Η αποθέωση της εξαπάτησης των πολιτών ακούει στο όνομα της δημοσκοπικής εταιρείας MRB, η οποία έφτασε σε τέτοιο σημείο αυτογελοιοποίησής της και γελοιοποίησης του υπευθύνου της, αλλά και του καναλιού (Star) που πλήρωσε για την κατασκευή της προκειμένου να κάνει τα δικά του βρώμικα παιχνίδια, ώστε να εξαφανίζει πλήρως την ΛΑ.Ε από τα ευρήματα της δημοσκόπησής της (δημοσκόπησης, που λέει ο λόγος…).
Άξιος ο ρόλος και η αποστολή τόσο της εταιρείας, των υπευθύνων της και των εντολοδόχων της επώνυμων μεγαλομετόχων του Star, που συμπεριφέρονται λες και απευθύνονται σε μια κοινωνία ανόητων και αφελών.
Δύο δημοσκοπήσεις, πάντως, την ίδια μέρα, της Kάπα Research για το Έθνος και της MRB για το Star, δείχνουν την πρεμούρα των κατασκευαστών – ολιγαρχών και κομμάτων του πολιτικού χάρτη. Σε λίγο θα δημοσιεύουν ανά μία ώρα και μία δημοσκόπηση με τα πιο διαφορετικά αποτελέσματα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η διαφορά της ΝΔ από τον ΣΥΡΙΖΑ ήταν στη μία δημοσκόπηση (Kάπα Research – Έθνος) 4,9% και στην άλλη (Star – MRB) 8,8%, σχεδόν το διπλάσιο. Στη μία τρίτη δύναμη ήταν η Χρυσή Αυγή και στην άλλη το ΚΙΝΑΛ με μεγάλες διαφορές μεταξύ των δημοσκοπήσεων στα ποσοστά. Ο πελάτης των εταιρειών δημοσκόπησης έχει πάντα δίκιο. Ανάλογα ποιος πληρώνει και πόσο την δημοσκόπηση βγαίνουν και τα ποσοστά. Και πάντα η ΛΑ.Ε, μας έλεγαν στελέχη της, είναι η ενοχλητική δύναμη που πρέπει να εξαφανίζεται, με εντολή δια ροπάλου ούτε καν το 2 να μην υπάρχει ποτέ μπροστά στα ποσοστά της, τα οποία όλοι οι παροικούντες γνωρίζουν ότι όχι απλώς είναι ποσοστά εισόδου στην Βουλή, αλλά και δυναμικά ανερχόμενης δύναμης-έκπληξης στο πολιτικό σκηνικό.
Κανένας δεν πτοείται, ούτε απογοητεύεται, πλέον, από τα χοντροκομμένα ψέματα και τις πολιτικές κατασκευές τους! Σύντομα θα κάτσουν στο σκαμνί.
Ν.Ζ