Κ.Μητσοτάκης προανήγγειλε:-«Εξαιρετικά δύσκολη χρήση αυτοκινήτου στην Αθήνα-Τοποθέτηση καμερών-Ακούνε-βλέπουν τα πάντα»!!

1307

Ο Χάξλεϋ συναντά τον Όργουελ ! Καλωσορίσατε στον ”Θαυμαστό καινούργιο κόσμο” του ”Μεγάλου Αδελφού”. Η δυστοπία της πραγματικότητας ξεπερνά την φαντασιακή δυστοπία.

Πολύ δύσκολη θα κάνει την χρήση του αυτοκινήτου για τους πολίτες στην Αθήνα σύμφωνα με όσα δήλωσε στην συνέντευξή του στον Ρ/Σ ΣΚΑΪ 100,3, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ενώ προανήγγειλε ένα εντελώς νέο σκηνικό όπου όλα θα ελέγχονται από κάμερες νέου τύπου που θα ακούνε και θα βλέπουν… τα πάντα.

Σε ότι αφορά τις μεταφορές το πρόβλημα είναι πως οι Αθηναίοι χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο γιατί δεν έχουν εναλλακτικό, σίγουρο, γρήγορο, αξιόπιστο και ασφαλές μέσο για να τους μεταφέρει στην εργασία τους ή όπου επιθυμούν.

Σε κανέναν Αθηναίο και γενικότερα κάτοικο της Ελλάδας δεν του αρέσει να χάνει το 20% της ζωής του, στον Κηφισό ή στην λεωφόρο Κηφισίας στην Αθήνα.

Δεν έχουν όμως όλοι κοντά στο σπίτι τους σταθμό μετρό και η μεταφορά με λεωφορεία για όσους γνωρίζουν είναι ένα πραγματικό μαρτύριο (τα περισσότερα λεωφορεία ως προς την τήρηση του χρονοδιαγράμματος θεωρούνται της… αμαρτίας).

Συνεπώς, πριν «κόψει» το αυτοκίνητο στους Αθηναίους και στους Έλληνες γενικότερα θα πρέπει να τους προσφέρει αξιόπιστες, φθηνές και γρήγορες δημόσιες μεταφορές.

Το δίκτυο μετρό στην Αθήνα είναι ελλιπές ακόμα και αν υπήρχε και η γραμμή 4 σε λειτουργία.

Στις δηλώσεις του αναφέρθηκε και στην τοποθέτηση των 750 καμερών στο κέντρο της Αθήνας και στην λειτουργία των φαναριών με… τεχνητή νοημοσύνη.

Κάμερες, νέες ταυτότητες, τεχνητή νοημοσύνη και κατάργηση των μετρητών (για την ασφάλεια μας, την απλούστευση της ζωής μας και την κατάργηση της φοροδιαφυγής)  δημιουργούν ένα εκρηκτικό μείγμα και υπάρχει πλέον η αίσθηση πως ο πασίγνωστος Τ.Όργουελ έχει προ πολλού ξεπεραστεί.

Η κυβέρνηση έχει πει πως οι νέες κάμερες θα ακούνε τι συζητάνε οι πολίτες μεταξύ τους στους δρόμους.

Γιατί αφού θα «ακούνε» την ηχορύπανση άρα θα ακούνε και τις ομιλίες των πολιτών, στους δρόμους, στις καφετέριες και… στις παιδικές χαρές.

Ο Κ.Μπακογιάννης όταν ρωτήθηκε πριν τις αυτοδιοικητικές εκλογές στις οποίες έχασε την δημαρχία της Αθήνας, για τις κάμερες και για το αν θα μπουν ακόμα και σε παιδικές χαρές δεν το αρνήθηκε, αλλά είπε «θα μπουν παντού στην πόλη».

Η κυβέρνηση έχει επίσης πει πως οι κάμερες θα προλαμβάνουν παραβατικές συμπεριφορές.

Τι εννοούν με την φράση «πρόληψη παραβατικών συμπεριφορών»;

Δηλαδή πως θα προλαμβάνεται μία παράβαση, ή ένα έγκλημα;

Αν περπατάει ή χαμογελάει κάποιος «στραβά»; Αν κάποιος είναι αξύριστος; Αν κάποιος έχει «τικ» στο πρόσωπο; Αν του αρέσει να κουνάει τα χέρια του όταν μιλάει;

Η λέξη «πρόληψη» δεν ακούγεται ωραία γιατί σημαίνει στοχοποίηση για κάτι που ΔΕΝ έχει γίνει.

 

«Το κυκλοφοριακό στην Αθήνα είναι ένα μεγάλο ζήτημα, το οποίο μας απασχολεί και δεν έχουμε εύκολες λύσεις.

Υπάρχουν μακροχρόνιες παρεμβάσεις όπως η γραμμή 4 του Μετρό. Αυτή τη στιγμή εστιάζω την προσοχή μου σε νέα πολιτική, λωρίδες που επιτηρούνται αυστηρά για λεωφορεία που θα κινούνται με μεγάλη ταχύτητα.

Να θυμίσω ότι μέχρι τέλος του α’ τριμήνου του 2024 θα παραλάβουμε τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία.

Θα σκεφτούμε σε ποιες γραμμές θα τα τοποθετήσουμε. Τα ΚΤΕΛ έχουν αναλάβει ένα μέρος των μεταφορών περιαστικά της Αθήνας. Και τέλος έμφαση στο ποδήλατο.

Θέλουμε να φτιάξουμε ποδηλατόδρομους στην Αθήνα στοχευμένα», είπε αναφερόμενος στο κυκλοφοριακό.

«Πιστεύω ότι μέσα στον επόμενο χρόνο μπορούμε να έχουμε ορατά αποτελέσματα», σημείωσε.

Για την τοποθέτηση καμερών είπε ότι θα μπουν. «Ο προγραμματισμός είναι για 700 στο κέντρο της Αθήνας», ανέφερε και σημείωσε «ότι μπορούμε να προχωρήσουμε και στη χρήση συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης για τη ρύθμιση των φαναριών».

Ενόψει της συνάντησής του με το νέο δήμαρχο Αθηναίων Χάρη Δούκα ο κ. Μητσοτάκης σημείωσε ότι «δεν συναποφασίζουμε και το μετρό θα προχωρήσει όπως έχει σχεδιαστεί».

«Ξέρω ότι υπάρχει μεγάλη συζήτηση για τη Β. Όλγας, είναι έργο που δρομολογείται ήδη. Ό,τι πεζοδρομείται δεν ξεπεζοδρομείται. Θεωρώ αδύνατο η Β. Όλγας να ξανανοίξει για τα αυτοκίνητα και θεωρώ ότι είναι και λάθος.

Ο σκοπός μας πρέπει να είναι να κάνουμε τη χρήση του αυτοκινήτου πιο δύσκολη στο κέντρο της Αθήνας. Αυτό σημαίνει μεγαλύτερη επένδυση στα μέσα μεταφοράς», πρόσθεσε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας