43 νεκροί στην Πατρών-Πύργου στα 2016-18 με ευθύνη Σπίρτζη

1848
πατρών

Την τριετία 2016-2018 η Πατρών – Πύργου μετρά, συνολικά, 37 θανατηφόρα ατυχήματα με 43 νεκρούς, αριθμός που αντιστοιχεί σε, περίπου, μία χαμένη ζωή, κάθε μήνα. Κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, υπήρξαν 11 σοβαρά και 124 ελαφρά τραυματίες. 

Πρόκειται για ένα συνεχιζόμενο συνειδητό έγκλημα της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και προσωπικά του υπουργού Χρήστου Σπίρτζη, καθώς η κατασκευή του νέου αυτοκινητοδρόμου, που θα προέλθει από τη διαπλάτυνση και βελτίωση 13 υφιστάμενων χιλιομέτρων και νέα χάραξη 61 χλμ., και είχε εξαγγελθεί ήδη από τον Μάρτιο του 2015, παραμένει στο σημείο μηδέν.

Η Τροχαία της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Δυτικής Ελλάδας βρίσκεται σε διαρκή ετοιμότητα, εφαρμόζοντας συγκεκριμένο σχεδιασμό, που προβλέπει αυξημένα μέτρα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης για την ασφαλή κυκλοφορία οχημάτων και πολιτών, καθώς και για την πρόληψη και αποτροπή ατυχημάτων.

Ωστόσο, η κακή ποιότητα του οδοστρώματος, ο ελλιπής φωτισμός, ο προβληματικός σχεδιασμός του έργου του 1980 και, βέβαια, το γεγονός ότι ο νέος οδικός άξονας μήκους 74 χλμ. παραμένει μακέτα είναι κακοί σύμμαχοί της. Όλα αυτά όταν ο νέος αυτοκινητόδρομος Πατρών-Πύργου έχει στοιχειώσει!

Παρά την κήρυξη από το εργοτάξιο της Βάρδας Αχαΐας, τον περασμένο Απρίλιο, της έναρξης εργασιών από τον Σπίρτζη, οι εργασίες δεν πρόκειται να ξεκινήσουν νωρίτερα από τα μέσα του καλοκαιριού. Κι αυτές σε τέσσερα μόνο τμήματα (Σαγαίικα – Βάρδα, Κάτω Αχαΐα – Σαγαίικα, Α.Κ. ΒΙΠΕ Πάτρας – Κάτω Αχαΐα και Μιντιλόγλι – Α.Κ. ΒΙΠΕ Πάτρας), που αντιστοιχούν στο ήμισυ του δρόμου.

Την ίδια στιγμή, οι εργολαβίες Δουναίικα – Πύργος και Βάρδα-Κυλλήνη, όπου ανάδοχος είναι το σχήμα Τοξότης – Ομάδα κατασκευών του Ομίλου Καλογρίτσα παραμένουν στον “αέρα”. Η κοινοπραξία δεν έχει καταφέρει να προσκομίσει τις απαιτούμενες εγγυητικές επιστολές, κι αν δεν υπάρξει ανατροπή ή ένταξη νέας εταιρείας, θα πρέπει να αντικατασταθεί. Εξάλλου, η Τοξότης βρίσκεται αντιμέτωπη με τους πιστωτές της που διεκδικούν τα χρέη τους.

Σε κάθε περίπτωση, με τα σημερινά δεδομένα, το μεγαλύτερο τμήμα του σχεδιαζόμενου αυτοκινητοδρόμου Πατρών-Πύργου, που συμβατικά θα πρέπει να ολοκληρωθεί σε τριάμισι χρόνια από την έναρξη κατασκευής, αναμένεται να αποτελεί μακέτα για πολλά ακόμη χρόνια.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας