Λάρα Λόγκαν:«Η κατάρρευση της γέφυρας ήταν στοχευμένη ενέργεια–Η ασφάλεια το γνωρίζει»

1310

Γέφυρα Kerts, γέφυρα Key; Ενώ οι αρχές στη Βαλτιμόρη αναζητούν τα αίτια για την λάθος πορεία του φορτηγού πλοίου Dali  και το οποίο συγκρούστηκε  με τη γέφυρα Key προκαλώντας την κατάρρευσή της και ενώ οι περισσότερες  ενδείξεις μιλούν για μηχανική βλάβη στο σκάφος,  κάποιοι άλλοι μιλούν για στοχευμένη ενέργεια.

Ένας από αυτούς, ή καλύτερα μια, η γνωστή ρεπόρτερ Λάρα Λόγκαν η οποία με ανάρτησή  της κάνει λόγο για πληροφορίες που ισχυρίζεται ότι  έχει στη διάθεσή  της οι οποίες μιλούν για πιθανή ενέργεια δολιοφθοράς σε βασικές υποδομές των ΗΠΑ.

Την ίδια ώρα ο αντιστράτηγος εν αποστρατεία Μάικλ Φλιν και πρώην σύμβουλος εθνικής Ασφάλειας των ΗΠΑ, επί προεδρίας Ντ.Τραμπ κάνει λόγο για συμβάν τύπου «Μαύρου Κύκνου».

Πιο συγκεκριμένα η Λάρα Λόγκαν αναφέρει:

«Πολλαπλές πηγές πληροφοριών: Η κατάρρευση της γέφυρας της Βαλτιμόρης ήταν μια «απολύτως λαμπρή στρατηγική επίθεση» σε κρίσιμες υποδομές των ΗΠΑ – πιθανότατα στον κυβερνοχώρο – και οι υπηρεσίες πληροφοριών μας το γνωρίζουν. Με όρους πληροφοριακού πολέμου, απλώς χώρισαν τις ΗΠΑ κατά μήκος της γραμμής Mason Dixon ακριβώς όπως ο Εμφύλιος Πόλεμος.

Η γέφυρα κατασκευάστηκε ειδικά για να μετακινεί επικίνδυνα υλικά – καύσιμα, ντίζελ, αέριο προπάνιο, άζωτο, πολύ εύφλεκτα υλικά, χημικά και μεγάλου μεγέθους φορτία που δεν χωρούν στις σήραγγες – η εφοδιαστική αλυσίδα έχει πλέον ακρωτηριαστεί.

Μην κάνετε λάθος: αυτή ήταν μια εξαιρετική επίθεση από άποψη σχεδιασμού, χρόνου και εκτέλεσης. Ήταν επίθεση απόλυτα στοχευμένη», αναφέρει μεταξύ άλλων η Λάρα Λόγκαν.

Ο αντιστράτηγος Φλιν από την πλευρά του κατηγοριοποίησε το ατύχημα στη γέφυρα με συμβάν «Μαύρου Κύκνου».

Η συγκεκριμένη ορολογία αφορά κυρίως οικονομικά μη αναμενόμενα έκτακτα γεγονότα, όπως για παράδειγμα η οικονομική κρίση του 2008, αλλά ανεπίσημα στα γεγονότα  «Μαύρου Κύκνου» εντάσσεται  και η επίθεση στους Δίδυμους Πύργους τον Σεπτέμβριο του 2001.

«Αυτό ήταν ένα συμβάν  Μαύρου Κύκνου.

Οι μαύροι κύκνοι συνήθως συμβαίνουν  κόσμο της οικονομίας  (όχι του στρατιωτικού). Οι τυπικές διαδικασίες λειτουργίας για όλα τα λιμάνια των ΗΠΑ που διέρχονται εμπορικές και στρατιωτικές δραστηριότητες υποτίθεται ότι διατηρούν ένα απίστευτο επίπεδο πειθαρχίας, αυστηρότητας και ευαισθητοποίησης για να μην συμβούν (ποτέ!) τέτοια γεγονότα.

Υπάρχουν λιμενάρχες για κάθε ένα από αυτά τα σημεία διέλευσης στην Αμερική που είναι υπεύθυνοι για τη διασφάλιση της ασφάλειας της πλοήγησης… ξεκινήστε από εκεί.», ανέφερε ο Φλιν.

Στο μεταξύ όπως αναφέρεται το φορτηγό πλοίο που επέπεσε επί της γέφυρας ειδοποίησε τους υπεύθυνους ότι ήταν εκτός πορείας και οι τελευταίοι κατάφεραν μέσα σε ελάχιστο χρόνο να κλείσουν για την κυκλοφορία την γέφυρα λίγο πριν το Dali πέσει πάνω της και προκαλέσει την κατάρρευσή της τα ξημερώματα της Τρίτης. Ήταν μια απόφαση που πιθανόν απέτρεψε μια ακόμη μεγαλύτερη καταστροφή.

Αξιωματικοί από τη γέφυρα του πλοίου Dali προειδοποίησαν τους τοπικούς αξιωματούχους για πιθανή πρόσκρουση, σύμφωνα με το ABC News, το οποίο επικαλέστηκε έκθεση των αμερικανικών μυστικών υπηρεσιών.

Το CNN μετέδωσε από την πλευρά του ότι οι υπεύθυνοι ενημερώθηκαν ότι «το πλοίο έχασε το πηδάλιό του» και ότι πλησιάζει με ταχύτητα προς τη γέφυρα. Αμέσως κινήθηκαν για να κλείσουν την κυκλοφορία.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας