Ενώπιον του εισαγγελέα θα βρεθεί ξανά (μετά την αναβολή) ο σταθμάρχης Λάρισας στη βάρδια του οποίου έγινε το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη που σκόρπισε τον θάνατο και άφησε δεκάδες οικογένειες να πενθούν τα παιδιά τους αλλά ο σταθμάρχης είναι μόνο μία πτυχή του προβλήματος.
Και αυτό γιατί όπως αποδεικνύεται το ίδιο το προφίλ και η υπαλληλική πορεία του μοιραίου σταθμάρχη Βασίλη Σαμαρά προδίδει την πραγματικότητα:
Ο υπάλληλος στο τμήμα αποσκευών του ΟΣΕ, που στη συνέχεια ως μετακλητός μετακομίζει στο υπουργείο Παιδείας για να ξαναγυρίσει στον ΟΣΕ μέσω εσωτερικής διαδικασίας, για να επιλεγεί τελικά ως σταθμάρχης, προκειμένου να τοποθετηθεί σε μια θέση κοντά στο σπίτι του στη Λάρισα.
Όλα αυτά είναι αποτέλεσμα ενός πολύ καλά συντονισμένου ρουσφετιού. Εξαρχής ήταν σαφές πως ένας από τους τρεις βουλευτές της Περιφέρειας στον νομό Λαρίσης κρυβόταν πίσω από αυτό το ρουσφέτι. Ουδείς άνοιγε το στόμα του και έπρεπε τελικά η δημοσιογραφική έρευνα να καταδείξει ορισμένα στοιχεία.
Έτσι πληθαίνουν οι αποκαλύψεις και οι καταγγελίες για διορισμό του 59χρονο σταθμάρχη δεδομένου ότι μετά από λίγους μήνες εκπαίδευση βρέθηκε σε αυτή τη θέση και μάλιστα με απολαβές 3.500 ευρώ μεικτά.
Ο πρώην σταθμάρχης Λάρισας, Ιωάννης Κολλάτος μιλώντας στο OPEΝ ανέφερε ότι γνώριζε τον 59χρονο από τότε που εργαζόταν ως αχθοφόρος στο τμήμα αποσκευών. Όπως κατήγγειλε ο κ. Κολλάτος, μετά από την μετάταξή του «μεσολάβησε το κόμμα (Νέα Δημοκρατία) και τον έκαναν σταθμάρχη».
Αξίζει να σημειωθεί ότι σε προκήρυξη για προσλήψεις σταθμαρχών τον περασμένο Νοέμβριο, υπήρχε όριο ηλικίας τα 42 έτη, ενώ στη Λάρισα ζητούσαν έναν έμπειρο σταθμάρχη και έναν χωρίς προϋπηρεσία.
Είναι απορίας άξιο ότι ακόμα δεν έχει αποκαλυφθεί ποιος κυβερνητικός βουλευτής παρενέβη για να τοποθετηθεί στη συγκεκριμένη θέση και να οδηγηθούμε στην τραγωδία!