Fraport: Χαράτσι στους επιβάτες για έργα στα αεροδρόμια

1867
fraport

Σε αύξηση των τελών διαχείρισης των αεροδρομίων των οποίων τα έργα ολοκληρώνονται μέχρι το τέλος του χρόνου (Χανιά, Καβάλα, Ζάκυνθος), προχωρεί η Fraport Greece, από την 1η Απριλίου 2019. 

Αυτό ανακοίνωσε από τη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με το ΑΠΕ – ΜΠΕ, ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece, Αλεξάντερ Τσίνελ.

Η gερμανική πολυεθνική που άρπαξε τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια με μια αποικιοκρατική σύμβαση που προσυπέγραψαν οι μνημονιακές κυβερνήσεις, ετοιμάζεται να φορτώσει στις πλάτες των επιβατών τα έξοδα που έκανε για την κατασκευή έργων σε αυτά.

Σύμφωνα με τη σύμβαση που έχει υπογραφεί με το eλληνικό dημόσιο, δίνεται η δυνατότητα στην εταιρία από 13 ευρώ ανά επιβάτη να αυξήσει την επιβάρυνση για τη διαχείριση του αεροδρομίου στα 18,5 ευρώ ανά επιβάτη με την ολοκλήρωση των έργων! Αύξηση περίπου 43%.

Θα ακολουθήσουν αυξήσεις, όταν ολοκληρωθούν τα έργα στα αεροδρόμια Ρόδου, Κεφαλονιάς, Μυτιλήνης, Σκιάθου, Ακτίου, Σάμου και αργότερα στη Θεσσαλονίκη, τη Μύκονο, τη Σαντορίνη, την Κέρκυρα και την Κω.

Ο ελληνικός λαός θα πληρώνει «φόρο» διαχείρισης των ελληνικών αεροδρομίων μέχρι και 18,5 ευρώ ανά διαδρομή!

Επιπρόσθετα η Fraport έχει φροντίσει να τα πάρει διπλά για τα έξοδα που έκανε! Μέχρι το τέλος του χρόνου το ελληνικό δημόσιο θα πρέπει να καταβάλει στους Γερμανούς αποζημίωση ύψους 27 εκατομμυρίων ευρώ, σύμφωνα με πληροφορίες! Το συγκεκριμένο ποσό επιδίκασε ως αποζημίωση η Επιτροπή Επίλυσης Τεχνικών Διαφορών, μετά από διαμάχη που είχε με το ελληνικό δημόσιο.

Η αποζημίωση θα καταβληθεί γιατί όπως ισχυρίζεται η Fraport, όταν παρέλαβαν το 2017, τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια ήταν σε χειρότερη κατάσταση από εκείνη στην οποία βρίσκονταν το 2014, όταν η Fraport κηρύχθηκε ανάδοχος στο διαγωνισμό για την παραχώρηση τους!

Η Fraport Greece, πάντως, θα ξεκινήσει διαπραγματεύσεις με τις αεροπορικές εταιρείες για τις νέες χρεώσεις από τον Νοέμβριο του 2018 και η διαδικασία συμφωνίας με τη σημερινή ΥΠΑ για τις νέες χρεώσεις θα δρομολογηθεί αμέσως μετά την επίσημη έκδοση του πιστοποιητικού.

Τα εκατομμύρια των εσόδων των αεροδρομίων καταγράφονται, πλέον, στους ισολογισμούς της Fraport. H γερμανική εταιρία, αξιοποιώντας τη σύμβαση παραχώρησης, λειτουργεί ως «κράτος εν κράτει», αφαιμάζοντας τον ελληνικό λαό και συνολικά το επιβατικό κοινό.

Από την άλλη πλευρά, η παράδοση στρατηγικών υποδομών της χώρας στο ιδιωτικό κεφάλαιο, απογυμνώνει τη χώρα από σημαντικές και κερδοφόρες εγκαταστάσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας