Σύμφωνα με καταγγελίες επιβατών τρένο του προαστιακού που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα κινήθηκε για χιλιόμετρα σε λάθος γραμμή εξόδου.
Για το θέμα τοποθετήθηκε ο Κώστας Γενηδούνιας, πρόεδρος των εργαζομένων στον ΟΣΕ, μιλώντας στον Real fm:
Αξιοσημείωτο είναι, πάντως, πως σύμφωνα με τον Κ. Γενηδούνια, οι μηχανοδηγοί προσπαθούν να επικοινωνήσουν με τη διοίκηση της Hellenic Train αλλά δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα.
O ΟΣΕ σε ανακοίνωση του εμφανίζεται να διαψεύδει τα γεγονότα, υποστηρίζοντας: «Καμία αμαξοστοιχία δεν μπήκε σε λάθος γραμμή. Το συγκεκριμένο δημοσίευμα είναι ψευδές». Παρ’ όλα αυτά κάνει λόγο για «έλλειψη ενημέρωσης προς τους επιβάτες», από την Hellenic Train. Συγκεκριμένα: «Υπενθυμίζουμε ωστόσο στην Hellenic Train και στη μητρική της εταιρεία Ferrovie dello Stato ότι, όπως η ίδια η εταιρεία γνωρίζει, βάσει του ευρωπαϊκού πλαισίου και του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας, στις περιπτώσεις ελεγχόμενης χάραξης για αλλαγή τροχιάς ή ελεγχόμενης παλινδρόμησης, το προσωπικό της αμαξοστοιχίας οφείλει να ενημερώνει έγκαιρα και μετ’ επιτάσεως τους επιβάτες για την αλλαγή πορείας». Υποστηρίζει ότι η «έλλειψη ενημέρωσης, όπως και η λάθος ενημέρωση, όπως καταγγέλλει επιβάτης του προαστιακού Θεσσαλονίκης, είναι απαράδεκτη και πλήττει την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού και της κοινωνίας». Αναφέρει, δε, ότι το συγκεκριμένο τμήμα γραμμής στη Σίνδο όπως και 80% του άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη διαθέτει εγκατεστημένο και λειτουργικό σύστημα τηλεδιοίκησης».
Στο ίδιο πνεύμα ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, σε ανάρτηση του αναφέρει: «Δεν ισχύουν τα δημοσιεύματα ότι τρένο μπήκε σε αντίθετη γραμμή. Υπενθυμίζω ότι το συγκεκριμένο τμήμα διαθέτει εγκατεστημένο και λειτουργικό σύστημα τηλεδιοίκησης. Ενθαρρύνουμε τους επιβάτες να λένε δημόσια αυτά που τους ανησυχούν, και υπενθυμίζω ότι με βάση το νόμο ακόμη και οι ελλιπείς επικοινωνίες για ελεγχόμενες αλλαγές χάραξης καθώς και η ανεπαρκής ενημέρωση επιβατών αποτελούν παραβάσεις και επιφέρουν σοβαρές κυρώσεις».
Πάντως, υπάρχει καταγγελία επιβάτη στο e-enimerosi, ο οποίος αναφέρει ότι το τρένο μπήκε σε λάθος γραμμή, σταμάτησε και στη συνέχεια επέστρεψε πίσω για να μπει στη σωστή γραμμή. Όταν ένας επιβάτης ρώτησε υπάλληλο για ποιόν λόγο συνέβη αυτό, του απάντησαν ότι «κάτι έγινε με το κλειδί και πήραμε λάθος γραμμή»:
Σύμφωνα με καταγγελίες επιβατών τρένο του προαστιακού που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα κινήθηκε για χιλιόμετρα σε λάθος γραμμή εξόδου.
Για το θέμα τοποθετήθηκε ο Κώστας Γενηδούνιας, πρόεδρος των εργαζομένων στον ΟΣΕ, μιλώντας στον Real fm:
Αξιοσημείωτο είναι, πάντως, πως σύμφωνα με τον Κ. Γενηδούνια, οι μηχανοδηγοί προσπαθούν να επικοινωνήσουν με τη διοίκηση της Hellenic Train αλλά δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα.
O ΟΣΕ σε ανακοίνωση του εμφανίζεται να διαψεύδει τα γεγονότα, υποστηρίζοντας: «Καμία αμαξοστοιχία δεν μπήκε σε λάθος γραμμή. Το συγκεκριμένο δημοσίευμα είναι ψευδές». Παρ’ όλα αυτά κάνει λόγο για «έλλειψη ενημέρωσης προς τους επιβάτες», από την Hellenic Train. Συγκεκριμένα: «Υπενθυμίζουμε ωστόσο στην Hellenic Train και στη μητρική της εταιρεία Ferrovie dello Stato ότι, όπως η ίδια η εταιρεία γνωρίζει, βάσει του ευρωπαϊκού πλαισίου και του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας, στις περιπτώσεις ελεγχόμενης χάραξης για αλλαγή τροχιάς ή ελεγχόμενης παλινδρόμησης, το προσωπικό της αμαξοστοιχίας οφείλει να ενημερώνει έγκαιρα και μετ’ επιτάσεως τους επιβάτες για την αλλαγή πορείας». Υποστηρίζει ότι η «έλλειψη ενημέρωσης, όπως και η λάθος ενημέρωση, όπως καταγγέλλει επιβάτης του προαστιακού Θεσσαλονίκης, είναι απαράδεκτη και πλήττει την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού και της κοινωνίας». Αναφέρει, δε, ότι το συγκεκριμένο τμήμα γραμμής στη Σίνδο όπως και 80% του άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη διαθέτει εγκατεστημένο και λειτουργικό σύστημα τηλεδιοίκησης».
Στο ίδιο πνεύμα ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, σε ανάρτηση του αναφέρει: «Δεν ισχύουν τα δημοσιεύματα ότι τρένο μπήκε σε αντίθετη γραμμή. Υπενθυμίζω ότι το συγκεκριμένο τμήμα διαθέτει εγκατεστημένο και λειτουργικό σύστημα τηλεδιοίκησης. Ενθαρρύνουμε τους επιβάτες να λένε δημόσια αυτά που τους ανησυχούν, και υπενθυμίζω ότι με βάση το νόμο ακόμη και οι ελλιπείς επικοινωνίες για ελεγχόμενες αλλαγές χάραξης καθώς και η ανεπαρκής ενημέρωση επιβατών αποτελούν παραβάσεις και επιφέρουν σοβαρές κυρώσεις».
Πάντως, υπάρχει καταγγελία επιβάτη στο e-enimerosi, ο οποίος αναφέρει ότι το τρένο μπήκε σε λάθος γραμμή, σταμάτησε και στη συνέχεια επέστρεψε πίσω για να μπει στη σωστή γραμμή. Όταν ένας επιβάτης ρώτησε υπάλληλο για ποιόν λόγο συνέβη αυτό, του απάντησαν ότι «κάτι έγινε με το κλειδί και πήραμε λάθος γραμμή»
ΠΗΓΗ ΗΜΕΡΟΔΡΟΜΟΣ













































