Η Άμεση Διάλυση της Βουλής Το Καθημερινό Έγκλημα της Νομοθετικής Λεηλασίας κατά της Ελληνικής Οικογένειας

77

Η σύγχρονη πολιτική θεωρία αναγνωρίζει ότι η διάλυση ενός αντιπροσωπευτικού σώματος δεν συνιστά αντιδημοκρατική πράξη όταν αυτό έχει απολέσει την ουσιαστική νομιμοποίησή του.
Κατά τον Jean-Jacques Rousseau, όταν το εκλεγμένο σώμα παύει να εκφράζει τη γενική βούληση και υπηρετεί ιδιωτικά συμφέροντα, η διάλυσή του καθίσταται όχι μόνο δικαίωμα αλλά και υποχρέωση του κυρίαρχου λαού.
Η παρούσα μελέτη υποστηρίζει ότι η ελληνική Βουλή, μέσω συστηματικής νομοθετικής βίας κατά της οικογένειας και της κοινωνικής συνοχής, έχει εκπέσει του ρόλου της, καθιστώντας την άμεση διάλυσή της όχι ρητορική υπερβολή αλλά επιστημονικά τεκμηριωμένη αναγκαιότητα.

Η Νομοθετική Τρομοκρατία είναι το Θεωρητικό Πλαίσιο της Κρατικής Βίας σήμερα!

Ο όρος “νομοθετική τρομοκρατία” δεν χρησιμοποιείται εδώ μεταφορικά αλλά ως ακριβής περιγραφή συστήματος που μετατρέπει τον νόμο από όργανο προστασίας σε μηχανισμό καταστολής.

Ο Pierre Bourdieu ορίζει την “συμβολική βία” ως τη διαδικασία κατά την οποία, οι κυρίαρχες τάξεις επιβάλλουν τα συμφέροντά τους, παρουσιάζοντάς τα ως καθολικά και αναπόφευκτα.
Η νομοθεσία της περιόδου 2023-2025, αποτελεί παράδειγμα συμβολικής και υλικής βίας, που ασκείται συστηματικά κατά της ελληνικής οικογένειας.

Εδώ έχω το Παράδειγμα του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας 2025,την Οικονομική Γενοκτονία Μέσω Προστίμων που όμως την ψήφισαν όλα τα κόμματα της Βουλής των Ελλήνων, αυτοί δηλαδή που δεν πληρώνουν ποτέ πρόστιμα και έχουν μισθό σε αντιστοιχία  6 οικογενειών!

Ο αναθεωρημένος ΚΟΚ (Σεπτέμβριος 2025) επιβάλλει πρόστιμα που κυμαίνονται από 150 έως 4.000 ευρώ για καθημερινές πρακτικές επιβίωσης.
Η οικονομική ανάλυση αποκαλύπτει ότι για μια τυπική ελληνική οικογένεια με βασικό μισθό 800 ευρώ μικτά (739 ευρώ καθαρά), δείχνοντας ότι το πρόστιμο των 2.000 ευρώ ισοδυναμεί με σχεδόν τρεις ολόκληρους μισθούς (22,5% του ετήσιου εισοδήματος).
Η αλλαγή κάνει ακόμα πιο δραματική και αληθινή την εικόνα της νομοθετικής λεηλασίας κατά των φτωχότερων στρωμάτων.

Για να γίνει πιο κατανοητό, μια οικογένεια που επιβιώνει με 730 ευρώ το μήνα, από τα οποία πρέπει να πληρώσει ενοίκιο (500-700 ευρώ), ρεύμα (120-180 ευρώ), τρόφιμα (300-350 ευρώ), και βασικές ανάγκες, καλείται να βρει ένα ποσό που ισοδυναμεί με όλο το εισόδημά της για τρείς μήνες μόνο για ένα πρόστιμο.

Για σύγκριση, στις σκανδιναβικές χώρες τα πρόστιμα υπολογίζονται ως ποσοστό του εισοδήματος (day-fine system), διασφαλίζοντας αναλογικότητα.

Η επιστημονική βιβλιογραφία στην εγκληματολογία (criminology) καταδεικνύει ότι η υπερβολική τιμωρία δεν αποτρέπει αλλά αποδιοργανώνει κοινωνικούς ιστούς, ωθώντας νοικοκυριά σε φτώχεια και απόγνωση.

Όταν μια οικογένεια αναγκάζεται να επιλέξει μεταξύ πληρωμής προστίμου και αγοράς τροφίμων, ο νόμος παύει να είναι θεσμός δικαίου και μεταμορφώνεται σε όργανο καταπίεσης.

Έχουμε και την Φορολογική Απάτη με τις Ψευδείς Ελαφρύνσεις της ΔΕΘ 2025!

Οι ανακοινώσεις της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης αποτελούν κλασικό παράδειγμα “fiscal deception” (δημοσιονομικής εξαπάτησης).
Η υπόσχεση μηδενικού φόρου έως 20.000 ευρώ για νέους και αύξησης αφορολογήτου για πολύτεκνες οικογένειες, συνοδεύεται από μια σύνθετη δομή προσαυξήσεων, κυρώσεων και έμμεσων φορολογιών που ουσιαστικά μηδενίζουν την ελάφρυνση.

Ο νόμος 5162/2024 (Ιανουάριος 2025), παρά τη μείωση συντελεστών 2-5 μονάδων, διατηρεί απαράλλαχτο το συνολικό φορολογικό φορτίο μέσω:

  1. Αύξησης του ΕΝΦΙΑ κατά μέσο όρο 12% για ακίνητα άνω των 200.000 ευρώ
  2. Προσαυξήσεων έως 50% σε περιπτώσεις καθυστέρησης φορολογικών υποχρεώσεων
  3. Εισαγωγής νέων τελών για διοικητικές πράξεις που προηγουμένως ήταν δωρεάν

Το αποτέλεσμα είναι μια νομοθετική λεηλασία, που εμφανίζεται ως μεταρρύθμιση, αλλά λειτουργεί ως συστηματική απογύμνωση, του εισοδήματος των νοικοκυριών.
Η μεσαία τάξη, ιδιαίτερα, υφίσταται την μεγαλύτερη πίεση καθώς δεν απολαμβάνει κοινωνικά επιδόματα, αλλά ούτε διαθέτει τα μέσα φοροαποφυγής, των ανώτερων εισοδηματικών κλιμακίων.

Και έχουμε και την Τραπεζική Συνωμοσία σε συνεργασία με την  Κοινοβουλευτική Συνενοχή

Το σκάνδαλο των ΑΤΜ της Πειραιώς (Ιούλιος 2025) αποκαλύπτει την οργανική σύνδεση μεταξύ νομοθετικής εξουσίας και χρηματοπιστωτικών ελίτ.
Η απόσυρση 850 μηχανημάτων (40% του δικτύου) και η επιβολή προμήθειας 2 ευρώ ανά ανάληψη,για υπηρεσία που κόστιζε λίγα λεπτά στην τράπεζα,συνιστά κλασική ολιγοπωλιακή εκμετάλλευση, που παραμένει νομικά ατιμώρητη,χάρη στην κοινοβουλευτική αδράνεια.

Η οικονομική ανάλυση της Επιτροπής Ανταγωνισμού (2025), καταγράφει ότι τα επιτοκιακά περιθώρια (spreads) των ελληνικών τραπεζών, είναι τα υψηλότερα στην Ευρωζώνη, 3,8% έναντι μέσου όρου 1,2%.
Αυτό σημαίνει ότι οι ελληνικές οικογένειες πληρώνουν τριπλάσιο κόστος δανεισμού. για τις ίδιες υπηρεσίες. Ταυτόχρονα, τα επιτόκια καταθέσεων παραμένουν στα χαμηλότερα επίπεδα της ΕΕ (0,3% έναντι μέσου όρου 2,1%), δημιουργώντας αρπακτικά περιθώρια κέρδους.

Η Βουλή, αντί να νομοθετήσει προστατευτικά μέτρα, επιλέγει τη σιωπή της συνενοχής. Κανένας νόμος δεν έχει ψηφιστεί για την ρύθμιση των τραπεζικών προμηθειών, κανένας έλεγχος δεν έχει επιβληθεί στα υπερκέρδη, καμία προστασία δεν έχει δοθεί στους καταναλωτές. Αυτή η συστηματική αποχή από τη νομοθετική παρέμβαση. συνιστά παραίτηση από το θεσμικό ρόλο και επιβεβαιώνει την εξυπηρέτηση ιδιωτικών συμφερόντων. εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος.

Η ΑΑΔΕ είναι ο Μηχανισμός Κρατικού Τρόμου που σε κλέβει χωρίς την άδεια σου.

Η εκστρατεία της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Οκτώβριος 2025) κατά 220.000 οχημάτων για απλήρωτα τέλη κυκλοφορίας, με πρόστιμα από 500 ευρώ και άνω, αποτελεί συστημική επίθεση κατά της κινητικότητας και της οικονομικής επιβίωσης.
Στην Ελλάδα όπου το 68% των εργαζομένων εξαρτάται από ιδιωτικό όχημα για τη μετακίνησή του (έρευνα ΕΣΥΕ 2024), η απειλή κατάσχεσης ή ακινητοποίησης οχήματος ισοδυναμεί με καταστροφή του εργασιακού βίου.

Η κοινωνιολογική ανάλυση αποκαλύπτει ότι οι “απλήρωτες υποχρεώσεις” συχνά προκύπτουν όχι από απροθυμία, αλλά από αντικειμενική αδυναμία πληρωμής λόγω ανεργίας, ασθένειας ή υπερχρέωσης. Αντί να λειτουργήσουν μηχανισμοί κοινωνικής στήριξης, το κράτος επιλέγει την τιμωρητική προσέγγιση, δημιουργώντας έναν φαύλο κύκλο, χρέος → πρόστιμο → μεγαλύτερο χρέος → κοινωνικός αποκλεισμός.

Αυτή η πρακτική δεν είναι δημοσιονομικά αποτελεσματική (τα περισσότερα από αυτά τα χρέη παραμένουν ανεξόφλητα), αλλά λειτουργεί ως μηχανισμός πειθάρχησης και κοινωνικού ελέγχου, υπενθυμίζοντας στον πολίτη την απόλυτη εξουσία του κράτους, πάνω στην καθημερινή του ζωή.

Η Δημογραφική Καταστροφή ως Συνέπεια Νομοθετικής Πολιτικής είναι εδώ.

Το ΙΟΒΕ (δεύτερο τρίμηνο 2025) καταγράφει το παράδοξο, 2,2% οικονομική ανάπτυξη συνυπάρχει με επιδείνωση της δημογραφικής κρίσης και μείωση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης.
Αυτή η αντίφαση εξηγείται όταν εξετάσουμε τη διανομή των ωφελειών, η ανάπτυξη συγκεντρώνεται στα χέρια λίγων (τράπεζες, μεγάλες επιχειρήσεις, real estate), ενώ τα βάρη κατανέμονται στην πλειονότητα μέσω φόρων, προστίμων και προμηθειών.

Η δημογραφική κατάρρευση, με ποσοστό γεννήσεων 1,3 παιδιά ανά γυναίκα, πολύ κάτω από το όριο αναπλήρωσης 2,1είναι άμεση συνέπεια της οικονομικής πίεσης που ασκείται στις νέες οικογένειες. Όταν ένα ζευγάρι υπολογίζει ότι η ανατροφή ενός παιδιού, κοστίζει 150.000-200.000 ευρώ μέχρι την ενηλικίωση, και ταυτόχρονα αντιμετωπίζει υπερφορολόγηση, πρόστιμα και τραπεζικές προμήθειες, η απόφαση για παιδί καθίσταται οικονομικά απαγορευτική.

Η Βουλή, αντί να νομοθετήσει ουσιαστικά μέτρα υποστήριξης, δωρεάν παιδική φροντίδα, στεγαστική συνδρομή, πραγματική φορολογική ελάφρυνση, επιλέγει συμβολικές χειρονομίες που δεν αλλάζουν την υλική πραγματικότητα. Αυτή η αποτυχία να αντιμετωπιστεί η δημογραφική κρίση συνιστά εγκληματική αμέλεια, που θέτει σε κίνδυνο την ίδια την επιβίωση του ελληνικού έθνους.

Έχουμε και την Απώλεια Σοβαρότητας και Τιμής και την  Ηθική Κατάρρευση του Θεσμού!

Πέρα από τις συγκεκριμένες πολιτικές, η ίδια η διαδικασία νομοθέτησης έχει εκφυλιστεί.
Νόμοι ψηφίζονται χωρίς διαβούλευση, με διαδικασίες fast-track που παρακάμπτουν τον κοινοβουλευτικό έλεγχο, σε ώρες νύχτας και με κατασταλαγμένη πλειοψηφία που εξαλείφει κάθε πραγματική συζήτηση. Η Βουλή έχει μετατραπεί από χώρο διαλόγου σε μηχανισμό σφράγισης προαποφασισμένων επιλογών.

Ο Max Weber διέκρινε μεταξύ “ethic of conviction” (ηθική των πεποιθήσεων) και “ethic of responsibility” (ηθική της ευθύνης).
Ένας υπεύθυνος νομοθέτης, πρέπει να λαμβάνει υπόψη τις πραγματικές συνέπειες των αποφάσεών του στη ζωή των πολιτών. Όταν όμως η νομοθεσία παράγει συστηματικά αρνητικά αποτελέσματα, φτώχεια, χρέος, απόγνωση, και δεν υπάρχει διόρθωση πορείας, τότε απουσιάζει η ηθική της ευθύνης και επικρατεί η κυνική εξυπηρέτηση συμφερόντων.

Η σοβαρότητα απαιτεί την αναγνώριση λαθών και τη μεταστροφή πολιτικής. Η τιμή απαιτεί την παραίτηση όταν αποδεικνύεται ανικανότητα ή προδοσία εμπιστοσύνης. Η ελληνική Βουλή δεν επιδεικνύει ούτε το ένα ούτε το άλλο, επιμένοντας σε πολιτικές που οδηγούν τη χώρα στην καταστροφή χωρίς δείγμα αυτοκριτικής ή αλλαγής.

Η Θεωρητική Θεμελίωση της Διάλυσης, Από τον Locke στον Arendt

Ο John Locke, στο “Second Treatise of Government”, υποστηρίζει ότι όταν η κυβέρνηση παραβιάζει συστηματικά το κοινωνικό συμβόλαιο και ενεργεί ενάντια στα συμφέροντα των διεπομένων, αυτοί έχουν δικαίωμα επανάστασης.

Η διάλυση της Βουλής δεν είναι πραξικόπημα αλλά νόμιμη άσκηση λαϊκής κυριαρχίας όταν το αντιπροσωπευτικό σώμα έχει απολέσει την εντολή του.

Η Hannah Arendt, στο “On Revolution”, διακρίνει την εξουσία (power) που πηγάζει από τη συλλογική δράση από τη βία (violence) που επιβάλλεται από μειοψηφία.
Μια Βουλή που διατηρείται με τυπική νομιμότητα αλλά χωρίς ουσιαστική εξουσία, δηλαδή χωρίς την υποστήριξη και εμπιστοσύνη του λαού, στηρίζεται όχι στην εξουσία αλλά στη βία, έστω και συμβολική.
Η διάλυσή της είναι επαναφορά της αληθινής εξουσίας στον λαό.

Το Πρόγραμμα Μετά τη Διάλυση: Ριζοσπαστική Δημοκρατική Ανασυγκρότηση

Η διάλυση της Βουλής δεν είναι αυτοσκοπός αλλά προϋπόθεση για την ίδρυση νέων δημοκρατικών θεσμών που θα εξασφαλίζουν πραγματική αντιπροσώπευση και λογοδοσία:

  1. Συνταγματική Συνέλευση

Άμεση σύγκληση συνταγματικής συνέλευσης με μέλη επιλεγμένα μέσω κλήρωσης (όπως στην αρχαία Αθήνα) και εκλογής, για τη διαμόρφωση νέου συνταγματικού πλαισίου που θα περιλαμβάνει:

  • Δικαίωμα ανάκλησης βουλευτών που δεν τηρούν τις προεκλογικές δεσμεύσεις
  • Υποχρεωτικό δημοψήφισμα για κρίσιμα νομοθετήματα (φορολογία, εργασιακά, ιδιωτικοποιήσεις)
  • Περιορισμό του λόμπινγκ και πλήρη διαφάνεια στη χρηματοδότηση κομμάτων
  • Ανεξάρτητα όργανα αξιολόγησης των κοινωνικο-οικονομικών επιπτώσεων κάθε νομοσχεδίου
  1. Ψηφιακή Συμμετοχική Δημοκρατία

Δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας όπου οι πολίτες θα μπορούν:

  • Να προτείνουν νομοσχέδια (λαϊκή πρωτοβουλία)
  • Να ψηφίζουν άμεσα σε θέματα που τους αφορούν
  • Να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο τη νομοθετική διαδικασία
  • Να ελέγχουν τη συμβατότητα νόμων με προεκλογικές δεσμεύσεις
  1. Οικονομική Δημοκρατία

Θέσπιση θεσμών που θα περιορίζουν την οικονομική συγκέντρωση εξουσίας:

  • Δημόσιο τραπεζικό σύστημα που θα προσφέρει βασικές υπηρεσίες δωρεάν
  • Αυστηρή ρύθμιση των τραπεζικών προμηθειών και επιτοκίων
  • Προοδευτική φορολόγηση πλούτου και κληρονομιών
  • Θεσμοθέτηση ανώτατου ορίου αμοιβών στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα
  1. Προστασία της Οικογένειας

Ριζική αναμόρφωση της κοινωνικής πολιτικής:

  • Καθολικό επίδομα ανατροφής παιδιού (500 ευρώ/μήνα ανά παιδί)
  • Δωρεάν παιδική φροντίδα και προσχολική αγωγή
  • Στεγαστικό πρόγραμμα για νέες οικογένειες με επιτόκιο 0%
  • Απαλλαγή πολύτεκνων από όλους τους έμμεσους φόρους

Η κλήση για άμεση διάλυση της Βουλής δεν αποτελεί συναισθηματική αντίδραση αλλά λογική συνέπεια της επιστημονικής ανάλυσης της θεσμικής αποτυχίας.

Όταν ένα θεσμικό σώμα παύει να εκπληρώνει τον ρόλο του και μετατρέπεται σε μηχανισμό καταπίεσης, όταν η νομοθεσία λειτουργεί ως όργανο λεηλασίας αντί για προστασία, όταν η αντιπροσώπευση γίνεται προδοσία, τότε η διάλυση δεν είναι επιλογή αλλά επιταγή της δημοκρατικής λογικής.

Η ιστορία είναι γεμάτη παραδείγματα κοινωνιών που αναγκάστηκαν να διαλύσουν διεφθαρμένους θεσμούς για να επιβιώσουν: από την Αθηναϊκή επανάσταση κατά των Τριάκοντα Τυράννων (403 π.Χ.) έως τη Γαλλική Επανάσταση (1789) και την πτώση των δικτατοριών της Νότιας Ευρώπης (1974-1975).
Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις, η ριζική ρήξη με το παλιό ήταν προϋπόθεση για τη δημιουργία νέου, δικαιότερου πολιτικού συστήματος.

Η ελληνική κοινωνία βρίσκεται σήμερα σε κρίσιμο σταυροδρόμι.
Μπορεί είτε να συνεχίσει να ανέχεται μια Βουλή που την ληστεύει, την ταπεινώνει και την οδηγεί στη δημογραφική εξαφάνιση, είτε να αναλάβει το ιστορικό καθήκον της ριζικής θεσμικής ανατροπής.
Η δεύτερη επιλογή απαιτεί θάρρος, οργάνωση και στρατηγική σκέψη, αλλά είναι η μόνη που εγγυάται το μέλλον.

Η άμεση διάλυση της Βουλής είναι η αρχή, όχι το τέλος.
Είναι η πύλη προς μια νέα δημοκρατία όπου ο λαός θα είναι πραγματικά κυρίαρχος, όχι απλώς θεωρητικά.
Όπου οι νόμοι θα προστατεύουν αντί να λεηλατούν.
Όπου η οικογένεια θα τιμάται αντί να τιμωρείται.
Αυτή η επανάσταση δεν είναι όνειρο, είναι επιστημονική αναγκαιότητα, ηθική υποχρέωση και ιστορική ευκαιρία.
Η ώρα είναι τώρα η ΠΟΤΕ!

 

 

 

Evangelos I. Xanthakis Ph.D.
Journalist correspondent to the World
Independent Journalist | Print and Broadcast| Editor-News
Greece247news – Anti World news – Iskra news
European Organization of Communication
Member of International Association of Cretan Journalistsp://

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας