Παραιτήσεις 8% του πληρώματος της φρεγάτας ΥΔΡΑ πριν αποπλεύσει για Ερυθρά-Θάλασσα

962

Σοβαρό πρόβλημα έχει δημιουργηθεί σε επίπεδο εντυπώσεων, τουλάχιστον, όχι μόνο για το Πολεμικό Ναυτικό, αλλά και για τις Ένοπλες Δυνάμεις, γενικότερα, από το έγγραφο που έστειλε η Ένωση Στρατιωτικών Περιφερειακής Ενότητας Νήσων Περιφέρειας Αττικής (ΕΣΠΕΕΝΠΑ), αναφορικά με την παραίτηση του 8% του πληρώματος προ της αποστολής στην Ερυθρά Θάλασσα της φρεγάτας ΥΔΡΑ (F452) κλάσης ΜΕΚΟ 200ΗΝ.

Εκεί, όταν με το καλό καταφέρει να πλεύσει, θα συμμετάσχει στην πολυεθνική επιχείρηση Prosperity Guardian, που εξελίσσεται από τις ΗΠΑ και την Βρετανία.

Να παραβλέψουμε το γεγονός ότι η φρεγάτα… προετοιμάζεται σχεδόν δύο μήνες (!) για τον απόπλου της και πραγματικά «δεν θέλουμε να ξέρουμε» τι συμβαίνει στις λοιπές φρεγάτες του Στόλου που είναι… λιγότερο ετοιμοπόλεμες από την ΥΔΡΑ (F452).

Η οποία επιδεικνύει το «ετοιμοπόλεμο» του Στόλου με… προετοιμασίες εβδομάδων!

Ούτε να πούμε ότι έχουν ξεγυμνωθεί τα άλλα τρία σκάφη της κλάσης για να ετοιμαστεί η ΥΔΡΑ.

Να πούμε για τις παραιτήσεις: Ναι, ήταν 17 από τους 205 συνολικά του πληρώματος, (πρακτικά υπηρετούν γύρω στους 190), αλλά δεν παραιτήθηκαν από το ΠΝ (όχι ειδικά από την Φ/Γ ΥΔΡΑ) γιατί… φοβούνται, αλλά γιατί «δεν έχουν μαντήλι να κλάψουν» οι οικογένειές τους από την φτώχεια και πρέπει να βρουν να εργαστούν εκτός στρατεύματος με αξιοπρεπείς μισθούς.

Εν προκειμένω οι αποζημιώσεις ήταν και ελάχιστες από την υπηρεσία στο εξωτερικό, οπότε όσοι ήταν «ώριμοι» για να το κάνουν αυτό, δήλωσαν παραίτηση. Αλλά όχι… τώρα, οι περισσότεροι τουλάχιστον.

Οι «17» δεν παραιτήθηκαν μετά την ανακοίνωση της αποστολής, αλλά αρκετούς μήνες πριν συμβεί αυτό. Το ΠΝ λέει από τις αρχές του 2023.

Η ουσία είναι η ίδια: Ηθικόν στο ΠΝ, απαράδεκτα χαμηλό!

Η ΠΟΕΣ «κρούει τον κώδωνα του κινδύνου», η ΕΣΠΕΕΝΠΑ «καταγγέλλει», όμως η ουσία είναι ότι το διεθνές ρεζιλίκι της χώρας και ειδικά των Ενόπλων Δυνάμεων είναι «στα ύψη», γιατί να μην ξεχνάμε ότι και στο εξωτερικό τα διαβάζουν αυτά που συμβαίνουν!

Ακόμα θυμούνται στο ΝΑΤΟ την «λευκή απεργία» στην Πολεμική Αεροπορία, επί ηγεσίας Β.Κλόκοζα και υπουργίας του «γίγαντα» Ε.Βενιζέλου, όταν έκοψαν στους πιλότους το πτητικό επίδομα!

Η συμμετοχή στην «Prosperity Guardian» στην Ερυθρά Θάλασσα, της ΥΔΡΑ (F452) είναι, ούτως ή άλλως, συμβολική κι εκτός του βεληνεκούς των όπλων των Χούθι ή τουλάχιστον στα «μετόπισθεν» του συμμαχικού Στόλου: Η ΥΔΡΑ δεν έχει τα μέσα να αντιμετωπίσει τέτοιου είδους πυραυλικές επιθέσεις, αν γίνει κάποια «στραβή». Πολιτικοί-εθνικοί οι λόγοι που πρέπει να πάει.

Πρέπει να πάει; Ναι!

Δεν γίνεται να μην υπάρχει η Ελλάδα, έστω και με ένα τέτοιο παλιό (32 ετών) και ακατάλληλο σκάφος (μικρό βύθισμα, ανυπαρξία σύγχρονων αισθητήρων) σε τέτοιες αποστολές: Προέχει η επίδειξη σημαίας.

Γερμανικής ναυπήγησης πλοίο, είναι η πρώτη φρεγάτα του τύπου και καθελκύστηκε στο Αμβούργο της Γερμανίας τον Ιούνιο του 1991 και παραδόθηκε στο ΠΝ τον Οκτώβριο του 1992.

Αλλά το ότι τα στελέχη που υπηρετούν στο ΠΝ δεν μπορούν να θρέψουν τις οικογένειές τους και αυτό είναι γεγονός.

Και βέβαια, ισχύει για όλα τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων. Στον Στρατό Ξηράς, τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα…

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας