Τραγωδία στο Άδενδρο: Πόρισμα-σκάνδαλο προσβάλλει τη μνήμη του νεκρού μηχανοδηγού

4495
Άδενδρο

Οι ένοχοι, οι υπεύθυνοι και συνυπεύθυνοι του Υπ. Μεταφορών και των διοικήσεων του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη σιδηροδρομική τραγωδία στο Άδενδρο της Θεσσαλονίκης, με μια πράξη σαδισμού και κατά πάγια τακτική, επέρριψαν την ευθύνη για το θανατηφόρο δυστύχημα στον μακαρίτη μηχανοδηγό που ανέπτυξε ”υπερβολική ταχύτητα”.
Οι πολιτικοί εγκληματίες και κατ’ εξοχήν πολιτικοί αυτουργοί και υπεύθυνοι των θανάτων της σιδηροδρομικής τραγωδίας δεν δίστασαν να προσβάλλουν, με αγαλλίαση, σχεδόν, την μνήμη του νεκρού μηχανοδηγού, προκειμένου να βγάλουν άρον-άρον λάδι τους εαυτούς τους, την εγκληματική αδράνεια και ανευθυνότητα τους και κυρίως την εγκληματική διαχρονική πολιτική διάλυσης του ΟΣΕ.
Το πόρισμα δεν λέει τίποτα για την κατάσταση εγκατάλειψης και διάλυσης στην οποία έχουν περιέλθει ο ΟΣΕ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ιδιαίτερα εν όψει του απαράδεκτου ξεπουλήματος του.
Το πόρισμα-σκάνδαλο δεν λέει τίποτα για την κατάσταση του δικτύου, ιδιαίτερα σε αυτό το σημείο, δεν λέει, επίσης, τίποτα για την φωτοσήμανση, δεν λέει τίποτα, γιατί από εγκληματική διαχρονική αμέλεια συνεχίζει να υπάρχει σε αυτό το σημείο παρακαμπτήριος και βεβαίως δεν αναφέρει το παραμικρό για τις ελλείψεις προσωπικού και μάλιστα εξειδικευμένου και τα ωράρια απασχόλησης αυτών που μάχονται στην πρώτη γραμμή.
Αυτό το πόρισμα είναι μόνο για τα σκουπίδια και το συνέταξαν μεταξύ τους οι ένοχοι της τραγωδίας μόνο και μόνο για βρουν ένα νεκρό εξιλαστήριο θύμα και να απαλλάξουν τους εαυτούς τους.
Τι κάνουν, όμως, τα σωματεία στον ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Που είναι η δική τους φωνή;
Τι κάνουν τα πληρωμένα ΜΜΕ και τα προδοτικά μνημονιακά κόμματα;
Να ξεσηκωθούμε γιατί η ζωή μας έχει γίνει ΑΔΕΝΔΡΗ!

Α.Ρ

Ιδού το βασικό συμπέρασμα του πορίσματος-σκάνδαλο των εγκάθετων που έκαναν άρον-άρον την έρευνα:
Η υπερβολική ταχύτητα, της τάξεως των 144,343 Km/h, ήταν η αιτία του τραγικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος που συνέβη το βράδυ του περασμένου Σαββάτου στο Άδενδρο, ενώ αποκλείεται το ενδεχόμενο της δολιοφθοράς. Πρόκειται για τα πρώτα συμπεράσματα του πορίσματος που συνέταξε η τριμελής Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων, που παραδόθηκε σήμερα Παρασκευή στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
ΥΓ από Α.Ρ: Αλίμονο, αν μια ταχύτητα 144 χλμ, την οποία ας υποθέσουμε ότι είχε το τρένο, εκτροχιάζει την αμαξοστοιχία!!! Τότε η παρακαμπτήριος είναι κίνδυνος – θάνατος!!! Η επιτρεπόμενη ταχύτητα σε όλο το μήκος της κανονικής γραμμής του ΟΣΕ είναι πολύ μεγαλύτερη και θα ήταν ακόμα μεγαλύτερη, αν εκσυγχρονίζετο το δίκτυο. Είναι δυνατόν, λοιπόν, να διατηρείται επί χρόνια η παρακαμπτήριος αυτή στον κεντρικό άξονα; Αίσχος!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας