Παραλίγο να συμβεί νέα σιδηροδρομική τραγωδία καθώς δέντρα έπεσαν και καρφώθηκαν στην αμαξοστοιχία 1531(Χαλκίδα – Αθήνα) μεταξύ των σταθμών Σφενδάλης και Αφιδνών, με αποτέλεσμα να σημειωθούν ευτυχώς μόνο υλικές ζημιές.
Η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης εξέδωσε ανακοίνωση:
«Να βγουν τώρα εκτός υπηρεσίας οι μηχανοδηγοί κύριοι της Hellenic Train.
Σαν μέτρο πρόληψης αντί να απαιτήσετε να κόψει τα δέντρα ο ΟΣΕ να προσλάβετε και άλλους συνταξιούχους, σαν αυτούς που περίυβρίσαν νεκρούς μηχανοδηγούς. Σημερινή εικόνα.
Ευτυχώς προσωπικό και επιβάτες είναι καλά στην υγεία τους».
Είναι το δεύτερο περιστατικό μέσα σε δύο ημέρες που παραλίγο να προκαλέσει τραγωδία τύπου «Τεμπών».
Χθες από τύχη δεν θρηνήσαμε θύματα καθώς δύο τρένα του Προαστιακού δεν συγκρούστηκαν την τελευταία στιγμή.
Όπως αναφέρει η Hellenic Train, δεν υπήρξε τραυματισμός επιβατών ή προσωπικού.
Οι 35 επιβάτες της αμαξοστοιχίας 1531 μεταφέρθηκαν με την αμαξοστοιχία 1532 στον σταθμό των Αφιδνών.
Διακοπή κυκλοφορίας
Λόγω των πεσμένων δέντρων στη γραμμή υπάρχει διακοπή κυκλοφορίας. Αναμένονται σημαντικές καθυστερήσεις και πιθανές ακυρώσεις δρομολογίων.
Σημειώνεται ότι χθες αποφεύχθηκε την τελευταία στιγμή μετωπική σύγκρουση δύο αμαξοστοιχιών του προαστιακού σιδηροδρόμου που κινούνταν με ταχύτητα περίπου 60 χιλιόμετρα την ώρα σε αντίθετη κατεύθυνση και σε σημείο που η κίνηση γίνεται σε μονή γραμμή!
Το περιστατικό σημειώθηκε το πρωί της Παρασκευής, πριν από τον σταθμό των Αγίων Αναργύρων και μετά τα έργα υπογειοποίησης στα Σεπόλια.
Η σύγκρουση των δύο τρένων που ήταν γεμάτα κόσμο και αποφεύχθηκε στο παρά πέντε οφείλεται σε λάθος του ρυθμιστή κίνησης του ΟΣΕ στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ).
Ο ίδιος θεώρησε ότι η αμαξοστοιχία 1210 που ερχόταν από Αθήνα με κατεύθυνση προς Αεροδρόμιο είχε ήδη περάσει από το τμήμα της μονής γραμμής και έδωσε εντολή στην αμαξοστοιχία 1307 που ερχόταν από Κιάτο, να «περάσει ελεύθερα».
Τα αντανακλαστικά του μηχανοδηγού της αμαξοστοιχίας που ερχόταν από Αθήνα έσωσαν την κατάσταση λίγο πριν συμβεί το μοιραίο.
Τυχαία άκουσε στον ασύρματο την συνομιλία του σταθμάρχη στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών και την εντολή προς τον μηχανοδηγό της 1307, οπότε και έδρασε αναλόγως.
Με λίγα λόγια εκατοντάδες άνθρωποι σώθηκαν από τύχη και λόγω της διαίσθησης ενός έμπειρου στελέχους των σιδηροδρόμων.