Έτοιμη για νέα ανάφλεξη είναι η Μέση Ανατολή, καθώς οι αμερικανικές δυνάμεις βομβάρδισαν το Ιράν και οι ιρανικές δυνάμεις απάντησαν με βομβαρδισμό στόχων σε Μπαχρέιν και Κουβέιτ τα ξημερώματα της Κυριακής.
Οι Φρουροί της Επανάστασης ανακοίνωσαν ότι χτύπησαν αμερικανικές στρατιωτικές εγκαταστάσεις σε αντίποινα για τις νέες αμερικανικές επιθέσεις στο Ιράν.
Ανέφεραν ακόμη πως «κατέστρεψαν οκτώ σημαντικές εγκαταστάσεις των αμερικανικών ενόπλων δυνάμεων στη βάση Αλί αλ Σάλεμ του Κουβέιτ και στη βάση του 5ου Στόλου στο λιμάνι Σαλμάν του Μπαχρέιν» κάτι που επιβεβαιώθηκε αργότερα.
WSJ satellite images confirm Iran wrecked the Fifth Fleet base in Bahrain. Pentagon claimed “minor damage.” They lied and hid the real scale of the hit. pic.twitter.com/3lXnfoWA35
— Stew Peters (@realstewpeters) June 28, 2026
Μαχητικά αεροσκάφη των ΗΠΑ έπληξαν ιρανικές στρατιωτικές υποδομές επιτήρησης, συστήματα επικοινωνιών, θέσεις αεροπορικής άμυνας, εγκαταστάσεις αποθήκευσης drones και ναρκών.
Οι επιθέσεις πραγματοποιήθηκαν σε αντίποινα για την ιρανική επίθεση που σημειώθηκε το πρωί του Σαββάτου εναντίον εμπορικού δεξαμενόπλοιου, αναφέρει η CENTCOM.
— U.S. Central Command (@CENTCOM) June 27, 2026
Εκρήξεις ακούστηκαν στην περιοχή Σιρίκ του νότιου Ιράν, με την κρατική ραδιοτηλεόραση (IRIB) να αναφέρει πως επλήγη πύργος τηλεπικοινωνιών, επικαλούμενη πληροφορίες από ιρανό στρατιωτικό αξιωματούχο. Μετέδωσε επίσης πως βλήματα έπληξαν χωριό στο νησί Κεσμ, χωρίς να υπάρχουν πληροφορίες για θύματα.
Επιπλέον, πληροφορίες για εκρήξεις υπάρχουν για το Μπαντάρ Αμπάς και το νησί Κεσμ, επίσης στην περιοχή των Στενών του Ορμούζ.
تتصدى حالياً الدفاعات الجوية الكويتية لهجمات صاروخية وطائرات مسيرة معادية.
تنوه رئاسة الأركان العامة للجيش أن أصوات الانفجارات إن سمعت فهي نتيجة اعتراض منظومات الدفاع الجوي للهجمات المعادية.
يرجى من الجميع التقيد بتعليمات الأمن والسلامة الصادرة عن الجهات المختصة.… pic.twitter.com/A65ETW44zq
— KUWAIT ARMY – الجيش الكويتي (@KuwaitArmyGHQ) June 28, 2026
Δύο με τρεις ώρες αργότερα ακούστηκαν σειρήνες στο Μπαχρέιν και το Κουβέιτ, με τις ένοπλες δυνάμεις των δύο χωρών να ανακοινώνουν ότι αντιμετώπισαν επίθεση ιρανικών πυραύλων και drone.
The siren has been sounded ..Citizens and residents are urged to remain calm and head to the nearest safe place.
— Ministry of Interior (@moi_bahrain) June 27, 2026
Δεν ήταν γνωστό εξαρχής ποιοι ήταν οι στόχοι των ιρανικών πυραύλων και μη επανδρωμένων αεροσκαφών, ούτε και αν υπήρξαν ζημιές ή θύματα.
«Η παραβίαση της εκεχειρίας έρχεται σε αντίθεση με το άρθρο 1 του Μνημονίου Συνεννόησης (MoU) του Ισλαμαμπάντ και θα οδηγήσει στην πλήρη διακοπή όλων των διπλωματικών διαδικασιών», αναφέρει η ανακοίνωση των Φρουρών της Επανάστασης, σύμφωνα με το δίκτυο Press TV.
«Κάθε εχθρική επίθεση, ανεξαρτήτως προσχήματος, ακόμη και εναντίον ασήμαντων στόχων, θα λάβει αμείλικτη απάντηση», υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση.
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ, με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναφέρθηκε στις αμερικανικές επιθέσεις που πραγματοποιήθηκαν κατά ιρανικών στρατιωτικών στόχων, υποστηρίζοντας ότι αποτέλεσαν απάντηση σε νέα παραβίαση της συμφωνίας εκεχειρίας από την Τεχεράνη.
Όπως αναφέρει, αμερικανικά μαχητικά έπληξαν εγκαταστάσεις αποθήκευσης πυραύλων και μη επανδρωμένων αεροσκαφών (drones), καθώς και παράκτιες εγκαταστάσεις ραντάρ.
Νωρίτερα, αμερικανικά αεροσκάφη είχαν πραγματοποιήσει επιδρομές εναντίον ιρανικών στρατιωτικών υποδομών, στοχεύοντας συστήματα επιτήρησης και επικοινωνιών, θέσεις αεράμυνας, καθώς και εγκαταστάσεις αποθήκευσης drones και ναρκών.

Ολόκληρη η ανάρτησή του:
«Αεροσκάφη των Ηνωμένων Πολιτειών μόλις χτύπησαν θέσεις αποθήκευσης πυραύλων και drones του Ιράν, καθώς και παράκτιες εγκαταστάσεις ραντάρ, λόγω παραβίασης της Συμφωνίας Εκεχειρίας, ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!
Είναι πολύ πιθανό να μην μάθουν ποτέ!
Μπορεί να έρθει μια στιγμή που δεν θα μπορούμε πλέον να είμαστε λογικοί και θα αναγκαστούμε να ολοκληρώσουμε στρατιωτικά το έργο που ξεκινήσαμε με μεγάλη επιτυχία.
Αν συμβεί αυτό, η Ισλαμική Δημοκρατία του Ιράν δεν θα υπάρχει πλέον!
Πρόεδρος Τραμπ».















































