Η Κρατική Τράπεζα βοήθησε: Η Ινδία διοχετεύει με πλοία το πάμφθηνο ρωσικό πετρέλαιο σε πολλαπλές κατευθύνσεις

69
Η επιστροφή στην κανονικότητα επιτρέπει στην εταιρεία όχι μόνο να καλύπτει τις εγχώριες ανάγκες —λειτουργώντας περισσότερα από 6.500 πρατήρια καυσίμων— αλλά και να ανασυγκροτεί το εξαγωγικό της δίκτυο με τη βοήθεια πλωτών αποθηκών και στόλου δεξαμενόπλοιων, ακόμη και εκείνων που τελούν υπό κυρώσεις
Οι σκληρές κυρώσεις της Ουάσινγκτον έπληξαν πριν από έναν μήνα την ινδική εταιρεία διύλισης πετρελαίου nayara energy ltd., βυθίζοντας τις δραστηριότητές της σε κρίση.
Τώρα, όμως, με την κυβερνητική υποστήριξη και την αξιοποίηση εναλλακτικών λύσεων, η εταιρεία δείχνει να ξαναβρίσκει ρυθμό.
Σύμφωνα με το Bloomberg, το διυλιστήριο —το οποίο ανήκει εν μέρει στη ρωσική rosneft— συνεργάζεται με ινδικές τράπεζες, κυρίως με την κρατική τράπεζα της Ινδίας, ώστε οι πληρωμές να επεξεργάζονται σε τοπικό νόμισμα.
Παράλληλα, η Uco Bank έλαβε έγκριση από την κυβέρνηση στις αρχές Σεπτεμβρίου για συνεργασία με τη nayara και αναμένεται να διαχειριστεί διεθνείς συναλλαγές.
Η επιστροφή στην κανονικότητα επιτρέπει στην εταιρεία όχι μόνο να καλύπτει τις εγχώριες ανάγκες —λειτουργώντας περισσότερα από 6.500 πρατήρια καυσίμων— αλλά και να ανασυγκροτεί το εξαγωγικό της δίκτυο με τη βοήθεια πλωτών αποθηκών και στόλου δεξαμενόπλοιων, ακόμη και εκείνων που τελούν υπό κυρώσεις.
Ινδός αξιωματούχος αποκάλυψε ότι η Hindustan petroleum corp., κρατικό διυλιστήριο, έχει ήδη αυξήσει τις αγορές προϊόντων της Nayara.

Το διυλιστήριο λειτουργεί σήμερα περίπου στο 75% της δυναμικότητάς του, ποσοστό που σταδιακά αυξάνεται. η μονάδα του vadinar, η οποία παλαιότερα στηριζόταν σε αργό από σαουδική αραβία, ιράκ και ρωσία, βασίζεται πλέον σχεδόν αποκλειστικά σε ρωσικό αργό τύπου ουραλίων, με μικρές προσθήκες ινδικού πετρελαίου.
Παρ’ όλα αυτά, τα προβλήματα δεν έχουν ξεπεραστεί. ακόμη και μετά τις επαφές με τη διοίκηση, οι μεγάλοι δανειστές με ξένα περιουσιακά στοιχεία, όπως η SBI, στηρίζουν μόνο πληρωμές σε ινδικές ρουπίες για εσωτερικές συναλλαγές και εμφανίζονται διστακτικοί για διεθνείς συμφωνίες.
Σύμφωνα με την kpler, το διυλιστήριο σχεδιάζει να εξαγάγει τον Σεπτέμβριο περίπου 2,2 εκατ. βαρέλια προϊόντων —λιγότερα από τα μισά σε σχέση με πέρυσι την ίδια περίοδο.
πάνω από το μισό των φορτίων που έχουν ήδη αναχωρήσει από το λιμάνι του vadinar είναι είτε αδρανή είτε μεταφέρονται από πλοίο σε πλοίο στα ανοιχτά του ομάν.
Τμήμα των προϊόντων αποθηκεύεται σε υπεράκτιες δεξαμενές.

Στοιχεία παρακολούθησης δείχνουν ότι τουλάχιστον τέσσερις πλωτές εγκαταστάσεις στην περιοχή του λιμανιού sohar έχουν δεχθεί σχεδόν 130.000 τόνους αργού από τα τέλη αυγούστου.
Το νέο δελχί φαίνεται αποφασισμένο να κινηθεί πιο επιθετικά, ακόμη και σε ανταγωνισμό με την Ουάσινγκτον, για την εξασφάλιση ρωσικών προϊόντων που τροφοδοτούν μια οικονομική ανάπτυξη με ρυθμούς οι οποίοι δύσκολα συγκρίνονται όχι μόνο με τις ΗΠΑ και την ευρώπη, αλλά ούτε και με την ίδια τη Ρωσία.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας