Λεωφόρος Εθνικής Αντιστάσεως Καισαριανή – H Καρμανιόλα στη Νοτιοανατολική Αθήνα

68

Ενώ Οι Δήμαρχοι Αλλάζουν Καρέκλες – Οι Πολίτες Πληρώνουν με την ζωή τους και με τα χρήματα τους.

Η Λεωφόρος Εθνικής Αντιστάσεως, αρτηρία που συνδέει την Καισαριανή με την Αττική Οδό, δεν είναι απλώς μια κακοσυντηρημένη λεωφόρος.

Είναι ο βασικός οδικός άξονας που συνδέει την Καισαριανή με την Αττική Οδό, αποτελεί ένα διαρκές δημόσιο κίνδυνο και σύμβολο κακοδιαχείρισης, όπου η πολιτική αδιαφορία, η εργολαβική προχειρότητα και η θεσμική σιωπή συνθέτουν μια κατάσταση απόλυτης εγκατάλειψης.

Σύμφωνα με τεκμηριωμένη καταγγελία πολιτών και έρευνα πεδίου, η κατάσταση έχει ξεπεράσει τα όρια της υπομονής και έχει εισέλθει στην περιοχή της ποινικής ευθύνης

Είναι το μνημείο μιας εθνικής απάτης, ενός θεσμικού εγκλήματος με καθημερινά θύματα τους οδηγούς, τους μοτοσικλετιστές και τους πεζούς.

Όχι μόνο «Λακκούβες» αλλά και Καπάκια Θανάτου κάθε λίγα μέτρα.

Το πρόβλημα δεν είναι πια οι επιφανειακές φθορές. Η τραγική ειρωνεία είναι ότι η ίδια η υποδομή του δρόμου – τα φρεάτια και τα καπάκια – βρίσκονται χαμηλότερα από την άσφαλτο, προκαλώντας ξαφνικές βυθίσεις των οχημάτων, απώλεια ελέγχου, ζημιές και συχνά τροχαία ατυχήματα.

Αυτά τα καπάκια:

  • Είναι παντελώς εκτός επιπέδου ασφαλτόστρωσης
  • Δεν φέρουν καμία σήμανση
  • Είναι τοποθετημένα κακοτεχνικά ή πρόχειρα από προηγούμενα «έργα»

Κάθε πέρασμα πάνω από αυτά σημαίνει φθορά για το όχημα, σοκ για τον οδηγό και κίνδυνο για τον αναβάτη μοτοσικλέτας.
Αυτή η κατάσταση δεν είναι φθορά από χρόνο – είναι κατασκευαστική αμέλεια και παραλαβή έργου χωρίς έλεγχο.

Ανατομία Εθνικής Τραγωδίας: Από την Καισαριανή στην Αττική Οδό

Το πρόβλημα της Λεωφόρου Εθνικής Αντιστάσεως δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό – είναι συστημική δολοφονία μέσω αμέλειας. Κάθε μέτρο αυτού του δρόμου μαρτυρά:

  1. Εγκληματική Κατασκευή:

Καπάκια φρεατίων και υποδομών 5-10 εκ. κάτω από το επίπεδο του δρόμου

Ασφάλτωση τσουλήθρα

Σήμανση που εξαφανίζεται μετά την πρώτη βροχή

  1. Θανάσιμα Στατιστικά:

47% αύξηση σε ατυχήματα λόγω ελιγμών αποφυγής λακκούβων (ΕΛ.ΣΤΑΤ. 2023)

3 νεκροί μοτοσικλετιστές τον τελευταίο χρόνο στη διασταύρωση με Αττική Οδό

1.2 εκατομμύρια ευρώ ετήσιος κόστος ζημιών σε οχήματα (Σύλλογος Αυτοκινητιστών)

Το Δίκτυο της Απάτης: Πώς Λειτουργεί η Μαφία των Δρόμων

Ο Κύκλος της Κακοτεχνίας:

  1. Δήμοιδημοπρατούν έργα με ελαστικές προδιαγραφές
  2. Εργολάβοικερδίζουν με χαμηλότερες τιμές (και ακόμα πιο χαμηλότερη ποιότητα)
  3. Τεχνικές Υπηρεσίεςεγκρίνουν ελλιπή έργα
  4. Πολιτικοίαλλάζουν θέσεις πριν φανεί η ζημιά

Τα Χρυσά Στοιχεία:

  • Οι ίδιοι 5 εργολάβοικερδίζουν το 80% των έργων σε 4 δήμους
  • Συμβόλαια χωρίς ρήτρες ποιότητας
  • Παραλαβές έργωνγίνονται χωρίς μετρήσεις σε επίπεδο ασφάλτου

Συγκριτική Ανάλυση: ΜΟΜΑ vs Σημερινή Καταστροφή

Παράμετρος ΜΟΜΑ (1970-2000) Σημερινοί Εργολάβοι
Διάρκεια ζωής 25+ έτη 2-3 έτη
Έλεγχοι ποιότητας Στρατιωτικά πρότυπα Ελλιπείς ή ανύπαρκτοι
Ευθύνη Άμεση στρατιωτική δίωξη Κανένας δεν τιμωρείται

Η Υπόθεση ΜΟΜΑ: Όταν ο Στρατός Έφτιαχνε Δρόμους Καλύτερα από το “Δημοκρατικό” Κράτος Χωρίς Προβλήματα

Η ΜΟΜΑ (Μονάδες Οδοποιίας Μηχανικού Στρατού) έφτιαχνε δρόμους:
✔ Χωρίς λακούβες.
✔ Χωρίς κακοτεχνίες.
✔ Χωρίς να χρειάζονται “διορθώσεις” μετά από 6 μήνες.

Αντίθετα με τη σημερινή ασφάλτινη τραγωδία, η ΜΟΜΑ (Μονάδες Οδοποιίας Μηχανικού Αεροπορίας/Στρατού) έφτιαχνε δρόμους!    Γιατί; Επειδή είχαν πειθαρχία, τεχνογνωσία και ΚΑΝΟΝΕΣ.

  • Σήμερα, οι εργολάβοι φαίνεται να δουλεύουν με το κριτήριο: “Ό,τι βγει”.

Σήμερα, οι εργολάβοι του “συστήματος” παράγουν κίνδυνο και ζημιές, ενώ:

  • Οι δήμαρχοι μιλούν για “προγράμματα”(που ποτέ δεν έρχονται).
  • Οι περιφερειάρχες αλλάζουν θέσειςπριν προλάβουν να λύσουν όλα τα προβλήματα.
  • Κανείς δεν λέει ποτέ: “ΦΤΑΊΩ”.

Το Κράτος-Φαντομάς με Γραφειοκρατία χωρίς Ευθύνη αλλά τα έξυπνα μητρώα για τους πολίτες τα έχει…

Το ΕΤΜΟΑ έχει αρχεία, αλλά “δεν βρίσκει” απαντήσεις.
Οι τέως διευθυντές βγάζουν άκυρα όταν ρωτηθούν.
Οι νέοι δήμαρχοι ρίχνουν την ευθύνη στους προηγούμενους.

Και όλο αυτό το θέατρο τρέχει με τα λεφτά των φορολογουμένων, ενώ:

  • Οι οδηγοί σπάνε αυτοκίνηταστις λακούβες.
  • Οι μοτοσικλετιστές ρισκάρουν τη ζωή τουςσε κάθε διασταύρωση.
  • Οι πεζοί περπατούν σαν να είναι ζόμπι σε ναρκοθετημένο οχυρό.

Οχήματα βυθίζονται, μοτοσικλετιστές αποσταθεροποιούνται, αναρτήσεις καταστρέφονται, και κάθε πέρασμα είναι ρίσκο ζωής.

Αυτή η κατάσταση δεν είναι προϊόν φθοράς χρόνου.

Είναι προϊόν εργολαβικής προχειρότητας, απουσίας ελέγχων, και ενός κράτους που επιλέγει να μην ελέγχει.

 

Οι Εργολάβοι της Κακοποίησης – Γιατί Δεν Τιμωρούνται Ποτέ;

Ο ίδιος εργολάβος (ή οι ίδιοι “φίλοι του συστήματος”) φαίνεται να εργάζεται σε όλη την Αθήνα, αφήνοντας πίσω του δρόμους-παγίδες.

  • Γιατί δεν υπάρχουν αυστηρές ποινές για κακοτεχνίες;
  • Γιατί τα έργα παραλαμβάνονται χωρίς έλεγχο;
  • Πόσα εκατομμύρια έχουν πληρωθεί για δρόμους που δεν αντέχουν ούτε ένα χρόνο;
  • Οι δρόμοι σκοτώνουν.
  • Τα λεφτά των φορολογουμένων εξατμίζονται.
  • Κανείς δεν λογοδοτεί.
  • Οι Δρόμοι της Αθήνας Είναι Έργα του Ίδιου Εργολάβου – Και Όχι της Τύχης
  • Από τον Βύρωνα μέχρι το κέντρο της Αθήνας και την Ηλιούπολη, το ίδιο μοτίβο:
    Φρεάτια χαμηλά, δρόμοι με παγίδες, καμία υπευθυνότητα.
  • Γιατί δεν υπάρχει μηχανισμός διασταύρωσης εργολαβιών και ποιότητας έργου;
  • Πώς γίνεται εργολάβοι με καταγεγραμμένες αστοχίες να συνεχίζουν να συμμετέχουν σε δημόσιους διαγωνισμούς;
  • Η απάντηση είναι μία: Κομματικές πλάτες, πελατειακές σχέσεις και απόλυτη απουσία ελέγχου.

Κίνηση-Κολαστήριο και η Παγίδα της «Διπλής» Λωρίδας στην εθνικής αντιστάσεως που η τροχαία Καισαριανής δεν κάνει τίποτα παρά κόβει πρόστιμα σε μηχανάκια που είναι πάνω σε πεζοδρόμια έξω από τα σπίτια τους.

Θεωρητικά, η άνοδος και η κάθοδος της λεωφόρου είναι διπλής λωρίδας.

Η λεωφόρος είναι σχεδιασμένη ως διπλής λωρίδας, αλλά στην πράξη μία από τις δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση είναι μόνιμα κατειλημμένη από παράνομα σταθμευμένα οχήματα, γεγονός που μετατρέπει τον δρόμο σε μονόδρομο με αμφίδρομη κίνηση, προκαλώντας κυκλοφοριακό χάος και αυξημένο κίνδυνο ατυχημάτων.

Καμία επιτήρηση από την Τροχαία

  • Καμία ευθύνη από τον Δήμο

Το αποτέλεσμα; Κομφούζιο, συγκρούσεις και πλήρης αποκλεισμός της διέλευσης σε έκτακτες ανάγκες.

Δεν Πρόκειται για Αναποτελεσματικότητα  αλλά για Εγκληματική Αμέλεια

Ο δρόμος δεν χάλασε – τον χάλασαν.
Τα χρήματα δεν εξαφανίστηκαν – τα έφαγαν.
Οι υπεύθυνοι δεν είναι ανίκανοι – είναι συνένοχοι.

Η Λεωφόρος Εθνικής Αντιστάσεως σκοτώνει σιωπηλά, καθημερινά.
Και κανείς δεν έχει ζητήσει ούτε μία συγγνώμη.

Και να μην σχολιάσουμε για τα στενά, καρμανολάκια σχεδόν σε όλους τους εσωτερικούς δρόμους γεμάτες με λακούβες και παγίδες και για τους οδηγούς και για τους πεζούς.

Ο δρόμος αυτός, και δεκάδες άλλοι σαν αυτόν, δεν είναι προβλήματα υποδομής. Είναι πολιτικά και ποινικά σκάνδαλα.

Οι πολίτες δεν ζητούν «προγράμματα» – ζητούν απολογισμούς.

Δεν ζητούν έργα βιτρίνας – ζητούν ασφάλεια, αξιοπρέπεια, λογοδοσία.

Η Λεωφόρος Εθνικής Αντιστάσεως δεν χρειάζεται πια έργο – χρειάζεται δικαιοσύνη.
Και οι πολίτες δεν θα ξεχάσουν, ούτε θα σωπάσουν άλλο.

Evangelos I. Xanthakis Ph.D.
Journalist correspondent to the World
Independent Journalist | Print and Broadcast| Editor-News
Greece247news – Anti World news – Iskra news
European Organization of Communication
Member of International Association of Cretan Journalistsp://

 

 

 

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας