Είσοδος από τη μπροστινή πόρτα στα λεωφορεία και τρόλεϊ. Ανεφάρμοστο μέτρο κατά τους οδηγούς

1715
αμαξοστάσιο

Με τα λεωφορεία που κινούνται στο λεκανοπέδιο να ‘ναι λιγότερα από 1.000, έναντι 2.150 το 2010, και τα τρόλεϊ να έχουν περιοριστεί στα 250 περίπου, έναντι των 365 του 2010, και με το επιβατικό κοινό να επιβαρύνεται με εισιτήριο που έφτασε, πλέον, στο 1,40 ευρώ, το υπουργείο Μεταφορών, που δεν έχει εκπονήσει κανένα σχέδιο για την εξυπηρέτηση των εκατοντάδων χιλιάδων επιβατών, για το μόνο που φροντίζει είναι η αντιμετώπιση της “εισιτηριοδιαφυγής”.

Στην κατεύθυνση αυτή αποφασίστηκε να εφαρμοστεί, από τη Δευτέρα 2 Ιουλίου, η είσοδος στα οχήματα μόνο από τη μπροστινή πόρτα, ώστε να μπορεί ο οδηγός να ελέγχει τα εισιτήρια. Ταυτόχρονα, ξεκινούν έλεγχοι εισιτηρίων, κυρίως στις ώρες αιχμής.

Η εφαρμογή του μέτρου της εισόδου από τη μπροστινή πόρτα, που είχε επιχειρηθεί να γίνει και στα 2013 και 2014, απέτυχε, καθώς οι οδηγοί αρνήθηκαν να αναλάβουν τον ρόλο του ελεγκτή. Η ανάληψη μιας τέτοιας αρμοδιότητας θα είχε και θα έχει ως συνέπεια μεγάλες καθυστερήσεις στην επανεκκίνηση των οχημάτων, που θα έκανε και θα κάνει ακόμη πιο απελπιστική την κατάσταση, επιβαρύνοντας σε βαθμό απρόβλεπτο τις ήδη αραιές συγκοινωνίες.

Όπως και τότε, έτσι και τώρα, οι οδηγοί εκφράζουν, επίσης, την αδυναμία να επιβλέψουν και την άρνηση να απαγορεύσουν την είσοδο επιβατών από τις άλλες πόρτες. Συνάμα, δεν υπάρχει δυνατότητα ελέγχου των εισιτηρίων από ειδικό σώμα ελεγκτών, καθώς έχουν εγκριθεί 140 προσλήψεις, που θα γίνουν μέσω ΑΣΕΠ, και κατά συνέπεια θα υπάρξει μεγάλη χρονική καθυστέρηση στην ανάληψη εργασίας.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας