Ο κ. Αθ. Ζηλιασκόπουλος, όπως μας πληροφόρησαν από την κυβέρνηση θα αποτελέσει έναν από τους τρεις της… Ειδικής Επιτροπής η οποία υποτίθεται ότι θα διερευνήσει το έγκλημα που συντελέστηκε στα Τέμπη.
Στην ανακοίνωση που αναπαράγουν τα ΜΜΕ, η ιδιότητά του είναι Καθηγητής Μεταφορών και Παραγωγής στο Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Αν, όμως, ανατρέξουμε στο βιογραφικό του, που έχει αναρτήσει στο Πανεπιστήμιο αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Από το 2003, εργάζεται στο Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών — αρχικά ως Αναπληρωτής Καθηγητής, και σήμερα Καθηγητής Βελτιστοποίησης Συστημάτων Παραγωγής/Μεταφορών και Διευθυντής του Εργαστηρίου Βελτιστοποίησης Συστημάτων — όπου διδάσκει μεταπτυχιακά μαθήματα στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών “Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας και Logistics”. Την περίοδο 2010-2015 διετέλεσε Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την περίοδο 2013-2015 ήταν μέλος του ΔΣ της Ελληνικής Εταιρίας Logistics. Από το 2020 είναι Πρόεδρος του Συμβουλίου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Εφοδιαστικής».
Ο ίδιος λοιπόν μας πληροφορεί ότι ήταν Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ την περίοδο 2010-2015. Τι έγινε λοιπόν, τότε;
Από το ΒΗΜΑ, μαθαίνουμε ότι ο εν λόγω κύριος δεν ήταν κάποιος «τυχαίος», άλλα, στην κυριολεξία, ο… αρχιερέας της ιδιωτικοποίησης του ΟΣΕ. Συγκεκριμένα, το ρεπορτάζ (που αποτελεί στην κυριολεξία έναν… ύμνο προς το πρόσωπό του), αναφέρει:
«Το 2011 η εταιρεία προχώρησε σε ένα εκτεταμένο, αλλά δύσκολο πρόγραμμα εξορθολογισμού, το οποίο περιείχε περικοπές συγκοινωνιακού έργου, αυξήσεις τιμών και μετατάξεις, που μίκρυνε μεν την εταιρεία, αλλά συμμάζεψε εν πολλοίς την οικονομική της θέση, καθώς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατάφερε και έκλεισε τη χρονιά με ζημιές 33 εκατ. ευρώ. Ο κ. Ζηλιασκόπουλος πήρε πολύ δύσκολες αποφάσεις, καθώς ανέστειλε τα δρομολόγια στο μετρικό δίκτυο της Πελοποννήσου και στη Δυτική Μακεδονία, προχώρησε σε περικοπές δρομολογίων στον κύριο άξονα και στην Ανατολική Μακεδονία – Θράκη, ενώ επαναδιαπραγματεύθηκε ή και διέκοψε ασύμφορες συμβάσεις εμπορευματικών μεταφορών και παροχής υπηρεσιών».
Μετά από αυτήν την υπέροχη θητεία, που ολοκληρώθηκε επί ΣΥΡΙΖΑ το 2015 ο ΟΣΕ ιδιωτικοποιήθηκε το 2017, αφού, φυσικά, είχε υποβαθμιστεί και είχε καταστεί… κερδοφόρος.
Αυτήν την περίοδο ο ίδιος είναι πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του… ΤΑΙΠΕΔ!