Η Metron Analysis και η διατεταγμένη Metrisi της κοινής γνώμης

3496
metron

Σοβαρός άνθρωπος ο κ. ΣτρΦανάρας, υπεύθυνος  της δημοσκοπικής εταιρείας Metron Analysis, αλλά δυστυχώς η νέα δημοσκόπηση της εταιρείας του ακολουθεί χονδροειδώς την πεπατημένη της χειραγώγησης του πολιτικού σκηνικού.
Δημοσκοπήσεις, όπως της Metron, που οι ίδιες εμφανίζουν το 40% των πολιτών να απαντούν: λευκό, άκυρο, δεν ξέρω, δεν θα ψηφίσω κλπ, δεν μπορούν να έχουν, κατ’ αρχήν, καμιά βάση στη μέτρηση των ποσοστών των κομμάτων.
Δημοσκοπήσεις, επίσης, που στην ερώτηση για τον καταλληλότερο πρωθυπουργό δίνουν μόνο 25% στον Μητσοτάκη και το καταγέλαστο 13% στον Τσίπρα, δεν μπορούν, παρά μόνο κοροϊδεύοντας, να δίνουν στο κόμμα της ΝΔ, που θα αναδείξει τον Μητοστάκη ως πρωθυπουργό 36,7% (!!!) και στο κόμμα του Τσίπρα 22,7% (!!!).
Έλεος!
Εμπιστεύονται δηλαδή περισσότεροι τον διαλυμένο και για τα ”μπάζα” ΣΥΡΙΖΑ, από τον ίδιο τον Τσίπρα, χωρίς τον οποίο είναι ζήτημα αν μπορούσε να συνεχίσει να υπάρχει το κόμμα αυτό;
Εξ ιδίων, λοιπόν, των ευρημάτων τους τα βέλη, παρά τον ”καλλωπισμό” και την αλχημιστική τέχνη.
Οι δημοσκοπήσεις, ιδιαίτερα αυτής της περιόδου, δεν είναι προϊόν επιστημονικής έρευνας, η οποία, άλλωστε, κάτω από τις σημερινές συνθήκες θα είχε ιδιαίτερα μεγάλο οικονομικό κόστος αλλά αποτέλεσμα σκληρών σκοπιμοτήτων για τον έλεγχο του πολιτικού σκηνικού.
Λένε ορισμένοι ότι επειδή γνωρίζει ο κόσμος το ”μαγείρεμα”, δεν πιστεύει πλέον στις δημοσκοπήσεις.
Αυτό μόνο εν μέρει είναι σωστό.
Είναι φυσική και ακαταμάχητη η ανθρώπινη περιέργεια να γνωρίζει τι πιστεύουν και τι επιλέγουν οι συμπολίτες του.
Οι δημοσκοπήσεις, όσο ”κουνημένες” με πολλά ρίχτερ και αν είναι, προσφέρουν τον μόνο τρόπο για να έχει ο κάθε πολίτης μια εικόνα της πολιτικής προτίμησης των άλλων και του συνόλου.
Όσο και αν θεωρούν, λοιπόν, οι πολίτες στημένο το πολιτικό σκηνικό και τα πολιτικά ποσοστά που του εμφανίζει το καρτέλ των δημοσκοπικών εταιρειών, είναι η μόνη εικόνα που του προσφέρεται και είτε το θέλει είτε όχι, σκέφτεται τη διάταξη , σχεδόν αυτόματα, των πολιτικών δυνάμεων με τους όρους της.
Και γνωρίζουμε όλοι την ροπή των ανθρώπων προς τον νικητή και στις δυνάμεις, τέλος πάντων, που η ψήφος τους θα ”πιάσει τόπο”.
Αυτό σημαίνει πλύση εγκεφάλου.
Γι’ αυτό οι δημοσκοπήσεις συνιστούν κρίσιμο και αναπόσπαστο μέρος της δικτατορίας που έχει εγκατασταθεί σε αυτόν τον τόπο.
Άλλωστε, τις δημοσκοπήσεις παραγγέλλουν και πληρώνουν οι βαρόνοι των μίντια και τα κυρίαρχα κόμματα σε αυτόν τον τόπο.
Και εδώ ισχύει, περισσότερο από οπουδήποτε αλλού, η ρήση πως ο πελάτης έχει πάντα δίκιο.
Η εξυπηρέτηση του είναι πάνω απ’ όλα και γίνεται αδίστακτος νόμος, όταν, μάλιστα,  δεν υπάρχει κανένας απολύτως έλεγχος για την αξιοπιστία των δημοσκοπήσεων.

Π.Τ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας