Η ευθύνη για τη “μαζική δολοφονία” είναι συλλογική και ανήκει στον Κυρ. Μητσοτάκη, τους συναρμόδιους υπουργούς και Γ.Γ των υπουργείων, “όλη” την κυβέρνηση, την αμαρτωλή κλεπτοκρατική Διοίκηση των “Hellenic train”, όλους όσοι ξεπούλησαν και συνήργησαν στην εκποίηση του ΟΣΕ, όλους όσοι από τις προηγούμενες κυβερνήσεις επέδειξαν εγκληματική αμέλεια και υποβοήθησαν την εκποίηση του ΟΣΕ. Όλοι αυτοί πρέπει να δικαστούν για πολλαπλά κακουργηματικά εγκλήματα και να τιμωρηθούν παραδειγματικά.
Στους 42 έφτασαν οι νεκροί και στους 25 οι αγνοούμενοι, του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη, ορισμένοι από τους οποίους αγνοούμενους, δυστυχώς θα προστεθούν στους νεκρούς στο μεγαλύτερο κυβερνητικό έγκλημα λόγω παραλείψεων και αδιαφορίας, των κυβερνητικών στελεχών.
Των κυβερνητικών στελεχών που τώρα ρίχνουν κροκοδείλια δάκρυα, όπως ο υπουργός Μεταφορών Κ.Καραμανλής, αντί να παραιτηθούν και να ζητήσουν «συγγνώμη» από τα θύματα και τις οικογένειές τους!
Έτσι στην δήλωσή του ενώπιον των τηλεοπτικών σταθμών ο υπουργός Μεταφορών αναλύθηκε σε λυγμούς όταν αναφέρθηκε στα θύματα, αλλά όταν όμως ρωτήθηκε για το έγγραφο – ντοκουμέντο που αποδεικνύει ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη και ο ΟΣΕ είχαν λάβει γνώση για την τραγική κατάσταση που επικρατεί στο σιδηροδρομικό δίκτυο και κυρίως για τα κενά ασφαλείας όσον αφορά την τέλεση των δρομολογίων, γύρισε την πλάτη και αποχώρησε!
Και επιχειρούν με την σύλληψη ενός σταθμάρχη να του αποδώσουν ολόκληρη την ευθύνη (φυσικά και έχει μερίδιο) για την τραγωδία στην οποία φέρουν ακέραιη ευθύνη.
Τόσα δισεκατομμύρια ευρώ πήραν από την ΕΕ για τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων και ακόμα το δίκτυο είναι την εποχή του Χαρίλαου Τρικούπη, όπως αποκάλυψε το pronews.gr.
Παρά τις επανειλημμένες δηλώσεις κυβερνητικών στελεχών κατά την τελευταία δεκαετία, το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας βρίσκεται ακόμη σε πρωτόγονη κατάσταση. Ο συνδικαλιστής πρόεδρος μηχανοδηγών του ΟΣΕ, Κώστας Γενηδούνιας, ανέφερε πως το ηλεκτρονικό δίκτυο Αθήνας-Θεσσαλονίκης δεν λειτουργεί εδώ και χρόνια.
Επίσης, ανέφερε πως οι διάφορες παρεμβάσεις στη διαχείριση του δικτύου ως προς τα δρομολόγια γίνονται χειρωνακτικά. Δηλαδή, ο κλειδούχος λαμβάνει εντολή από τον Σταθμάρχη, μεταβαίνει στο σημείο και με τους λεβιέδες μετακινεί τις γραμμές ανοίγοντας ή κλείνοντας τα κλειδιά.
Έτσι και έγινε το βράδυ της Τρίτης με εντολή του Σταθμαρχείου Λάρισας. Κατόπιν ο μηχανοδηγός ειδοποιείται από τον Σταθμάρχη τηλεφωνικώς και λαμβάνει εντολή να εισέλθει ή να εξέλθει μίας γραμμής.
Με λίγα λόγια δεν υφίσταται ψηφιακό σύστημα αυτοματοποιημένης διαχείρισης του σιδηροδρομικού δικτύου.
Το ερώτημα που τίθεται και που θέτει και ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ, είναι προφανώς το τι ακριβώς θα έκανε στο αποκαλούμενο «Κέντρο Σηματοδότησης και Τηλεδιοίκησης Σιδηροδρομικού Δικτύου Βόρειας Ελλάδας» ο ίδιος ο Κ.Μητσοτάκης, ο οποίος είχε προγραμματίσει… εγκαίνια σήμερα, ημέρα της τραγωδίας, Τετάρτη 1η Μαρτίου, όπως αποκάλυψε το pronews.gr.
Είναι απίστευτο αλλά δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση δικτύου Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και καμία ψηφιοποίηση διαχείρισης του δικτύου Δυτικής Μακεδονίας, ούτε η ηλεκτρονική – ψηφιακή διαχείριση της γραμμής Αθήνας Θεσσαλονίκης!
Tέσσερα χρόνια διακυβέρνηση και φιλοσοφία σε όλα τα επίπεδα, «πάμε κι όπου βγει».
Τώρα οι Κ.Μητσοτάκης και Κ.Καραμανλής «επιθεωρούν» το έργο τους στο σημείο της τραγωδίας.