύματα την «Ημέρα Χ» όπως ονομάζουν οι Ρώσοι την τελική έφοδο για την κατάληψη του Ντόνμπας

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας