«Δεν τραβάει» το click away – Απογοήτευση εμπόρων

815

Οι πρώτες μέρες του click away επιβεβαίωσαν τους φόβους πολλών παραγόντων της αγοράς ότι η μέθοδος αυτή θα ευνοήσει τα ταμεία μόνο λίγων επιχειρήσεων, που ήταν ήδη εξοικειωμένες με τις διαδικτυακές πωλήσεις και είχαν οργανωμένα on line καταστήματα.

Οι πρώτες μέρες του click away επιβεβαίωσαν τους φόβους πολλών παραγόντων της αγοράς ότι η μέθοδος αυτή θα ευνοήσει τα ταμεία μόνο λίγων επιχειρήσεων, που ήταν ήδη εξοικειωμένες με τις διαδικτυακές πωλήσεων και είχαν οργανωμένα on line καταστήματα.

Μέχρι σήμερα η κίνηση στην αγορά είναι υποτονική και κατ’ επέκταση αδύναμη να τονώσει τον τζίρο της αγοράς που βρίσκεται στα πρόθυρα της κατάρρευσης με εφιαλτικές προβλέψεις για χιλιάδες «κορονο-λουκέτα».

Στον κλάδο του λιανεμπορίου δραστηριοποιούνται 242.000 επιχειρήσεις και απασχολούνται 600.000 εργαζόμενοι. Μόνο όμως το 10-15% μπορεί με άνεση να εφαρμόσει της μέθοδο του click away.

Μερίδα των εμπόρων μάλιστα προτείνουν η μέθοδος του click away να μετατραπεί σε μέθοδο click in δηλαδή ο πελάτης να μπορεί να επισκεφθεί το κατάστημα κατόπιν ραντεβού με την τήρηση των αναγκαίων υγειονομικών μέτρων.

Βέβαια όσοι είχαν επενδύσει το προηγούμενο διάστημα στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην κυριολεξία τρέχουν και δεν φθάνουν.

Ο εμπορικός κόσμος εκτιμά πως μέσω του click away μπορεί να ανακτηθεί στο καλύτερο σενάριο το 30% του χριστουγεννιάτικου τζίρου περίπου δηλαδή 1 δισ. ευρώ.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας