Παρέμβαση – κόλαφος από τους συγγενείς: Κάνουν λόγο για εγκληματική οργάνωση και σειρά κακουργημάτων!

102

Την οργή τους και την αγανάκτηση τους εκφράζουν για άλλη μια φορά, μέσω ανακοίνωσης που εξέδωσαν οι συγγενείς των θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη, αναφορικά με την απόδοση ευθυνών. Μιλούν ευθέως για εγκληματική οργάνωση και  κακουργηματικού τύπου τιμωρίες. 

Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας «κατάφερε» με δόξα και τιμή να αθωώσει τον Τριαντόπουλο πριν καν τη σύσταση της Προανακριτικής. «Από τα στοιχεία προκύπτει ότι δεν υπάρχει παράβαση καθήκοντος» έκρινε ο εισηγητής της ΝΔ, Λάκης Βασιλειάδης, αθωώνοντας εκ των προτέρων τον κ. Τριαντόπουλο! Την ίδια ώρα, οι συγγενείς των θυμάτων αναζητούν απαντήσεις για το μοιραίο βράδυ, ωστόσο είναι πεπεισμένοι ότι τίποτα δεν ήταν τυχαίο, υπάρχουν ξεκάθαρες ευθύνες και συγκεκριμένοι ένοχοι. Μάλιστα, δεν διστάζουν να κάνουν λόγο για εγκληματική οργάνωση αλλά και για μία σειρά κακουργημάτων!

Το επίμαχο απόσπασμα 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ. – ΑΙΤΗΜΑ

ΠΛΗΓΕΝΤΩΝ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΤΕΜΠΩΝ 28-2-2023
Απευθυνόμενοι σε όλη την Ελληνική Κοινωνία και ειδικά στα μέλη της
Βουλής Των Ελλήνων αναφέρουμε τα παρακάτω.
Είναι από τις ελάχιστες φορές που για ένα τόσο σοβαρό θέμα, η ανάγκη της
διερεύνησης των παθογενειών και των ευθυνών που οδήγησαν στο πολλαπλό
έγκλημα, αποτελεί επιταγή της πλειοψηφίας των Ελλήνων Πολιτών και αποστολή του
συνόλου των βουλευτών ανεξαιρέτως.
Μόνο η ανάδειξη της αλήθειας είναι ικανή να διασφαλίσει λοιπόν όχι μόνο
την αναγκαία εμπέδωση του Κράτους Δικαίου στον τόπο μας, αλλά και να διασώσει
τους θεσμούς της Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας.
Τούτο καθίσταται αναντίρρητα αναγκαίο ενόψει των αναπάντεχων
αποκαλύψεων συμμετοχής μελών της κυβέρνησης στο προδιαγεγραμμένο σύνθετο
έγκλημα που συνιστά σωρεία ποινικών αδικημάτων και πρωτίστως το κακούργημα
της ανθρωποκτονίας από ενδεχόμενο δόλο (299 ΠΚ) αλλά και στις ποινικά
κολάσιμες πράξεις που ακολούθησαν για την συσκότιση κρίσιμων πτυχών του, με την
σκόπιμη και ενορχηστρωμένη παρεμπόδιση του έργου της Δικαιοσύνης (231 ΠΚ),
αλλά και την δια σφετερισμού εξουσίας έμπρακτη έτσι αμφισβήτηση της
ανεξαρτησίας της και της διάκρισης των λειτουργιών (134 παρ.2 ΠΚ), που ως
αδικήματα τυποποιούνται στα άρθρα 231 ΠΚ  (Υπόθαλψη – Παρεμπόδιση
δικαιοσύνης, στην παράγραφο 3 του οποίου αναφέρονται χαρακτηριστικά τα
εξής: «…. Όποιος παρεμποδίζει την απονομή της δικαιοσύνης, ασκώντας
αυθαίρετη παρέμβαση, πριν ή κατά τη διάρκεια έρευνας οποιασδήποτε
αρχής….με χρήση……. με κατάχρηση θέσης εξουσίας ή εξάρτησης
οποιασδήποτε φύσης ή με υπόσχεση ωφελήματος, έναντι άλλου, προκειμένου
αυτός να δώσει ψευδή κατάθεση ή να καθυστερήσει να τη δώσει ή να μεταβάλει
την κατάθεσή του ή να αρνηθεί να καταθέσει ή να αποκρύψει, καταστρέψει,
αλλοιώσει, αφαιρέσει, αντικαταστήσει αποδεικτικά στοιχεία ή να παρεμποδίσει
την πρόσβαση σε αυτά ή τη χρήση τους, εφόσον η πράξη του δεν τιμωρείται
βαρύτερα από άλλη διάταξη, τιμωρείται: α) με φυλάκιση τουλάχιστον ενός (1)
έτους και χρηματική ποινή αν η διερευνώμενη πράξη αφορά πλημμέλημα, και β)

με φυλάκιση τουλάχιστον τριών (3) ετών και χρηματική ποινή αν η
διερευνώμενη πράξη αφορά κακούργημα. 4. Με τις ποινές της παρ. 3 τιμωρείται
και όποιος πριν ή κατά τη διάρκεια έρευνας οποιασδήποτε αρχής ή σε
οποιοδήποτε στάδιο της ποινικής δίκης αποκρύπτει, καταστρέφει, αλλοιώνει,
αφαιρεί, αντικαθιστά αποδεικτικά στοιχεία ή παρεμποδίζει την πρόσβαση σε
αυτά ή τη χρήση τους, εφόσον η πράξη του δεν τιμωρείται βαρύτερα από άλλη
διάταξη.») και 134 παρ. 2 ΠΚ κατά το οποίο, «…τιμωρείται με ισόβια
κάθειρξη….» όποιος «…με κατάχρηση της ιδιότητάς του ως οργάνου του
κράτους ή με σφετερισμό της ιδιότητας αυτής….» επιχειρεί «…να
καταστήσει…» ανενεργές «… διαρκώς ή προσκαίρως….θεμελιώδεις αρχές και
θεσμούς του πολιτεύματος…» όπως «…ε) η αρχή της διάκρισης των
λειτουργιών, όπως προβλέπεται στο Σύνταγμα, στ) η αρχή της δέσμευσης του
νομοθέτη από το Σύνταγμα και της εκτελεστικής και της δικαστικής λειτουργίας
από το Σύνταγμα και τους νόμους, ζ) η αρχή της ανεξαρτησίας της
δικαιοσύνης…».
Βέβαια τα ως άνω αδικήματα έχουν διαπραχθεί με παράλληλες πράξεις ηθικής
αυτουργίας (άρθρο 46 ΠΚ «…α) όποιος με πρόθεση προκάλεσε σε άλλον την
απόφαση να εκτελέσει την άδικη πράξη που διέπραξε…») προς πλήθος υπαλλήλων
και αξιωματούχων της Διοίκησης προκειμένου να τελέσουν το αδίκημα της
παράβασης καθήκοντος (259 του ΠΚ, «…υπάλληλος που με πρόθεση παραβαίνει τα
καθήκοντα της υπηρεσίας του με σκοπό να προσπορίσει στον εαυτό του ή σε άλλον
παράνομο όφελος ή για να βλάψει το κράτος ή κάποιον άλλο τιμωρείται με φυλάκιση
μέχρι δύο ετών…»), όπως αναλύεται στις δύο διατάξεις της εισαγγελίας εφετών
Λάρισας (43/2024 και 69/2024) που έχουν σταλεί στην Βουλή των Ελλήνων ήδη από
τον Μάιο του 2024 η πρώτη και από τον Ιούλιο του 2024 η δεύτερη.
Οι πράξεις όμως του κ. Τριαντόπουλου ως συναυτουργού ή συνεργού του
εντολέα του, κ. Μητσοτάκη, στα παραπάνω αδικήματα, τα οποία θα πρέπει να
εξεταστούν και υπό το πρίσμα των ορισμών του άρθρου 187 ΠΚ περί
εγκληματικής οργάνωσης, δεν προκύπτει ότι καλύπτουν τις προϋποθέσεις της
αντικειμενικής υπόστασης του άρθρου 259 ΠΚ (Παράβαση Καθήκοντος) διότι από τη
διάταξη αυτή, που σκοπό έχει την προστασία του γενικότερου συμφέροντος της
ομαλής και απρόσκοπτης διεξαγωγής της υπηρεσίας, προκύπτει ότι, για τη
στοιχειοθέτηση του εγκλήματος της παράβασης καθήκοντος, ενεργητικό υποκείμενο

του οποίου μπορεί να είναι μόνον υπάλληλος, κατά την έννοια του άρθρου 13 στοιχ.
α` του ίδιου Κώδικα, απαιτείται πρωτίστως παράβαση όχι απλού υπαλληλικού
καθήκοντος, αλλά καθήκοντος της υπηρεσίας του υπαλλήλου, το οποίο
καθορίζεται και επιβάλλεται στον υπάλληλο από το νόμο ή από διοικητική
πράξη ή απορρέει από τις ιδιαίτερες οδηγίες της προϊστάμενης αρχής ή
ενυπάρχει στην ίδια τη φύση της υπηρεσίας και αναφέρεται στην έκφραση από
αυτόν της θέλησης της πολιτείας, μέσα στον κύκλο των δημόσιων υποθέσεων και
ενεργειών στις σχέσεις της απέναντι στους τρίτους.
Οι Υφυπουργοί στον Πρωθυπουργό ή Υφυπουργοί παρά τω
Πρωθυπουργώ, αποτελούν μέλη του Υπουργικού Συμβουλίου . Οι αρμοδιότητές τους
καθορίζονται με απόφαση του πρωθυπουργού , που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της
Κυβερνήσεως .
Σύμφωνα με τις διαθέσιμε πληροφορίες ο κ. Τριαντόπουλος ως Υφυπουργός
παρά τω Πρωθυπουργώ ήταν αρμόδιος για θέματα κρατικής αρωγής και
αποκατάστασης από φυσικές καταστροφές στην κυβέρνηση του Κυριάκου
Μητσοτάκη .
Δεδομένου ότι στην περίπτωση του εγκλήματος των Τεμπών δεν μπορεί να
γίνει λόγος για επιπτώσεις από φυσική καταστροφή η παρουσία του στο χώρο
δεν είχε κάποια σχέση με τα καθήκοντα του, οπότε δεν τίθεται και ζήτημα
παράβασης αυτών.
Στα δύο δελτία Τύπου της Κυβέρνησης που εξέδωσε με εντολή του
Πρωθυπουργού φέρεται ως επικεφαλής του κυβερνητικού κλιμακίου, το οποίο
σύμφωνα με τα ίδια Δελτία Τύπου, (3 και 6 Μαρτίου 2023) συντόνισε και
ολοκλήρωσε την επιχείρηση πλήρους αλλοίωσής του πεδίου του εγκλήματος,
όπως και των στοιχείων και πειστηρίων που υπήρχαν σε αυτό, που έλαβε όχι τυχαία
την οξύμωρη ονομασία «αποκατάσταση του πεδίου».
Σημειώνεται μάλιστα ότι η ως άνω φράση, περί αποκαταστάσεως του πεδίου,
δεν επελέγη τυχαία καθώς αναφέρεται χαρακτηριστικά σε σχετική εγκύκλιο της
Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας με τίτλο: «…1η Έκδοση Γενικού
Σχεδίου Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών εξαιτίας Ατυχημάτων κατά την

Οδική και Σιδηροδρομική Μεταφορά Επικινδύνων Εμπορευμάτων σύμφωνα με
τους Κανονισμούς ADR/RID.
Ο ως άνω όρος (Αποκατάσταση) αναφέρεται σε πολλά σημεία της ως άνω
εγκυκλίου (ενδεικτικά σελ.128, 14.Βραχεία εξυγίανση και περιβαλλοντική
αποκατάσταση του χώρου τουπεριστατικού,
https://civilprotection.gov.gr/sites/default/files/sxedio_atyximaton_adr_rid_2020.pdf ),
ενώ σαφώς γίνεται λόγος και για τις τοξικές, εύφλεκτες και εκρηκτικές ουσίες που
βρέθηκαν στο πεδίο του εγκλήματος (σελ. 6 Κλάση 1 Εκρηκτικές ουσίες και είδη
Κλάση 2 Αέρια: συμπιεσμένα, υγροποιημένα, ή διαλυμένα υπό πίεση), ενώ τίποτε
από αυτά βέβαια δεν αναφέρεται στην άλλη εγκύκλιο (4 η ΣΔΑΑ, άλλως « 4η Έκδοση
Ειδικού Σχεδίου Διαχείρισης Ανθρωπίνων Απωλειών») της Γενικής Γραμματείας
Πολιτικής Προστασίας, που ο ίδιος ο Τριαντόπουλος πολλές φορές δήλωσε εντός της
Βουλής των Ελλήνων ότι εφαρμόστηκε, ενώ το αντίθετο έχει δηλώσει στο
απολογητικό του υπόμνημα ενώπιον της Δικαιοσύνης ο τότε και νυν Γενικός
Γραμματέας του Υπουργείου Πολιτικής Προστασίας, κ. Παπαγεωργίου, που αν και
διώκεται για παράβαση καθήκοντος παραμένει στην θέση του.
Βέβαια κοινός παρονομαστής και των δύο εγκυκλίων είναι η επιβεβλημένη
πλήρης ενημέρωση του τύπου και των πολιτών για το σύνολο των ενεργειών, η οποία
ως απαραίτητη συνθήκη της νομιμότητας τους, παραλήφθηκε απολύτως για
ευνόητους λόγους, αφού το σύνολο των δράσεων ήταν παράνομες.
Ενδεικτικά αναφέρονται σε αυτά τα ΔΤ τα εξής:
Στο πρώτο που αναφέρεται στην αφετηρία της παράνομης δράσης:
«….Στη Λάρισα βρίσκεται από την Πέμπτη ο Υφυπουργός στον
Πρωθυπουργό, Χρήστος Τριαντόπουλος, για τον συντονισμό και την παρακολούθηση
των ενεργειών και δράσεων που προβλέπονται και ακολουθούνται μετά το τραγικό
σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη. Ο κ. Τριαντόπουλος έχει στενότατη
συνεργασία με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας, Κώστα Αγοραστό, και το κυβερνητικό
κλιμάκιο που έχει επίσης μεταβεί στη Λάρισα. Στο κυβερνητικό κλιμάκιο
συμμετέχουν ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών, Ιωάννης Ξιφαράς, ο Γενικός
Γραμματέας Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Καταπολέμησης της Φτώχειας Γιώργος
Σταμάτης, ο Γενικός Γραμματέας Υπηρεσιών Υγείας, Ιωάννης Κωτσιόπουλος, και ο

Γενικός Γραμματέας Πολιτικής Προστασίας, Βασίλειος Παπαγεωργίου, ενώ σε κάθε
σύσκεψη και επιτόπια συνεργασία συμμετέχουν όλοι εμπλεκόμενοι παράγοντες και
φορείς. Σε ένα πλαίσιο στενής συνεργασίας και συντονισμού, προχωρούν με ταχείς
ρυθμούς -σύμφωνα και με τα σχετικά πρωτόκολλα- όλες οι προβλεπόμενες
διαδικασίες που αφορούν: την ολοκλήρωση των ερευνών, την ταυτοποίηση των
θυμάτων, την ενημέρωση των συγγενών, την παρακολούθηση της υγείας των
νοσηλευόμενων, την απομάκρυνση των αμαξοστοιχιών, την αποκατάσταση του
πεδίου και κάθε άλλη σχετιζόμενη με το τραγικό δυστύχημα ενέργεια και δράση, με
σεβασμό πάντα στα θύματα, στους οικείους τους και στην κοινωνία. Δελτίο Τύπου
του κ. Τριαντόπουλου στις 3 Μαρτίου …».
Στο δεύτερο, που επιβεβαιώνεται η ολοκλήρωση της εγκληματικής αυτής
επιχείρησης («..ο χώρας έχει αποκατασταθεί ..») και μάλιστα δηλώνεται και η
μεταφορά των συντριμμιών σε άλλο χώρο, ενώ βέβαια τελικά αποδείχθηκε ότι δεν
ήταν μόνο ένας, αναφέρονται τα εξής:
«….Σύμφωνα με τα στοιχεία και την εικόνα οπό όλους τους
εμπλεκόμενους στο έργο συλλογής και αποκατάστασης στο πεδίο του τραγικού
δυστυχήματος έχουν περισυλλεχθεί και μεταφερθεί σε ειδικά διαμορφωμένο
χώρο τα συντρίμμια και τα βαγόνια ταυ τραγικού δυστυχήματος των δύο
αμαξοστοιχιών, που περιλάμβανε είκοσι τέσσερα (24) βαγόνια/μηχανές συνολικού
βάρους κοντά στους 2.000 τόνους, ενώ ο χώρας έχει αποκατασταθεί. Μετά, την
παρουσία στα πεδίο, το έργο συντονισμού, υποστήριξης και αρωγής συνεχίζεται, σε
ένα πλαίσιο συνεργασίας με όλους τους υπεύθυνους και αρμόδιους και, πάντα, με
απόλυτο σεβασμό στα θύματα, στις οικογένειες. στους, οικείους καθώς και στην
Ελληνική κοινωνία…» Δελτίο Τύπου Τριαντόπουλου στις 6 Μαρτίου….».
Τα παραπάνω αποτελούν έγγραφη ομολογία απροκάλυπτης κρατικής-
παρακρατικής επιχείρησης συγκάλυψης ευθυνών συγκριμένων προσώπων-μελών της
Κυβέρνησης και πρωτοφανή υπέρβαση των συνταγματικά καθορισμένων ορίων της
εκτελεστικής εξουσίας, που μεθοδεύτηκε σε βάρος της Δικαιοσύνης, μετά από
καταστρατήγηση των θεμελιωδών αρχών του Κράτους Δικαίου, όπως της διάκρισης
των εξουσιών και της ανεξαρτησίας της Δικαιοσύνης, από τον πυρήνα του Επιτελικού
Κράτους, όπως αυτό θεσπίστηκε με το νόμο 4622/2019, δεδομένου ότι στην

δικογραφία δεν υφίσταται καν αίτημα προς τις Δικαστικές Αρχές πριν συμβούν τα
παραπάνω.
Επομένως ο κ. Μητσοτάκης και συγκεκριμένα μέλη της Κυβερνήσεως που
προΐσταται αυθαίρετα επιδίωξαν την «αποκατάσταση» του πεδίου, απολύτως πρόωρα
και πριν καν ξεκινήσει η έρευνα, καθώς μόλις είχε αναγγελθεί η Κύρια Ανάκριση,
οπότε όχι απλώς δεν βοήθησαν την Δικαιοσύνη αλλά κατά κυριολεξία αλλοίωσαν
κάθε στοιχείο και πειστήριο στον τόπο του εγκλήματος, κατά προφανή παραβίαση
των άρθρων 239 και 251 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας.
Επίσης στην σχετική με τις παραπάνω δράσεις «αποκατάστασης»
υπ’αριθ.36141/18.4.2023 απόφαση του τότε Υφυπουργού Ανάπτυξης κ. Τσιακίρη
προκειμένου να καλυφθούν υποτίθεται οι δαπάνες που την αφορούσαν, όπως θα
διαπιστώσετε τα κονδύλια αρκετών εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ που εγκρίθηκαν
αφορούν:
–   Διανοίξεις οδών και εκχερσώσεις για την διευκόλυνση της διέλευσης των
γερανοφόρων οχημάτων.
–         Περιφράξεις.
–         Απεγκλωβισμούς.
Για τα παραπάνω δεν υπάρχει καμία εγκεκριμένη μελέτη ή σύμφωνη γνώμη
των δικαστικών αρχών που να βρίσκεται τουλάχιστον στην δικογραφία.
Σε κάθε περίπτωση οι δράσεις «αποκατάστασης» που πράγματι έλαβαν χώρα
απολύτως παράνομα στο πεδίο, όπως έχει αναφερθεί επανειλημμένα στον Τύπο
αφορούν:
–          Την Εκσκαφή του φυσικού εδάφους σε όλο το μήκος και πλάτος του
πεδίου του εγκλήματος σε βάθος από 30 εκατοστά έως 3 μέτρα και αυτό
αφορά έως και τα πρανή.
–         Την μεταφορά του υλικού αυτού της εκσκαφής όπως και των
συντριμμιών, αλλά ακόμη και βιολογικού υλικού των θυμάτων, που ήδη
αποτελούσαν πολύτιμο αποδεικτικό υλικό σε διάφορους προορισμούς (έχουν

αποκαλυφθεί τουλάχιστον 2 «Κουλούρι» «Πηγάδια»), δίχως να υπάρχει
κανένα σχετικό στοιχείο ή απόφαση στην δικογραφία.
–         Την μεταφορά και απόρριψη σε όλη την έκταση του πεδίου του
εγκλήματος και στην σχετική τάφρο που δημιούργησαν, αναρίθμητων
κυβικών άμμου, χαλικιών και πίσσας.
Δεν υπάρχει κανένα στοιχείο στην δικογραφία για το ποιος σχεδίασε και γιατί,
αυτές ακριβώς τις στοχευμένες δράσεις αλλά και πως και από ποιον καλύφθηκε η
δαπάνη τους, η οποία έτσι αποδεικνύεται τουλάχιστον αδήλωτη, άρα «μαύρη».
Χαρακτηριστικό της ενορχηστρωμένης από τον πυρήνα της κυβέρνησης
παράνομης δράσης είναι ότι στην ως άνω υπ’αριθ.36141/18.4.2023 απόφαση η μόνη
αναφορά στην μεταφορά των αποδεικτικών στοιχείων και πειστηρίων σε άλλες θέσεις
είναι η εξής κουτοπόνηρη, απολύτως δηλωτική της ενοχής των εμπνευστών, φράση
«….μεταφορά μετάλλων προς το οικόπεδο του ΟΣΕ στη θέση «Κουλούρι»…».
Για τους δράστες πειστήρια και στοιχεία που θα συντελούσαν στην εξιχνίαση
του εγκλήματος, μεταξύ δεν αυτών και βιολογικό υλικό – λείψανα των μαρτυρικών
θυμάτων, ήταν απλώς «μέταλλα», δηλαδή «σκραπ».
Το από 11 Αυγούστου 2024 Δημοσίευμα της ΕΣΤΙΑΣ το οποίο αναφέρεται
στην επιβεβαίωση της παρέμβασης Τριαντόπουλου στην πλήρη αλλοίωση του πεδίου
του εγκλήματος όπως επιβεβαιώνει με την κατάθεση του ενώπιον της Εισαγγελέα
Πρωτοδικών Λάρισας ο Διοικητής της Τροχαίας Λάρισας, καθώς ήταν ο μοναδικός,
που όρθωσε ανάστημα, όταν τα κυβερνητικά στελέχη, που μαζί με τον πρώην
Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστό βρίσκονταν στο σημείο της τραγωδίας
δύο ημέρες αργότερα, προσπαθούσαν να υφαρπάξουν την έγκριση των αστυνομικών
και πυροσβεστικών Αρχών, για το μπάζωμα του σημείου, με πρόσχημα την
αποκατάσταση της κυκλοφορίας των τραίνων.
Τα παραπάνω αποδεικτικά στοιχεία προέκυψαν μετά την έκδοση της
υπ’αριθ.43/2024 Διάταξης της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας στην οποία, αφενός
επιβεβαιώνεται η προδήλως παράνομη δράση πρωτοφανούς αλλοίωσης του
πεδίου του εγκλήματος, αφετέρου παραγγέλλεται η διενέργεια προκαταρτικής

εξέτασης και αναφέρονται τα εξής: «….…οι ανωτέρω ενέργειες συνιστούν
αυθαίρετη παρέμβαση στο τόπο πέριξ του δυστυχήματος που αυτονόητα είναι
και τόπος εγκλήματος στο μέτρο που διερευνώνται ποινικά κολάσιμες πράξεις ή
παραλείψεις που οδήγησαν στη πρόκληση του, κατά παράβαση της διάταξης του
άρθρου 251 ΚΠΔ, στην οποία σκιαγραφείται το έργο του ανακριτή και των
ανακριτικών υπαλλήλων ως αποκλειστικά αρμόδιων να ενεργούν τις αναγκαίες
ανακριτικές πράξεις για την συλλογή και διατήρηση των αποδείξεων, αλλά και
της υποχρέωσης των προανακριτικών υπαλλήλων και όσων παρευρίσκονται στο
σημείο να διατηρούν το χώρο ανέπαφο για την απρόσκοπτη συλλογή των
αποδεικτικών στοιχείων…».
Στην δεύτερη βέβαια διάταξη και συγκεκριμένα στην υπ’αριθ. 69/2024
Διάταξη της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας διευκρινίζεται η παράνομη δράση του κ.
Τριαντόπουλου ως ηθικού αυτουργού στις πράξεις των υπολοίπων ως εξής: «…Είχαν
δε ως σκοπό, δυσχεραίνοντας τις έρευνες για τη συλλογή αποδεικτικών στοιχείων, να
επέμβουν αθέμιτα στην εν εξελίξει ανακριτική διαδικασία, από την οποία προέκυπταν
ποινικές ευθύνες για συγκεκριμένα πρόσωπα με αφορμή το βιοτικό συμβάν του
προαναφερθέντος σιδηροδρομικού ατυχήματος, προς τον σκοπό προσπορισμού
παράνομου ηθικού οφέλους στους δράστες των διερευνώμενων αδικημάτων, που
συνίσταται στην μη έγκαιρη και ουσιαστική αξιοποίηση του υπάρχοντος
αποδεικτικού υλικού και των ευρημάτων που υπήρχαν στο τόπο τέλεσης, δοθέντος
μάλιστα ότι βρισκόταν σε εξέλιξη η διεξαγωγή των αναγκαίων ερευνών, η αναζήτηση
πειστηρίων, η συλλογή και διατήρηση των αποδείξεων, ενώ ακόμη δεν είχαν
εντοπιστεί όλες οι σωροί των θυμάτων, ανάμεσα στα οποία υπήρχαν και
αγνοούμενοι. Η εκδηλωθείσα δε συμπεριφορά τους ήταν αντικειμενικά πρόσφορη να
περιποιήσει το πιο πάνω όφελος, αφού σχεδιάστηκε και εκτελέστηκε απ’ αυτούς με
τέτοιο τρόπο (δια της απομάκρυνσης αυθαίρετα από το σημείο σορών αδρανών
υλικών που περιείχαν πειστήρια (προσωπικά αντικείμενα των επιβατών) αλλά και
εκμεταλλεύσιμο βιολογικό υλικό που ήταν εξαιρετικά χρήσιμο για την ταυτοποίηση
κάποιων εκ των θυμάτων του πολύνεκρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος) που
επέφερε αλλοιώσεις στο τόπο του ατυχήματος, ικανές να δυσχεράνουν τις έρευνες και
τη συλλογή ουσιωδών αποδεικτικών στοιχείων από τις ανακριτικές αρχές καθώς και
την ματαίωση της εξασφάλισης των ιχνών του εγκλήματος…».

Ειδικά δε για τον ίδιο τον κ. Τριαντόπουλο επισημαίνει: «…για ποινική
ευθύνη του τότε Υφυπουργού παρά τω πρωθυπουργό Χρήστου Τριαντόπουλου, αλλά
και άλλων κυβερνητικών στελεχών οι οποίοι φέρεται να συντόνιζαν άτυπα όλες τις
επιχειρήσεις των αρμόδιων εμπλεκόμενων υπηρεσιών, ενόψει και της συνεχούς
φυσικής τους παρουσίας στο τόπο του δυστυχήματος (γεγονός το οποίο προκύπτει
από πλήθος δημοσιευμάτων αλλά και δηλώσεις των ιδίων σε διάφορα μέσα
μαζικής ενημέρωσης), ήδη δια της υπ' αριθμ. 43/2024 διάταξής μας έχουμε
παραγγείλει την υποβολή της δικογραφίας στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κατ'
εφαρμογή των άρθρων 86 παρ.1,2 Σ και άρθρου 4 Ν.3126/2003, και συνεπώς
παρέλκει δια της παρούσας οποιαδήποτε άλλη ενέργειά μας…».
Πράγματι αν ανατρέξουμε πίσω στο χρόνο θα ανακαλύψουμε εύκολα το
οπτικοακουστικό υλικό το οποίο βρίσκεται στην δικογραφία και αναφέρεται η
Εισαγγελική Πρόταση.
Ο τότε υφυπουργός παρά τω Προθυπουργώ Χρήστος Τριαντόπουλος, είχε
μιλήσει (ΣΚΑΪ) μερικές μέρες μετά το δυστύχημα (στις 7 Μαρτίου) για την
«αποκατάσταση της περιοχής» ώστε να μπορέσει «να αποκατασταθεί ο χώρος».
Τα σχετικά video ντοκουμέντο μπορείτε να εντοπίσετε στο Link:
https://www.in.gr/2024/03/01/greece/poios-edose-entoli-gia-mpazoma-oi-ypeythynoi-
paizoun-tin-kolokythia-meta-ti-kataggelia-tis-karystianou/
Την ίδια μέρα σε άλλη τηλεοπτική του εμφάνιση (TRT) δήλωνε πως
«διαμορφώθηκε ο χώρος. Και για τη φύλαξη, τα συντρίμμια, τα βαγόνια»
προσθέτοντας ότι όλα αυτά έγιναν με τη στενή συνεργασία της περιφέρειας
Θεσσαλίας.
Σε ραδιοφωνική συνέντευξη στο σταθμό VERA RADIO δήλωσε αυτολεξεί:
4.47 "….εγώ έτυχε με εντολή του πρωθυπουργού να το διαχειριστώ να βρεθώ
στο σημείο για πέντε μέρες…".
Το σχετικό ηχητικό ντοκουμέντο μπορείτε να εντοπίσετε στο Link:

Συνέντευξη στο Ράδιο ΒΕΡΑ (24.03.2023)

Επίσης ο επικεφαλής των πυροσβεστικών δυνάμεων κ. Φαλάρας σε
Δελτίο Τύπου του αρνείται οποιαδήποτε εμπλοκή στην διαμόρφωση του χώρου
και στην μεταφορά πάσης φύσεων πειστηρίων και αποδείξεων (συντριμμιών,
αμαξοστοιχιών, χώματος), αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι το μόνο που
αιτήθηκε ήταν η συμμετοχή κατάλληλων μηχανοκίνητων γερανών για την
ανύψωση των βαγονιών προκειμένου να γίνουν απεγκλωβισμοί σωρών,
αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι οι πυροσβεστικές δυνάμεις είχαν αποχωρήσει
«..έως την Παρασκευή 3 Μαρτίου το πρωί..».
Είναι χαρακτηριστικά τα δημοσιεύματα στον Τύπο για τις δηλώσεις του
κ. Φαλάρα:
«…Η διάψευση
Την πικρία του για όσα δήλωσε στην Ολομέλεια της Βουλής ο Χρήστος
Τριαντόπουλος -ο οποίος απέδωσε στην Πυροσβεστική την ευθύνη για το μπάζωμα
του τόπου της τραγωδίας των Τεμπών- εξέφρασε στο documentonews.gr ο Ευάγγελος
Φαλάρας, Συντονιστής Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας,
διαψεύδοντας ότι η Πυροσβεστική είχε οποιαδήποτε συμμετοχή στο τσιμέντωμα, ενώ
ξεκαθαρίζει πως τα απροσδιόριστα εγκαύματα των πυροσβεστών δεν προκλήθηκαν
από τα υγρά ψύξης που υπήρχαν στα τρένα.
«Όχι. Εγώ, δεν ζήτησα εκχωμάτωση, ζήτησα από το ΣΟΠΠ να μου
φέρουν τον εξοπλισμό για να μου δώσει την ευχέρεια να ελέγξω και να εντοπίσω
νεκρούς και ζωντανούς. Για τις μετέπειτα παρεμβάσεις, εγώ την Παρασκευή που
έφυγα είχαμε ελέγξει ακόμα και αν υπήρχε κάτι κάτω από τις λαμαρίνες, οι
οποίες ήταν πολύ κοντά στο τούνελ. Ήταν, δηλαδή, το τελευταίο σημείο και είχαν
“φύγει” και τα βαγόνια που δεν είχαν εμπλοκή στη σύγκρουση»…»
(https://thepressproject.gr/stin-pyrosvestiki-erixe-tis-efthynes-gia-to-bazoma-o-
triantopoulos-ton-diapsevdei-o-syntonistis-tis-pyrosvestikis/).
Τα παραπάνω στοιχεία δεν αφήνουν καμία αμφιβολία για την συλλογική
εγκληματική δράση πολλών μελών της Κυβέρνησης.

Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να ενοχοποιηθούν για σοβαρά ποινικά
αδικήματα και τα μέλη της Βουλής των Ελλήνων που τυχόν θα συμπράξουν στην με
οποιοδήποτε τρόπο διαδικαστική αμνήστευση των πρόδηλων ενόχων.
Σε αυτή την περίπτωση δεδομένου ότι η Βουλή των Ελλήνων αναλαμβάνει
καθήκοντα δικαιοδοτικού φορέα οι υπαίτιοι αυτού ανοσιουργήματος θα είναι
υπόλογοι του κακουργήματος της κατάχρησης εξουσίας (άρθρο 239 ΠΚ «…
Υπάλληλος στα καθήκοντα του οποίου ανάγεται η δίωξη ή η ανάκριση αξιόποινων
πράξεων: β) αν εν γνώσει του …… παρέλειψε να διώξει κάποιον υπαίτιο, τιμωρείται
με κάθειρξη έως δέκα έτη και χρηματική ποινή, αν πρόκειται για κακούργημα και με
φυλάκιση τουλάχιστον τριών ετών και χρηματική ποινή, αν πρόκειται για
πλημμέλημα…».
Για το λόγο αυτό θεωρήσαμε ότι πρέπει να εκφράσουμε την θέση μας,
δεδομένου ότι ένα από τα κόμματα του Κοινοβουλίου κατέθεσε πρόταση για την
σύσταση Προανακριτικής Επιτροπής.
Όπως πληροφορηθήκαμε στην πρότασή του, μεταξύ άλλων, το ΠΑΣΟΚ
αναφέρει: «Προκύπτουν επαρκείς ενδείξεις, άξιες προκαταρκτικής διερεύνησης, ότι ο
καθ’ ου η παρούσα πρόταση κ. Χρήστος Τριαντόπουλος τέλεσε το αδίκημα της
παράβασης καθήκοντος κατά το χρονικό διάστημα μεταξύ 3.3.2023 και 6.3.2023 με
την ιδιότητα του μέλους της Κυβέρνησης και ειδικότερα του Υφυπουργού παρά τω
Πρωθυπουργώ». Στην πρόταση σημειώνεται ότι το ΠΑΣΟΚ επιφυλάσσεται να
επανέλθει εφόσον προκύψουν νεότερα στοιχεία και για έτερα μέλη της κυβέρνησης.
Η θέση μας είναι ότι η πρόταση του ΠΑΣΟΚ υπήρξε βιαστική και
αιτιολογημένα δεν συμφωνούμε με τον νομικό χαρακτηρισμό της αποδιδόμενης στον
κ. Τριαντόπουλο παράνομης πράξης, αφού έχει διαπράξει πολύ βαρύτερα αδικήματα
που ουδεμία σχέση έχουν με τα καθήκοντα του, γι’ αυτό και θα πρέπει να
αποκλειστεί με απόφαση της Βουλής των Ελλήνων που θα εισηγηθεί η ίδια η
Προανακριτική Επιτροπή η περαιτέρω διαδικασία που ορίζει το άρθρο 86
Συντάγματος.
Αρμόδια να αποφανθεί για τα ποινικά αδικήματα που αποδεδειγμένα τέλεσε ο
κ. Τριαντόπουλος και οι συναυτουργοί του είναι η Τακτική Δικαιοσύνη, στα πλαίσια
της ειδικής αναβαθμισμένης δωσιδικίας που διαθέτουν τα μέλη της Κυβέρνησης αλλά

όχι το Ειδικό Δικαστήριο.
Κατά τα ανωτέρω θα πρέπει επίσης να θεωρηθεί αυτονόητη η άρση της
Βουλευτικής ασυλίας του και κατά το άρθρο 62 Συντάγματος.
Θεωρούμε λοιπόν ότι, δεδομένης της ούτως ή άλλως επισπευδόμενης
σχετικής συζήτησης, που δεν είναι ορθό να οδηγηθεί σε απορριπτική έκβαση, εφόσον
καλώς ή κακώς έχει δρομολογηθεί, θα πρέπει να προταθεί η δημιουργία
προανακριτικής επιτροπής για τα ορθά αδικήματα σύμφωνα με τα ανωτέρω, η οποία
με την επιβεβαίωση των ισχυρών ενδείξεων της τελέσεως τους οφείλει να
παραπέμψει στην τακτική Δικαιοσύνη την περαιτέρω διαδικασία διώξεως και
κολασμού τους, δεδομένου ότι ούτε η υπόθαλψη εγκληματιών κατ’ άρθρο 231 ΠΚ,
ούτε η δια σφετερισμού εξουσίας υπονόμευση της ανεξαρτησίας της Δικαιοσύνης και
της Διάκρισης των Εξουσιών, κατ’ άρθρο 134 παρ.2 ΠΚ, ούτε η ηθική αυτουργία
στην παράβαση καθήκοντος δεκάδων κρατικών αξιωματούχων και υπαλλήλων έχουν
οποιαδήποτε σχέση με την άσκηση καθηκόντων μέλους της Κυβέρνησης και ειδικά
του υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ, οπότε αποκλείεται η εξαιρετική
αρμοδιότητα της Βουλής στην προκειμένη περίπτωση και οι υπόλογοι θα πρέπει
να οδηγηθούν το συντομότερο ενώπιον του φυσικού κατά το σύνταγμα Δικαστή,
όπως ορίζεται στον νόμο και όχι στο ειδικό Δικαστήριο σύμφωνα με την παράγραφο
4 του άρθρου 86 Σ.
Σας ζητούμε λοιπόν να αρθείτε στο ύψος των περιστάσεων και αποκλείοντας
μικροκομματικές σκοπιμότητες και λογικές, που έχουν εκθέσει τον πολιτικό κόσμο,
να καταθέσετε Πρόταση Κοινής Αποδοχής του παλαιικού αιτήματος που εκφράστηκε
να οδηγηθεί κάθε υπαίτιος ενώπιον της Δικαιοσύνης, ανεξαρτήτως ιδιότητας ή
αξιώματος, το οποίο άλλωστε επικροτήθηκε από περισσότερο από 1,5
εκατομμύρια υπογραφές πολιτών.
Μόνο ο φυσικός κατά το Σύνταγμα Δικαστής είναι αρμόδιος να κρίνει τα όρια
της Πολιτικής Ευθύνης και να καταλογίσει την Ποινική, ιδίως για τα αδικήματα που
ουδεμία σχέση έχουν με τα καθήκοντα μελών της Κυβέρνησης σύμφωνα με το νόμο,
γιατί αυτό επιτάσσει το άρθρο 86 Σ αναφέροντας ότι μόνο «…για ποινικά αδικήματα
που τέλεσαν κατά την άσκηση των καθηκόντων τους, όπως νόμος ορίζει…» «…η

Βουλή έχει την αρμοδιότητα να ασκεί δίωξη κατά όσων διατελούν ή διετέλεσαν μέλη
της Κυβέρνησης ή Υφυπουργοί..».
Η πάνδημη διαμαρτυρία εκατοντάδων χιλιάδων πολιτών σε Ελλάδα και
εξωτερικό την 26.1.2025 και εκατομμυρίων την 28.2.2025 αυτό ανέδειξε.
Επιπλέον είναι πασιφανές πλέον σε όλους ότι μεθοδεύτηκε μια τεράστια
συνομωσία συγκάλυψης, αφού προηγούμενα παραβιάστηκε κάθε έννοια διάκρισης
των εξουσιών και αμφισβητήθηκε στην πράξη η ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης, αφού
συστηματικά αλλοιώθηκε το σύνολο σχεδόν των στοιχείων στο πεδίο του εγκλήματος
και αλλού, με σειρά επίορκων υπαλλήλων και στελεχών της Διοίκησης να συνεργούν
στο ως άνω αδίκημα και να διαπράττουν τα αδικήματα της παράβασης καθήκοντος
και της υπόθαλψης.
Είναι πραγματικά πρόκληση το γεγονός ότι η πρόσφατη τροποποίηση του
άρθρου 231 για την υπόθαλψή τυποποιεί στον νόμο ξεκάθαρα ως μεθόδους και
τρόπους διάπραξης του αδικήματος τις πρακτικές που οι επίορκοι ακολούθησαν και
υλοποίησαν από την πρώτη στιγμή έως και σήμερα.
Η νομοτυπική περιγραφή του αδικήματος στην νέα του έκδοχή έχει ως εξής:
«Άρθρο 231  Υπόθαλψη – Παρεμπόδιση δικαιοσύνης  1. Όποιος εν γνώσει
ματαιώνει τη δίωξη άλλου για κακούργημα ή πλημμέλημα που διέπραξε
τιμωρείται με φυλάκιση έως τρία (3) έτη ή χρηματική ποινή. 2. Η υπόθαλψη
μπορεί να μένει ατιμώρητη αν ο υπαίτιος την τέλεσε υπέρ κάποιου οικείου του. 3.
Όποιος παρεμποδίζει την απονομή της δικαιοσύνης, ασκώντας αυθαίρετη
παρέμβαση, πριν ή κατά τη διάρκεια έρευνας οποιασδήποτε αρχής ή σε
οποιοδήποτε στάδιο της ποινικής δίκης, με χρήση σωματικής βίας, απειλής,
εκφοβισμού, παραπλάνησης, με κατάχρηση θέσης εξουσίας ή εξάρτησης
οποιασδήποτε φύσης ή με υπόσχεση ωφελήματος, έναντι άλλου, προκειμένου
αυτός να δώσει ψευδή κατάθεση ή να καθυστερήσει να τη δώσει ή να μεταβάλει
την κατάθεσή του ή να αρνηθεί να καταθέσει ή να αποκρύψει, καταστρέψει,
αλλοιώσει, αφαιρέσει, αντικαταστήσει αποδεικτικά στοιχεία ή να παρεμποδίσει
την πρόσβαση σε αυτά ή τη χρήση τους, εφόσον η πράξη του δεν τιμωρείται
βαρύτερα από άλλη διάταξη, τιμωρείται: α) με φυλάκιση τουλάχιστον ενός (1)
έτους και χρηματική ποινή αν η διερευνώμενη πράξη αφορά πλημμέλημα, και β)
με φυλάκιση τουλάχιστον τριών (3) ετών και χρηματική ποινή αν η

διερευνώμενη πράξη αφορά κακούργημα. 4. Με τις ποινές της παρ. 3 τιμωρείται
και όποιος πριν ή κατά τη διάρκεια έρευνας οποιασδήποτε αρχής ή σε
οποιοδήποτε στάδιο της ποινικής δίκης αποκρύπτει, καταστρέφει, αλλοιώνει,
αφαιρεί, αντικαθιστά αποδεικτικά στοιχεία ή παρεμποδίζει την πρόσβαση σε
αυτά ή τη χρήση τους, εφόσον η πράξη του δεν τιμωρείται βαρύτερα από άλλη
διάταξη.»  *** Το άρθρο 231 τροποποιήθηκε ως άνω με το άρθρο 27
Ν.5172/2025, ΦΕΚ Α 10/29.01.2025.
Σας επισημαίνουμε ότι οι επιβαρυντικές περιστάσεις του σχετικού
αδικήματος, όπως προστέθηκαν με το νέο νόμο (με το άρθρο 27 Ν.5172/2025),
οπωσδήποτε θα αφορούν κάθε ένα από εδώ και στο εξής συνεχίσει να απεργάζεται τα
συμφέροντα των Ελλήνων πολιτών, συνεργαζόμενος με τους εγκληματίες και
επιχειρώντας να τους συνδράμει στην προσπάθεια τους να διαφύγουν των συνεπειών
των αδικημάτων που διέπραξαν και να παρεμποδίσουν ή να παραπλανήσουν την
Δικαιοσύνη, κατά την αποστολή της.
Οι Συνταγματικοί Θεσμοί και το Κράτος Δικαίου ήδη κλυδωνίζονται
επικίνδυνα. Μόνο η αλήθεια μπορεί λοιπόν να αποκαταστήσει το έλλειμα
εμπιστοσύνης και να εγγυηθεί την υπέρβαση της δυσοίωνης κατάστασης που
δημιούργησαν εθνικά ανάξιοι κάτοχοι ύπατων αξιωμάτων.
Σας θυμίζω ότι ήδη από τον Μάιο του 2024 έχω απευθύνει στον
φερόμενο Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη την παρακάτω αναφορά
σύμφωνα με το άρθρο 10 του Συντάγματος: «…

ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ

ΑΝΑΦΟΡΑ
(ΔΗΛΩΣΗ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ)
ΚΑΤΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 10 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ 28.2.2023
Χρήστου Κωνσταντινίδη του Ιωάννη, κατοίκου Θεσσαλονίκης,
ΑΔΤ………….., ΑΦΜ……………………….., συζύγου της φονευθείσας στο
έγκλημα των Τεμπών Βασιλικής Χλωρού.

ΠΡΟΣ

Κυριάκο Μητσοτάκη του Κωνσταντίνου, Πρωθυπουργό, κάτοικο
Αθηνών, Μέγαρο Μαξίμου, Ηρώδου Αττικού 19.
Κοινοποίηση:
1. Πρόεδρο της Δημοκρατίας.
2.Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων.
3. Εισαγγελία Αρείου Πάγου.

Αθήνα 3.6.2024

………………………………

Σύμφωνα με το άρθρο 10 του Συντάγματος αναφέρονται για
το δικαίωμα της Αναφοράς του Πολίτη το οποία δια της παρούσας
ασκώ μεταξύ άλλων τα εξής:
«…1. Καθένας ή πολλοί μαζί έχουν το δικαίωμα,
τηρώντας τους νόμους του Κράτους, να αναφέρονται
εγγράφως στις αρχές, οι οποίες είναι υποχρεωμένες να
ενεργούν σύντομα κατά τις κείμενες διατάξεις και να
απαντούν αιτιολογημένα σε εκείνον, που υπέβαλε την
αναφορά, σύμφωνα με το νόμο….»
Κ. Μητσοτάκη,
Σε συνέχεια όσων σας έχει ήδη θέσει ως δεδομένα και
ζητούμενα με την ανοικτή επιστολή της η κ. Καρυστιανού και επί
μια εβδομάδα σιωπάτε ένοχα, σας καλώ, σύμφωνα με την
υποχρέωση που σας επιβάλει το ως άνω άρθρο του Συντάγματος,
να απαντήσετε στα δύο ήδη γνωστά ερωτήματα που νομίζω
πολλοί Έλληνες αδημονούν να μάθουν τις απαντήσεις που θα
δώσετε.

1 ον ) α) Ποιος νόμος ή πολύ περισσότερο διάταξη του
Συντάγματος, σας δίνει το δικαίωμα να επεμβαίνετε στο έργο
της Δικαιοσύνης και δια του αποκλειστικά προσκείμενου σε
εσάς υφυπουργού παρά τω πρωθυπουργώ κ.
Τριαντόπουλου, να αλλοιώνετε πλήρως πεδίο εγκλήματος,
επικαλούμενος, σύμφωνα με δύο τουλάχιστον Δελτία Τύπου
της Κυβέρνησης, που επισυνάπτω στην παρούσα, προς
αποφυγή υπεκφυγών και παρανοήσεων, την δήθεν
«αποκατάσταση» του, ενώ σε αυτό δολοφονήθηκαν
τουλάχιστον 57 άνθρωποι, πριν καν ξεκινήσει η διερεύνηση
του από τις αρμόδιες αρχές.;
β) Εάν κανένας νόμος, ούτε βέβαια το Σύνταγμα, που
στο άρθρο 26 σαφώς καθορίζει την διάκριση των εξουσιών,
δεν σας δίδει αυτό το δικαίωμα, δεν είναι προφανές ότι η
δράση συγκάλυψης που ενορχηστρώσατε δεν ανήκει εξ
ορισμού στα κυβερνητικά σας καθήκοντα κατά το Σύνταγμα;
Στην περίπτωση αυτή δεν είναι σαφές ότι για την άσκηση
ποινικής δίωξης εναντίον σας και όποιου συνυπαίτιου σας
μέλους της Κυβέρνησης, για κάθε αδίκημα που σχετίζεται με
τον απροκάλυπτο αυτό σφετερισμό και κατάχρηση εξουσίας,
αρμόδια είναι η τακτική Δικαιοσύνη; Δεν θεωρείτε δηλαδή
προφανές ότι η προστατευτική ρύθμιση του άρθρου 86
Συντάγματος και ο νόμος περί ευθύνης υπουργών, τα οποία
σαφώς αναφέρονται σε ποινικά αδικήματα που τα μέλη της
κυβέρνησης τέλεσαν «κατά την άσκηση των καθηκόντων
τους» (άρθρο 86 παρ.1 Συντάγματος), δεν αφορούν βέβαια
περιπτώσεις σφετερισμού και κατάχρησης εξουσίας σε βάρος
των συνταγματικών αρχών, όπως εν προκειμένω; Δεν είναι

ξεκάθαρο δηλαδή ότι με την αναρμόδια και απολύτως
παράνομη παρέμβαση στο πεδίο του εγκλήματος από τους
εντολοδόχους σας, δίχως όχι απλώς την συναίνεση αλλά
ούτε την ενημέρωση της Δικαιοσύνης, όπως επιβεβαιώνει η
υπ’αριθ.43/2024 Διάταξη της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας
παραβιάστηκαν οι Συνταγματικές αρχές της διάκρισης των
εξουσιών και της ανεξαρτησίας της Δικαιοσύνης; Αυτή
ακριβώς την παράνομη δράση δεν τυποποιεί ως κακούργημα
που τιμωρείται με ισόβια κάθειρξη το άρθρο 134 ΠΚ;
Αλλωστε ότι το πράξατε είναι ήδη εγγράφως και δημοσίως
ομολογημένο από την ίδια την κυβέρνηση σας.
Ειδικότερα ομολογείται σε δύο τουλάχιστον δελτία Τύπου της
Κυβέρνησης που εκδόθηκαν αμέσως μετά το έγκλημα και σε
αλλεπάλληλες δηλώσεις του κ. Τριαντόπουλου στον Τύπο (ΣΚΑΙ,
TRT, ραδιοφωνικός σταθμός ΒΕΡΑ), καθώς ο ίδιος αναφέρθηκε
τότε ρητά σε επιχείρηση «αποκατάστασης του πεδίου» που
εσείς του αναθέσατε και παρέμεινε επί πενθήμερο «στο σημείο»
προκειμένου να την εκτελέσει, μαζί με πλήθος άλλων στελεχών της
Κυβέρνησης σας.
Σε συναφές υπόμνημα μου που ήδη υποβάλω ενώπιον της
Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου αναλύεται το σύνολο των στοιχείων
αυτών, καθώς ζητώ την επίσπευση των απαραίτητων ενεργειών
κατά καθήκον από την κ. Εισαγγελέα, ιδίως εάν επιλέξετε να μην
απαντήσετε.
Είναι ξεκάθαρο πλέον επίσης ότι αυτό που εσείς και οι
λοιποί συνεργοί σας αναφέρουν ως δήθεν «Αποκατάσταση του
Πεδίου», διότι αποτελεί επιλογή σας η επικοινωνιακή

πρακτική μεταστροφής της κοινής γνώμης χρησιμοποιώντας
στοιχεία εξαπάτησης και απόσπασης από την
πραγματικότητα, για την Δικαιοσύνη (επιτέλους) και για κάθε
νοήμονα πολίτη αποτελεί άνευ προηγουμένου σφετερισμό της
εξουσίας που σας ανατέθηκε, προκειμένου να υποκαταστήσετε
στο πεδίο την ίδια την Δικαιοσύνη και να παρεμποδίσετε την
έρευνα που μόλις είχε ξεκινήσει.
Είναι πρόδηλο δηλαδή ότι σύμφωνα με εκπεφρασμένη θέση
της Δικαιοσύνης έχουν διαπραχθεί εγκλήματα με όσα συνέβησαν
στο πεδίο της μαζικής δολοφονίας και απέβλεπαν στην πλήρη
αλλοίωση των στοιχείων και πειστηρίων, ειδικά σε ότι αφορά τα
αίτια που οδήγησαν στην απανθράκωση των 30 επιβατών.
Ειδικότερα στην υπ’αριθ.43/2024 Διάταξη της Εισαγγελίας
Εφετών Λάρισας αναφέρονται τα εξής: «….…οι ανωτέρω
ενέργειες συνιστούν αυθαίρετη παρέμβαση στο τόπο πέριξ
του δυστυχήματος που αυτονόητα είναι και τόπος
εγκλήματος στο μέτρο που διερευνώνται ποινικά κολάσιμες
πράξεις ή παραλείψεις που οδήγησαν στη πρόκληση του,
κατά παράβαση της διάταξης του άρθρου 251 ΚΠΔ, στην
οποία σκιαγραφείται το έργο του ανακριτή και των
ανακριτικών υπαλλήλων ως αποκλειστικά αρμόδιων να
ενεργούν τις αναγκαίες ανακριτικές πράξεις για την συλλογή
και διατήρηση των αποδείξεων, αλλά και της υποχρέωσης
των προανακριτικών υπαλλήλων και όσων παρευρίσκονται
στο σημείο να διατηρούν το χώρο ανέπαφο για την
απρόσκοπτη συλλογή των αποδεικτικών στοιχείων.
Εντούτοις, παρά την πιο πάνω διαπιστωθείσα επέμβαση στο
τόπο του δυστυχήματος, δεν έχει γίνει ακόμη σαφές με βάση

ποια διαδικασία ελήφθη αυτή η απόφαση και από ποιον,
δοθέντος ότι εκτός από τη γενική παρατήρηση ότι όλοι
εκτελούσαν εντολές της πυροσβεστικής υπηρεσίας, δεν έχει
διευκρινιστεί ποια συγκεκριμένα πρόσωπα αποφάσισαν την
απομάκρυνση κρίσιμων αποδεικτικών στοιχείων από τον
χώρο του δυστυχήματος, καθώς και τον λόγο μιας τέτοιας
ενέργειας, αφού οι όγκοι χώματος και άλλων φερτών υλικών
που απομακρύνθηκαν δεν είχαν ακόμη εξεταστεί από τους
πραγματογνώμονες και τους ειδικούς, ενώ υπήρχαν και
αγνοούμενοι της επιβατικής αμαξοστοιχίας….Συνεπώς,
κρίνουμε αναγκαία την συμπλήρωση της προκαταρκτικής
εξέτασης η οποία να ανατεθεί αυτοπροσώπως σε Αντεισαγγελέα
Πρωτοδικών, προκειμένου εντός είκοσι ημερών να
διευκρινιστεί ποια συγκεκριμένα πρόσωπα παρευρίσκονταν
τις πρώτες ημέρες και μέχρι και την επίστρωση του χώρου
με πίσσα και χαλίκια στο τόπο του δυστυχήματος, και ποιος
ή ποια πρόσωπα έδωσαν εντολή απομάκρυνσης των
χωμάτων και των λοιπών υλικών που στη συνέχεια
μεταφέρθηκαν σε ιδιόκτητο οικόπεδο χωρίς να τεθεί το υλικό
αυτό στη διάθεση των δικαστικών αρχών…»
Και αυτή ακριβώς η εκπεφρασμένη πλέον θέση της
Δικαιοσύνης κ. Μητσοτάκη, που τίθεται δια της υπ’αριθ.43/2024
Διάταξης της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας, εάν δεν μπορέσετε
να δώσετε απάντηση στο πρώτο ερώτημα, μας οδηγεί εύλογα
και αναπόδραστα στο δεύτερο, που σας θέτω δια της παρούσης:
2 ον ) Ποιων ακριβώς εγκληματικών πράξεων
επιχειρήσατε την συγκάλυψη με την παραπάνω
συντονισμένη επιχείρηση καθολικής αλλοίωσης των

στοιχείων στο πεδίο, με το πρόσχημα της δήθεν
«αποκατάστασης» και ποιων υπαιτίων προσώπων την
διαφυγή από την δικαστική έρευνα υποθάλψατε, με τις
εντολές που δώσατε στον υφυπουργό σας και στο σύνολο
όσων άλλων παρέβησαν τα καθήκοντά τους και συμμετείχαν
στο αδίκημα της υπόθαλψης;
Η απάντηση σας στο ερώτημα αυτό αποτελεί πλέον
απαίτηση όλων των Ελλήνων Πολιτών.
Το έχετε ομολογήσει πρόσφατα και εσείς ο ίδιος, στην
κ. Σία Κοσιώνη λέγοντας αυτολεξεί τα εξής: «…Γυρνώντας
τον χρόνο πίσω, σίγουρα κάποια πράγματα θα μπορούσαν
να γίνουν διαφορετικά. Αναφέρομαι, κυρίως, όχι στους
χειρισμούς στο πεδίο. Αναφέρομαι κυρίως στην επικοινωνία
και στην ανοχή την οποία δείξαμε στις διάφορες θεωρίες
συνωμοσίας, οι οποίες δυστυχώς ρίζωσαν και έπεισαν ένα
μεγάλο κομμάτι των συμπολιτών μας. Ότι έγινε «μπάζωμα» ή
«ξεμπάζωμα», γιατί βλέπετε ότι αλλάζουν οι ορολογίες κάθε
τρεις και λίγο…Σία Κοσιώνη: Εκεί υπάρχει κάτι; Για να τα
ξεκαθαρίζουμε όλα. Κυριάκος Μητσοτάκης: Όσο γνωρίζω εγώ,
και νομίζω ότι γνωρίζω αρκετά, δεν υπάρχει απολύτως
τίποτα. Αλλά αυτό θα το κρίνει τελικά η Δικαιοσύνη. Κανείς δεν
θα πιστέψει ή λίγοι θα πιστέψουν αυτό το οποίο θα πω εγώ.
Θα πιστέψουν, όμως, τη Δικαιοσύνη…».
Επειδή λοιπόν πράγματι τελικά όλοι θα θέλαμε να
εμπιστευτούμε την Δικαιοσύνη σας καλώ δημόσια να
βοηθήσετε το έργο της απαντώντας στα δύο παραπάνω
ερωτήματα.

Εάν δεν απαντήσετε θεωρώ αυτονόητο ότι προφανώς
ομολογείτε την ενοχή σας, οπότε και κάνοντας χρήση του
δικαιώματος της Σιωπής, όπως πρόσφατα έπραξε ο κ. Αγοραστός
για τον ίδιο λόγο, ενώπιον της εξεταστικής επιτροπής της Βουλής
«Για την Διερεύνηση του Εγκλήματος των Τεμπών και όλων των
Πτυχών του», οφείλετε να απαντήσετε σε όσα σχετικά ρωτηθείτε
από την ίδια την Δικαιοσύνη.
Πράγματι καθένας δικαιούται να μην αυτοενοχοποιείται
δημόσια, δεν δικαιούται όμως να παραμένει Πρωθυπουργός.
Αυτό το δικαίωμα κανένας νόμος, γραπτός ή μη, δεν σας το
δίδει.
Εάν δεν απαντήσετε λοιπόν, οφείλετε να υποβάλετε την
παραίτηση σας και να αντιμετωπίσετε τον νόμο και την
πραγματικότητα, για να μάθουμε την αλήθεια.
Αυτό επιβάλει η αλήθεια και η δικαιοσύνη, αλλά και η
αξιοπρέπεια όλων, θεωρώ, ημών των Ελλήνων.
Ελπίζω με τις πράξεις σας πλέον και όχι υποκριτικές
δηλώσεις, να αποδειχθείτε ένας από εμάς.
Εντός 48ωρου οφείλετε να ανταποκριθείτε στα
ανωτέρω, διότι οι θεσμοί του Κράτους Δικαίου βρίσκονται
στα όρια της αντοχής τους και ο κίνδυνος οριστικής και
αμετάκλητης κατάρρευσης είναι πλέον πρόδηλος.
Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής παραγγέλλεται να επιδώσει
νόμιμα το παρόν προς τον κ. Κυριάκο Μητσοτάκη του
Κωνσταντίνου, Πρωθυπουργό, κάτοικο Αθηνών, Μέγαρο Μαξίμου,

Ηρώδου Αττικού 19, για να λάβει γνώση και για τις νόμιμες
συνέπειες, αντιγράφοντας όλο το κείμενο στην έκθεση επιδόσεως.
Ο Αναφέρων – Εξωδίκως Δηλών

….».
Παρά την πάροδο 10 μηνών και ενώ το Σύνταγμα κατά το
άρθρο 10 ορίζει ως όριο τις 60 ημέρες, δεν μου έχει απαντήσει ακόμη,
καθώς δεν είναι η πρώτη φορά, όπως όλοι γνωρίζετε, που παρανομεί.
Παρακαλώ λοιπόν να του επαναλάβετε αυτούσια τα

ερωτήματα και να ζητήσετε τις ίδιες ακριβώς απαντήσεις.

Του έχω τονίσει ότι το Μαξίμου δεν είναι η καλύβα του
παππού του, είναι ο χώρος που φιλοξενεί τον Πρωθυπουργό της
Χώρας.

Εάν λοιπόν θέλει να τον αντιμετωπίζουν οι Πολίτες αυτής
της χώρας ως τέτοιον για όσο ακόμα παραμένει οφείλει να σέβεται
το Σύνταγμα και τους Θεσμούς.

Η θα απαντήσετε λοιπόν στα ως άνω ερωτήματα που
του έχω θέσει και ήδη ελπίζω να το πράξετε και εσείς ή
οφείλει άμεσα να παραιτηθεί και να οδηγηθεί στην
Δικαιοσύνη.

Αυτονόητα βέβαια και η Δικαιοσύνη θα έπρεπε να του τα
έχει ήδη θέσει, σύμφωνα τουλάχιστον με την διαδικασία που
προβλέπεται στο άρθρο 215 Κ.Π.Δ αλλά δεν το έπραξε, παρά το
γεγονός ότι το αιτήθηκα.

Όμως δεν το έπραξε διότι στο να διορίζει ομοίους του σε
θέσεις ευθύνης έχει αποδειχθεί εξαιρετικά ικανός, δυστυχώς για
τους θεσμούς και για τον συμφέρον όλων των Ελλήνων.

Το ωφέλιμο είναι ότι πλέον έχει αποκαλυφθεί όχι μόνο
εκείνος αλλά και όλοι όσοι ακατάλληλοι υπηρετούν κρίσιμους
θεσμούς, με τις ευλογίες του.

Σας γνωρίζω, ότι τους έχουμε εντοπίσει και θα
αντιμετωπίσει ο καθένας τους ό, τι ακριβώς ορίζουν οι νόμοι και το
Σύνταγμα, που τόσο άστοχα έχουν αποφασίσει ο Μητσοτάκης και
η «παρέα του» να λοιδορούν και να απαξιώνουν συστηματικά.
Σας ζητούμε να ενωθείτε στον αγώνα δικαίωσης των αδικοχαμένων θυμάτων
και να σταθείτε αντάξιοι του ρόλου που σας ανατέθηκε με πηγή της εξουσίας σας
αποκλειστικά την Λαϊκή Κυριαρχία, η οποία και μόνο αποτελεί πηγή νομιμοποίησης
και θεμέλιο του ίδιου του πολιτεύματος, της Κοινοβουλευτικής μας Δημοκρατίας.
Μην μας απογοητεύσετε.

Αθήνα 4.3.2025
Χρήστος Κωνσταντινίδης,
σύζυγος της φονευθείσας στο έγκλημα των Τεμπών Βασιλικής
Χλωρού

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας