«Ουαί υμίν γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές»

2680
γραμματείς

Φωνάζει ο κλέφτης να φοβηθεί ο νοικοκύρης – Εντείνονται πιέσεις και απειλές για το γήπεδο Μελισσανίδη

Μετά από την πρωτοφανή προσπάθεια εκφοβισμού υπαλλήλου του Δήμου στην οποία προχώρησαν τα επιχειρηματικά συμφέροντα, αυτή τη φορά με το μανδύα μιας Κίνησης που δραστηριοποιείται πολιτικά και “κοινωνικοηθικά” στο Δήμο Ν.Φιλαδέλφειας-Ν.Χαλκηδόνας ήρθε και η “πύρινη” απάντηση της ΑΕΚ στην ανακοίνωση του Δήμου. Αποδέκτες τώρα των απειλών γίνονται εκτός από τους Υπαλλήλους και οι αιρετοί του Δήμου.

Σ΄αυτό το κείμενο το θράσος και η υποκρισία περισσεύει. Βαφτίζεται το κρέας ψάρι σε μια μάταια προσπάθεια να διαστρέψουν την πραγματικότητα και κρύψουν τη απουσία των επιχειρημάτων τους. Δεν πείθουν πια κανέναν. Βροντοφωνάζουν για νομιμότητα που δήθεν ακολούθησαν σα να μην ήταν αυτοί που τη μεθόδευσαν, την παράγγειλαν, την υπέβαλαν και εν τέλει οι πολιτικοί τους φίλοι (Σαμαροβενιζέλοι τότε) την υλοποίησαν.

Σ΄αυτή τη μπανανία, με το μανδύα της δημοκρατίας γίνονται συστηματικά και δυστυχώς πολύ τακτικά τέτοιου τύπου εξυπηρετήσεις. Μόλις πριν από ένα χρόνο (στις 29/3/2016) στην προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση για τη Δικαιοσύνη και τη διαπλοκή ο πρωθυπουργός ανέφερε πολύ εύστοχα ότι «οι παρεμβάσεις δεν είναι μόνο ή κυρίως πολιτικές, είναι και παρεμβάσεις από την επιχειρηματική ελίτ που εκμεταλλεύεται κέντρα και παράκεντρα επηρεασμού και εξωθεσμικών παρεμβάσεων» και ανέφερε μια σειρά νομοθετικές ρυθμίσεις που νομιμοποιούσαν παρανομίες.

Μια τέτοια νομοθετική ρύθμιση είναι και το άρθρο 42 του 4277/14. Αξιότιμοι και επιφανείς επιστήμονες με αερολογίες που προσβάλουν και την κοινή λογικήi αξιολογούν μια επένδυση, χωρίς πουθενά να αναφέρεται το ύψος της, χωρίς οικονομοτεχνική μελέτη όπου να αποδεικνύεται η βιωσιμότητά της, παραποιούν τον τίτλο κανονισμού της UEFAii, στη συνέχεια παραθέτουν στα αγγλικά επιλεκτικά κάποια άρθρα του, αποκρύπτουν τους νεότερους ισχύοντες κανονισμούς της UEFAiii για να “τεκμηριώσουν” ότι “η απολύτως περιορισμένη και προσδιορισμένη διεύρυνση της περιοχής που ρυθμίζεται από την προτεινόμενη διάταξη με διάθεση ελάχιστου τμήματος του άλσους …..είναι μονοσήμαντα απαραίτητη και αναγκαία προκειμένου οι αθλητικές εγκαταστάσεις να ικανοποιούν τις διεθνείς ελάχιστες προδιαγραφές”iv . Στη συνέχεια είναι οι ίδιοι επιστήμονες που προσλαμβάνονται και εκπονούν τη ΜΠΕ του γηπέδου, φαντάζομαι ως επιβράβευση για την επιστημονική τεκμηρίωση που “θωράκισε” το Νόμο.

Στην απάντησή τους λοιπόν έχουν το θράσος να ισχυρίζονται ότι η υπογειοποίηση “δεν είναι ένα έργο που προτείνει η Δικέφαλος, είναι ένα δημόσιο έργοv που έχει σχεδιαστεί από την Περιφέρεια για να βοηθήσει κυκλοφοριακά το Δήμο από την καθημερινή κίνηση οχημάτων και βάσει του συγκεκριμένου έργου μελετήθηκε και η σύνδεσή της με το νέο γήπεδο”. Η πραγματικότητα τους γελοιοποιεί. Η Απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου 163/2014 ΑΔΑ: ΒΙΗΔ7Λ7-ΜΝ4 στα έχοντας υπόψη αναφέρεται α) στο Νο 11 η από ……….(κενό) επιστολή του ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ 1924 ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Α.Ε που έχει αναλάβει την κατασκευή του γηπέδου της ΑΕΚ και β) στο Νο 14 “Το γεγονός ότι για τη λειτουργία του Νέου Γηπέδου θα πρέπει να υποβιβαστεί η οδός αρ.4, αρμοδιότητας Περιφέρειας Αττικής, σε τμήμα της,με την ονομασία Πατριάρχου Κων/νου-Φωκών, στο -1 επίπεδο”.

Η Περιφέρεια ενέκρινε με την παραπάνω Απόφασή της να συνταχθεί η μελέτη για την υπογειοποίηση της Πατριάρχου Κων/νου με τα συνοδά έργα με σκοπό να δωρηθεί στην Περιφέρεια.

Επομένως η Περιφέρεια πρέπει να απαντήσει:

  1. Αν τηρήθηκαν τα προβλεπόμενα στο Ν.3316/2005 για την έγκριση της εκπόνησης της μελέτης;

  2. Γιατί δεν εγκρίνει την προμελέτη των υπογειοποιήσεων;

  3. Υποκαθιστά το πρακτικό παραλαβής της προμελέτης (από την συσταθείσα επιτροπή της Περιφέρειας) την Εγκριτική Απόφαση που προβλέπεται από το άρθρο 37 του Ν.3316/2005;

  4. Αν έχει παραλάβει την οριστική μελέτη των υπογειοποιήσεων;

  5. Αν την έχει παραλάβει πότε προτίθεται να ξεκινήσει τις διαδικασίες έγκρισής της;

  6. Γιατί η Περιφέρεια, ως αρμόδια, δεν εγκρίνει τις τροποποιήσεις υφιστάμενων υψομετρικών;

  7. Στα πλαίσια ποιού νόμου “ζητείται” η υποκατάσταση της Περιφέρειας από το Δήμο στην έγκριση τροποποιήσεων υφιστάμενων υψομετρικών;

  8. Υπάρχουν στην Περιφέρεια όλα τα παραδοτέα της μελέτης, όπως περιγράφονται στο αντικείμενο της μελέτης;

  9. Έχει αποδεχτεί τη δωρεά της μελέτης;

Παράλληλα είναι τελείως παιδαριώδες και πέρα από κάθε νομιμότητα να αξιώνει ένας ιδιώτης, (ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ΑΕ) να γίνουν τροποποιήσεις σε υφιστάμενα υψόμετρα οδών, που υπαγορεύονται από μια πρόταση που δεν έχει οριστικοποιηθεί, βρίσκεται δε σε πολύ πρώιμο στάδιο, αφού δεν έχει καν εγκριθεί, για λόγους που δε γνωρίζει ο Δήμος, η προμελέτη του έργου.

Εδώ θέλω να επισημάνω ότι η υπογειοποίηση της Χρ. Σμύρνης δεν προβλέπεται στην Απόφαση της Περιφέρειας. Με ποια νομιμοποίηση άραγε συμπεριλαμβάνεται στη μελέτη;
Αυτοί λοιπόν που επέλεξαν για τους δικούς τους λόγους να παραγγείλουν χωριστά το γήπεδο από τις υπογειοποιήσεις (γιατί είναι 2), τώρα ζητούν τα ρέστα από το Δήμο, απειλούν θεούς και δαίμονες με σκοπό να εκφοβήσουν. Τους διαβεβαιώνουμε ότι η αλήθεια δεν κρύβεται, οι ευθύνες και οι αρμοδιότητες δεν μεταβιβάζονται .

Τέλος δηλώνω ότι αυτή η Δημοτική Αρχή θα προασπίσει το δημόσιο συμφέρον, έτσι όπως αυτή το αντιλαμβάνεται, θα παραμείνει συνεπής στις προεκλογικές της δεσμεύσεις και θα λογοδοτεί μόνο στους πολίτες.

Δεν εκφοβίζεται και δεν εκβιάζεται από μεγαλοσυμφέροντα ο Δήμος Ν.Φιλαδέλφειας-Ν. Χαλκηδόνας

*Πολιτικός Μηχανικός, Δημ. Σύμβουλος Νέας Φιλαδέλφειας-Νέας Χαλκηδόνας με την παράταξη «Δύναμη Πολιτών» (με επικεφαλής τον Δήμαρχο Άρη Βασιλόπουλο).

i ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ σελ.45-46 “Η σχεδιαζόμενη επένδυση θα επιφέρει ποσοτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά πολλαπλασιαστικής φύσης και σημαντικής έκτασης τόσο στην τοπική οικονομία της περιοχής της Ν.Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας και της ευρύτερης περιοχής όσο και στη συνολική οικονομία και προάγει και συμβάλει στο στόχο της εξόδου της χωρας από την τρέχουσα δημοσιονομική και οικονομική κρίση….όπως εν προκειμένω γίνεται με τις προτεινόμενες διατάξεις, συνιστά λόγο έντονου δημοσίου συμφέροντος. Το συνολικό κόστος της εν λόγω επένδυσης, ο σχεδιασμός και η μεθοδολογία της βιωσιμότητάς της, οι συγκεκριμένες κατηγορίες θέσεων εργασίας που διατηρούνται, η αντιστοίχως προβλεπόμενη διατήρηση ή αύξηση της απασχόλησης, η τοπική, περιφερειακή ή και ευρύτερη ανάπτυξη, καθώς και η οικονομική και κοινωνική συνοχή, που προάγει η επένδυση αυτή, σε συνδυασμό (και σε αντιδιαστολή ) με τη βαθιά οικονομική και δημοσιονομική κρίση, την υποαπασχόληση και την ανεργία, που διέπουν τη χώρα συνολικά, αλλά και ταλαιπωρούν ειδικότερα την περιοχή υποδοχής της επένδυσης, συνιστούν λόγους έκτακτης ανάγκης και επίσπευσης των σχετικών διαδικασιών.”

iiΣτο Παράρτημα Α της Πολεοδομικής-Χωροταξικής και περιβαλλοντικής Θεώρησης αναφέρεται το απόσπασμα του UEFA European Football Championship Final Tournament 2012 Phase I Bid Requirements ως Απόσπασμα Τεχνικών απαιτήσεων για τα γήπεδα ποδοσφαίρου που φιλοξενούν διεθνείς αγώνες από τον κανονισμό της UEFΑ
3.2 Technical Requirements
Technical Rooms
Each Stadium must have the following technical rooms, each in the main dressing room area and having direct, covered
iiiΑποκρύπτονται οι UEFA European Football Championship 2016 Tournament Requirements, Jun-09
UEFA EURO 2020 Tournament Requirements, Μαρτίος 2013.
ivΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ σελ.48 “Ο σχεδιασμός ενός σύγχρονου γηπέδου ποδοσφαίρου, υπόκειται στην υποχρεωτική εφαρμογή εθνικών και διεθνών προδιαγραφών διεξαγωγής του αθλήματος προκειμένου να εξυπηρετήσει το εθνικό πρόγραμμα πρωταθλήματος και διεθνείς διοργανώσεις. Οι αθλητικές εγκαταστάσεις πρέπει να ανταποκρίνονται στις σχετικές προδιαγραφές ως προς τις διαστάσεις τους, τις λειτουργίες και τις εξυπηρετήσεις τους, ωστε να μπορούν να επιλεγούν από τις διεθνείς Ομοσπονδίες ως κατάλληλες για τη συμμετοχή στις διεθνείς διοργανώσεις (UEFA-FIFA) αλλά και σε φακέλους υποψηφιότητας διεθνών διοργανώσεων της χώρας. Μεταξύ άλλων αυτό συνεπάγεται ελάχιστη χωρητικότητα 30.000 θέσεων για αγώνες του προγράμματος διεθνούς διοργάνωσης. Ως εκ τούτου η απολύτως περιορισμένηκαι προσδιορισμένη διεύρυνση της περιοχής που ρυθμίζεται απόο την προτεινόμενη διάταξη με διάθεση ελάχιστου τμήματος του άλσους …..είναι μονοσήμαντα απαραίτητη και αναγκαία προκειμένου οι αθλητικές εγκαταστάσεις να ικανοποιούν τις διεθνείς ελάχιστες προδιαγραφές (βλέπε αναλυτικά ΚΕΦ.2 παράγραφος 2.4 “Διεθνείς Προδιαγραφές των γηπέδων Ποδοσφαίρου και Παράρτημα Α ¨Απόσπασμα Τεχνικών απαιτήσεων για τα γήπεδα ποδοσφαίρου που φιλοξενούν διεθνείς αγώνες από τον κανονισμό της UEFΑ της Θεώρησης”
vΆρθρο 1 παρ.2 N.3669/2008 Τα δημόσια έργα είναι έργα υποδομής της χώρας που καλύπτουν βασικές ανάγκες του κοινωνικού συνόλου, συμβάλλουν στην ανάπτυξη των παραγωγικών δυνατοτήτων, στην αύξηση του εθνικού προϊόντος, στην ασφάλεια της χώρας και γενικά αποσκοπούν στη βελτίωση της ποιότητας ζωής του λαού. Τα δημόσια έργα εντάσσονται στο γενικό πλαίσιο της κοινωνικής και οικονομικής ανάπτυξης της χώρας και υλοποιούν επιλογές του δημοκρατικού προγραμματισμού.”

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας