Ο Βρετανός Στάρμερ που ανακοίνωσε πριν λίγο την παραίτησή του, αφού ο Τραμπ
τον …απέλυσε χτες με ανάρτησή του, γίνεται ο 21ος Δυτικός ηγέτης που χάνει τη θέση του μετά από “αγκαλίτσες” κι αγάπες με τον ΝαρκοΦύρερ!
🖕Άντε και στα δικά μας…
😉 Α, και για όσους χαίρονται ή έχουν ψευδαισθήσεις, αυτός ο Άντι Μπέρναμ που λένε ότι θα πάρει τη θέση του Στάρμερ, είναι … χειρότερος!
🤷♂️ Αλλιώς … δεν θα τον έβαζαν!












































