Η Land Rover (ξανά)λανσάρει πανάκριβα το Defender V8

462

Λατρεμένο Defender V8… Ποιος δεν έχει να διηγηθεί μια προσωπική ιστορία ή ανάμνηση για το θρυλικό βρετανικό μοντέλο; Ποιος δεν το έχει λιγουρευτεί ξεσκέπαστο σε κάποια ελληνική παραλία;

Φαίνεται ότι δεν είμαστε οι μόνοι που έχουμε όμορφες θύμησες από το Defender V8, για αυτό κι η Land Rover το ξαναβάζει στην κυκλοφορία. Η παραγωγή του έπαυσε το 2016, αλλά η γοητεία του παραμένει. Με τη βοήθεια του τμήματος εξατομίκευσης Works Bespoke, νεκρανασταίνεται με μοντέρνα χαρακτηριστικά, άπειρες custom επιλογές και τιμή που είναι κομματάκι… τσιμπημένη.

Το Defender V8 της Works Bespoke θα είναι διαθέσιμο σε 3θυρα 90 και 5θυρα 110 αμαξώματα. Οι Βρετανοί δεν επανεκκινούν τις γραμμές παραγωγής, αλλά τα οχήματα θα βασίζονται σε μεταχειρισμένα μοντέλα που κατασκευάστηκαν μεταξύ του 2012 και του 2016.

Θα «ανακατασκευαστούν στο χέρι στο Ηνωμένο Βασίλειο» από μηχανικούς της Land Rover Classic. Εκτός από την αποκατάσταση, τα Defender V8 θα ανασχεδιαστούν και θα αναβαθμιστούν μετά από «εκατοντάδες ώρες επίπονης εργασίας».

Το αμάξωμα μπορεί να βαφτεί σε οποιοδήποτε επιθυμητό χρώμα από τις παλέτες Heritage, Contemporary, Premium και SV Metallic ή χρησιμοποιώντας την υπηρεσία match-to-sample.

Η οροφή μπορεί να βαφτεί σε απόχρωση ώστε να κάνει αντίθεση, με τις εξωτερικές πινελιές φινιρισμένες σε ασημί ή μαύρο. Η Land Rover προσφέρει διαφορετικές επιλογές για τη μάσκα (σχεδίαση Heritage, Standard ή Adventure), η οποία πλαισιώνεται από μοντέρνους προβολείς LED.

Για τους πιο περιπετειώδεις, υπάρχει το Adventure Pack με σκηνή τοποθετημένη στην οροφή, ενώ υπάρχει κι η επιλογή να μετατρέψεις το Defender σου σε τροχόσπιτο.

Το εσωτερικό έχει ανανεωθεί με δέρμα, διαθέσιμο σε πέντε χρώματα κι οκτώ διχρωμίες. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ των θέσεων Premium ή των πιο σπορτίφ ημί-μπάκετ της Recaro. Η κεντρική κονσόλα διατηρεί την κλασική εμφάνιση, με μια νέα οθόνη αφής 3,5 ιντσών που προσθέτει λειτουργίες bluetooth, πλοήγησης και DAB Radio. Η Land Rover έχει επίσης επανασχεδιάσει τον επιλογέα ταχυτήτων κι έχει προσθέσει γυαλιστερά μαύρα ένθετα.

Κάτω από το καπό θα φωλιάζει ο ατμοσφαιρικός V8 των 5,0 lt, με απόδοση 405 ίππων και 515 Nm. Συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων της ZF, μοιράζοντας την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.

Η ανάρτηση έχει αναβαθμιστεί με ελατηρία της Eibach, αντιστρεπτικές ράβδους κι αμορτισέρ της Bilstein. Την πέδηση αναλαμβάνουν 4πίστονα φρένα της Alcon.

Τίποτα από τα παραπάνω δεν θα είναι φθηνό. Το κλασικό Defender V8 της Works Bespoke είναι σημαντικά πιο ακριβό από οποιαδήποτε παραλλαγή του νέου Defender.

Πιο συγκεκριμένα, στη Μεγάλη Βρετανία, προ φόρων και διάφορων έξτρα, το 90άρι θα  ξεκινά από τις £190.000 (€226.000), ενώ το 5θέσιο 110άρι από τις £199.000 (€237.000). Για το 7θέσιο 110, υπολογίζεις τιμή εκκίνησης τα £204.000 (€243.000).

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας