Το Τουρκικό παρακράτος σε έντονη δραστηριότητα στη Θράκη-Επίκεντρο ο Δήμος Ιάσμου

Το πολιτικό ισλάμ είναι μια πραγματικότητα στη Θράκη και η περίπτωση του Δήμου Ιάσμου είναι χαρακτηριστική, αφού -όπως φαίνεται- η Άγκυρα χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο Δήμο ως πιλοτικό πρόγραμμα σχετικά με το τι θέλει να πετύχει σε ευρεία κλίμακα στη Θράκη. 
Το τι ακριβώς συνέβη και συμβαίνει στον συγκεκριμένο Δήμο έγινε γνωστό στο πανελλήνιο μέσω των ΜΜΕ, το πρόβλημα ωστόσο ούτε έχει λυθεί, ούτε και διαφαίνεται κάποια λύση, αφού η όποια πραγματική και ριζική λύση μπορεί να δοθεί μόνο με κεντρική πολιτική βούληση. 
Κάποιοι μουσουλμάνοι βουλευτές, πολιτευτές, δήμαρχοι και δημοτικοί σύμβουλοι συμμετέχουν συστηματικά στις δραστηριότητες και λειτουργίες παράνομων παραδομών του τουρκικού παρακράτους εντός της Ελληνικής επικράτειας. Συγκεκριμένα, άτομα τα οποία αυτοαποκαλούνται μουφτήδες έχουν προσελκύσει- στήσει δίκτυο πιστών σε αυτούς ιμάμηδων οι οποίοι περιφρονούν τους νόμιμους μουφτήδες που έχουν διοριστεί από την Ελληνική Πολιτεία, συμμετέχουν σε εκδηλώσεις τουρκικού εθνικισμού, περιφρονούν τη νομιμότητα, η οποία φαίνεται να ισχύει μόνο για τους χριστιανούς και τους έχοντες ελληνική εθνική συνείδηση μουσουλμάνους. 
Μια νέα τακτική, εδώ και μερικά χρόνια, είναι και η διοργάνωση τεράστιων διαστάσεων δείπνων Ιφταρ σε γήπεδα (!). “Ιφτάρ” λέγεται το -μετά την καθημερινή νηστεία- δείπνο των μουσουλμάνων κατά τη διάρκεια του Ραμαζανιού, το οποίο συνήθως μοιράζονται με συγγενείς ή φίλους. Μόνον που οι συγγενείς και φίλοι…επεκτάθηκαν και τα δείπνα έχουν μετατραπεί σε φιέστες του πολιτικού Ισλάμ! 
Έτσι, στον Ίασμο διοργανώθηκε ένα ακόμη πολιτικό show, δήθεν Ιφτάρ, show προς όφελος των παράνομων παραδομών του τουρκικού παρακράτους στην Ελλάδα.Το ποιοι ήταν τυπικά οι διοργανωτές παραμένει σκιά στην ομίχλη, αφού -ως συνήθως- ως διοργανώτρια αναφέρεται η…”νεολαία του Ιάσμου”. Τώρα, το τι μπορεί να σημαίνει αυτό, ο Αλλάχ και οι ψυχές τους, αφού τέτοιος Σύλλογος δεν υφίσταται, αλλά το Δημοτικό Γήπεδο Ιάσμου τούς (σσ σε ποιους;;) παραχωρείται κάθε χρόνο. Υποτίθεται, πως το δικαίωμα εκχώρησης του χώρου πρέπει να περνά από Δημοτικό Συμβούλιο, κάτι το οποίο δεν έγινε, ενώ η μόνη εν ισχύ παραχώρηση που υπάρχει είναι προς τον τοπικό ποδοσφαιρικό σύλλογο “Μέγας Αλέξανδρος”, το ΔΣ του οποίου ωστόσο δεν δικαιούται να το παραχωρεί πουθενά, μπορεί να το χρησιμοποιεί μόνο για τους σκοπούς του Αθλητικού Σωματείου. Παρά ταύτα, μέλη του ΔΣ του Αθλητικού Σωματείου, μάλλον περιχαρείς, δημοσίευσαν φωτογραφικό υλικό από το Ιφτάρ που μετέτρεψε το ποδοσφαιρικό γήπεδο που τους παραχωρήθηκε σε τραπεζαρία. Έστω…
Αναφερόμενος στο Δημοτικό Γήπεδο, φρέσκια είναι ακόμη η αντίδραση συγκεκριμένων ατόμων (σσ που συμπτωματικά συμμετέχουν σε εκδηλώσεις του παράνομου και από την Άγκυρα ελεγχόμενου παραϊερατείου) σε πρόσφατο Δημοτικό Συμβούλιο, όπου και είχαν ενοχληθεί από την ιδέα του να γίνεται η διαχείριση των Δημοτικών χώρων του οικισμού από το τοπικό Κοινοτικό Συμβούλιο (σσ στο οποίο πρόεδρος είναι ο χριστιανός Ηλίας Μπούκας). Έτσι, επί του παρόντος, η διαχείριση του γηπέδου ανήκει στη Δημοτική Αρχή, η οποία δεν φαίνεται να το έχει τυπικά παραχωρήσει για άλλο σκοπό. 
Το συγκεκριμένο δείπνο Ιφτάρ τελικά πραγματοποιήθηκε και προφανώς δεν έχει καμία σχέση με το πραγματικό θρησκειολογικό νόημα του συγκεκριμένου δείπνου, κάτι το οποίο μπορεί να επιβεβαιώσει οποιοσδήποτε πιστός μουσουλμάνος. Το νόημα που απορρέει από το συγκεκριμένο Ιφτάρ είναι η επίδειξη τουρκισμού και αριθμητικής, άρα και πολιτικής, υπεροχής στην περιοχή, αυτό δηλαδή που θέλει να πετύχει η Άγκυρα.
Έτσι, στο Ιφτάρ παρευρίσκονται υποψήφιοι δήμαρχοι, υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι, πολιτευτές, βουλευτές, αλλά και προβεβλημένοι υποψηφίοι βουλευτές, όπως είναι ο τακτικά ομοτράπεζος του κάθε Τούρκου προξένου στην Κομοτηνή  Οζγκιούρ Φερχάτ. Ο συγκεκριμένος είναι υποψήφιος με τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α. στη Ροδόπη, ενώ σχετικά με το  πώς επιτυγχάνεται η πολιτική του αναρρίχηση έχουν χυθεί πολλά κιλά μελάνης στον τοπικό Τύπο. Το γεγονός ότι ένας ομόσιτος του Αϊκούτ Ουνάλ, του προξένου δηλαδή της Τουρκίας, δηλώνει Αριστερός, αλλά πράττει τουρκοεθνικιστικά (σσ συμμετέχοντας στο Σύστημα του τουρκικού παρακράτους στη Θράκη), και ταυτόχρονα ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. τον έχει για καμάρι, ε, δεν αποτελεί έκπληξη,  αφού το ίδιο πολιτικό κόμμα στεγάζει και τον βουλευτή Ξάνθης Ζεϊμπέκ, ο οποίος πράττει τα ίδια. Βεβαίως δεν πάει πίσω και το ΠΑ.ΣΟ.Κ. με την κυρία Σιμπέλ παρούσα, αλλά και έχοντες ως βουλευτή τον Μπ.Μπαράν.. 
Θα ήμουν άδικος αν δεν το αναφέρω, οφείλω να το γράψω, πως κάποιοι εκ των διοργανωτών του Ιφτάρ κάνουν ό,τι κάνουν έχοντας άγνοια του τι πράττουν, αφού ασχολούνται με τη διοργάνωση μάλλον εθιμοτυπικά και με όχι κακή πρόθεση. Αναμφισβήτητο είναι επίσης το γεγονός, πως πολλοί, πάρα πολλοί πηγαίνουν με τη σκέψη πως αν δεν πάνε θα κατηγορηθούν ως… προδότες ή πηγαίνουν απλά χωρίς να συνειδητοποιούν σε τι είδους στημένη εκδήλωση πηγαίνουν. 
Πέρα από αυτά, η ουσία παραμένει η ίδια: Το τουρκικό παρακράτος επιδεικνύεται εντός της Ελλάδος και οι ομόσιτοι του Τούρκου προξένου πολιτικοί (βουλευτές, πολιτευτές,  υποψήφιοιδήμαρχοι) με την παρουσία τους συνωστιζόμενοι δίπλα στον παράνομο ψευτομουφτή ουσιαστικά αναγνωρίζουν την…”εξουσία” του, συμμετέχουν στη λειτουργία παράλληλων και παράνομων προς το Ελληνικό Κράτος θεσμικών δομών. 
Το ερώτημα είναι, η Αθήνα δεν τα γνωρίζει αυτά; Δεν γνωρίζουν πως υπάρχουν παράνομοι “μουφτήδες” με δίκτυο πιστών τους ιμάμηδων; Δεν γνωρίζουν κάτι για όλα αυτά; Επειδή δεν υποτιμώ καθόλου τις ικανότητες των Αρχών μας, εικάζω πως συγκεκριμένοι κύκλοι και γνωρίζουν και για δικούς τους λόγους ανέχονται, παρασύρουν θεσμικούς, αλλά και -de facto- αποδέχονται αυτήν την ιδιόρρυθμη συνδιοίκηση και την ύπαρξη παράλληλων – προς τις επίσημες Ελληνικές Αρχές- δομών του τουρκικού παρακράτους. 
Από εμάς λοιπόν, τους ντόπιους, εξαρτάται το τι θέλουμε.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας