Η ύπαρξη και λειτουργία δημόσιας συγκοινωνίας, ειδικά σε μια μεγάλη και πολύπαθη πόλη όπως η Θεσσαλονίκη, είναι πολύ σοβαρό ζήτημα, για να το χρησιμοποιεί κάποιος ως επικοινωνιακό παιχνίδι, ειδικά αν αυτός είναι ο Πρόεδρος του αρμόδιου Οργανισμού, εν προκειμένω του ΟΑΣΘ, και στέλεχος μιας κυβέρνησης που έχει ξεπουλήσει μέχρι τώρα ότι πολύτιμο είχε αυτή η χώρα.
Στην πρόσφατη, πολλοστή συνέντευξη τύπου που παραχωρεί, ο κ. Παππάς προσπάθησε να δικαιολογήσει, για μια ακόμη φορά, την αδυναμία της Διοίκησής του, να υλοποιήσει στοιχειωδώς όσα πομπωδώς υποσχέθηκε, δηλαδή πολύ καλές, φθηνές συγκοινωνίες, βελτίωση των δρομολογίων κτλ. κτλ. Γι αυτό, άνοιξε πάλι το χρονοντούλαπο, και αυτήν τη φορά, έβγαλε από μέσα το «λαγό» επιστολών του 2007 (11 χρόνια πριν), που αποδεικνύουν, όπως ανέφερε, τις κομματικές σχέσεις της πρώην Διοίκησης και σωματείων μετόχων του ΟΑΣΘ, με το κόμμα της Ν.Δ.
Κλειστό γράμμα διαβάζετε κ. Παππά!!! Αυτά τα καταγγέλλουμε εδώ και χρόνια, κι ένας από τους λόγους που αγωνιζόμαστε για δημόσιο ΟΑΣΘ, είναι, μεταξύ άλλων, για να σταματήσει αυτή η σχέση διαπλοκής του με τα κόμματα εξουσίας. Όλα τα κόμματα εξουσίας κ. Παππά, αν καταλαβαίνετε τι εννοούμε.
Συνεχίζοντας μάλιστα να ρίχνει τις ευθύνες στην προηγούμενη Διοίκηση, και στη Ν.Δ. (οι οποίοι προφανώς, καθώς και το ΠΑΣΟΚ, έχουν τις βασικές ευθύνες για τη φαύλη λειτουργία του ΟΑΣΘ από ιδρύσεώς του), ανέφερε: «Όπως έχουμε κάνει γνωστό σε προηγούμενες παρουσιάσεις, την ίδια περίοδο όπου και οι εργαζόμενοι παρέμεναν απλήρωτοι, για τα έτη 2015, 2016 και 2017 είχαν καταβληθεί στους μετόχους 35,9 εκατ. ευρώ».
Τη συγκεκριμένη τριετία όμως, κυβέρνηση ήταν οι ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, και έχουν την κύρια ευθύνη γι αυτήν την κατάσταση, αφού διατηρούσαν το προηγούμενο ιδιωτικό φαύλο καθεστώς, και εκταμίευαν χρήματα από τον προϋπολογισμό του κράτους, για να τηρήσουν τις συμβάσεις του δημοσίου με τον ΟΑΣΘ. Αυτές τις συμβάσεις, τις οποίες κατήγγειλε στη συνέντευξή του ο κ. Παππάς!
Σε ότι αφορά στο στόλο των λεωφορείων, κάπου χάσαμε την πρόσθεση. Όπως δήλωσε ο κ. Παππάς, αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης 350 λεωφορεία, από τα 622 που κατέγραψαν οι ορκωτοί λογιστές. Όταν ανέλαβε, λειτουργικά ήταν μόνον 245. Δόθηκαν περίπου 50 λεωφορεία στην ΕΛΒΟ για επισκευή, από τα οποία επιστράφηκαν τα 27, και άλλα 27 είναι σε ιδιώτη για επισκευή.
Επειδή όμως 245 και 27 δεν μας κάνουν 350 λεωφορεία, ρωτάμε τον κ. Παππά:
Έκανε λάθος στην πρόσθεση, παρέλειψε να μιλήσει για κάποια αυτοκίνητα ή κυκλοφορούν μη λειτουργικά αυτοκίνητα στην πόλη;
Περιμένουμε απάντηση, επειδή το τελευταίο το θεωρούμε εξαιρετικά επικίνδυνο, δοθέντος μάλιστα ότι από τον Οκτώβρη 2017 είχαμε πέντε τροχαία ατυχήματα με λεωφορεία του ΟΑΣΘ.
Σε ότι αφορά την ενίσχυση του στόλου των λεωφορείων με καινούρια λεωφορεία, η επιλογή της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ να ολοκληρώσει την εκκαθάριση της ΕΛΒΟ και να την παραδώσει σε ιδιώτες, στερεί από αυτήν τη βαριά βιομηχανία, με το έμπειρο προσωπικό, τη δυνατότητα να παράγει αυτοκίνητα για τον ΟΑΣΘ (εκτός άλλων οχημάτων όπως οχήματα για την καθαριότητα των δήμων κτλ.) και μάλιστα σε χαμηλό κόστος.
Σύμφωνα μάλιστα με δηλώσεις του κ. Σπίρτζη, μετά την ολοκλήρωση της εκκαθάρισης της ΕΛΒΟ, θα δημιουργηθεί μία νέα εταιρεία μέσω ΣΔΙΤ ή διαγωνιστικών διαδικαστικών με μετόχους το δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα, «προκειμένου να μπορούμε να επισκευάσουμε μέρος του στόλου και της ΑΘήνας και της Θεσσαλονίκης».
Ο κ. Παππάς, τοποθετήθηκε στο ζήτημα αυτό, με μια αοριστολογία, την οποία θα ζήλευε και η Πυθία, λέγοντας: «Τέλος, το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών αυτή τη στιγμή εργάζεται, ώστε να εξασφαλίσει στο συντομότερο δυνατό διάστημα ένα ικανοποιητικό αριθμό νέων λεωφορείων σε πρώτη φάση. Η δεύτερη φάση θα αφορά ένα μεγαλύτερο πρόγραμμα όπου θα ενεργοποιείται ο Α.Σ.Υ.Θ. και στο πλαίσιο της προσπάθειας για την πλήρη επαναλειτουργία της ΕΛΒΟ θα κατασκευαστούν μερικές εκατοντάδες λεωφορεία». (!!!!)
Η κυβέρνηση, πιστή στο καθεστώς επιτροπείας και στις μνημονιακές δεσμεύσεις εξυπηρέτησης του δημόσιου χρέους, μέσω της συσσώρευσης θηριωδών πρωτογενών πλεονασμάτων, γνωρίζει πολύ καλά, πως δε μπορεί να χρηματοδοτήσει δημόσιες, ασφαλείς και φθηνές συγκοινωνίες. Γιαυτό, επιλέγει, ενόψει των εκλογών που πλησιάζουν επικίνδυνα γι αυτήν, να παίζει ένα κακόγουστο επικοινωνιακό θέατρο σκιών. Τον πρώτο ρόλ, για τον ΟΑΣΘ, έχει αναλάβει ο εντολοδόχος της!