Τα πιο καλά ξεπουλητάρια: Ολοκληρώνουν στη Βουλή το έγκλημα της πώλησης του ΟΛΘ

1753
ολθ

Υλοποιώντας με υποδειγματική ταχύτητα και συνέπεια το ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ έφερε χθες στη Βουλή, με τη διαδικασία του κατεπείγοντος, την κύρωση της «σύμβασης παραχώρησης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της ΟΛΘ ΑΕ».
Την ίδια στιγμή, ο κ. Τσακαλώτος περιφέρεται σε Παρίσι και Λονδίνο, δίνοντας διαβεβαιώσεις σε διαχειριστές κεφαλαίων, «θεσμικούς επενδυτές», τραπεζίτες και hedge funds, ότι θα συνεχιστούν οι μεταρρυθμίσεις και οι ιδιωτικοποιήσεις ανεμπόδιστα, και ότι η Ελλάδα θα παραμένει στην πρώτη ταχύτητα ανάμεσα στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης στα ζητήματα αυτά.
Ενώ, σε συνέντευξή της, η επικεφαλής του Υπερταμείου Αποκρατικοποιήσεων, προβαίνει ανερυθρίαστα σε δηλώσεις άκρατης υποταγής, ότι η Ελλάδα δεν θα οπισθοχωρήσει στο πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων μετά τη λήξη του προγράμματος τον Αύγουστο. Καθιστά μάλιστα συνένοχη σ΄ αυτό το έγκλημα και όλη την κοινωνία, αφού συμπεραίνει, εντελώς αυθαίρετα, ότι οι Έλληνες κατανοούν ολοένα και περισσότερο την αποστολή και την αξία των ιδιωτικοποιήσεων!!!
Με την ολοκλήρωση και της πώλησης του ΟΛΘ, μετά τον ΟΛΠ, και τη δρομολόγηση του ξεπουλήματος και άλλων λιμανιών της χώρας, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, παραδίδει τα λιμάνια και τα αεροδρόμια της χώρας στο ξένο κεφάλαιο, υλοποιώντας τους γενικότερους σχεδιασμούς ευρωατλαντικών κέντρων για μετατροπή της χώρας μας σε ελεγχόμενο από αυτούς κόμβο ενέργειας και συνδυασμένων μεταφορών, σε μια περίοδο μάλιστα, όπου σημαντικές γεωπολιτικές ανακατατάξεις επιχειρούνται στην περιοχή. Ειδικά, με την επιμονή των ΗΠΑ-ΝΑΤΟ για ένταξη της FYROM στο ΝΑΤΟ, και την πιθανή αξιοποίηση του ΟΛΘ για την εμπέδωση της κυριαρχίας τους στα Δυτικά Βαλκάνια.
Έπρεπε να ξεπουλήσει τον ΟΛΘ η κυβέρνηση, για να κατανοήσει τον κομβικό του ρόλο στη Βαλκανική Χερσόνησο και στην Ανατολική Μεσόγειο, και να προβεί στη «δημιουργία ενός ευρύτερου γεωγραφικά και στρατηγικά διαμετακομιστικού εμπορικού κέντρου», όπως αναφέρεται στη σύμβαση.
Σε ότι αφορά στους εργαζόμενους στον ΟΛΘ, είναι προφανές ότι η ιδιωτικοποίησή του θα επιδεινώσει τις εργασιακές τους σχέσεις, όπως συνέβη σε όλους τους δημόσιους φορείς που ιδιωτικοποιήθηκαν. Χαρακτηριστικός σε ότι αφορά τους εργαζόμενους, είναι ο όρος της σύμβασης ότι: «η ανάληψη συμβατικής δέσμευσης για συγκεκριμένο αριθμό θέσεων εργασίας ή και επιπέδων αποδοχών (…) θα ήταν προβληματική από πλευράς δικαίου των κρατικών ενισχύσεων»!
Σε ότι αφορά στην επιχειρηματολογία των κυβερνητικών ξεπουλητάδων ότι θα έχει κέρδη το δημόσιο, και ότι «το καθαρό δημοσιονομικό όφελος, έως το 2026, θα ανέλθει στα 16 εκατ. ευρώ», να θυμίσουμε ότι ο ΟΛΘ, ως δημόσιος λιμένας, και χωρίς να προβαίνει σε επενδύσεις σ΄ αυτόν το δημόσιο προκειμένου να τον ξεπουλήσει, είχε 9,8 εκατ. ευρώ κέρδη μόνον το α΄ εξάμηνο του 2017, τα οποία χάνει πια το δημόσιο.
Οι μνημονιακοί υπάλληλοι, είτε βρίσκονται στην κυβέρνηση, είτε στην αντιπολίτευση, όπως προκύπτει και από τις τοποθετήσεις βουλευτών της αντιπολίτευσης, οδηγούν τη χώρα σε ξέφραγο αμπέλι των κερδοσκοπικών συμφερόντων του κεφαλαίου, και πειθήνιο όργανο των Ε.Ε., ΗΠΑ, ΕΚΤ, ΔΝΤ, ΝΑΤΟ. Υπενθυμίζουμε μέρος της δήλωσης του Π. Λαφαζάνη, Γραμματέα του Π.Σ. της Λαϊκής Ενότητας για την πώληση του ΟΛΘ, στις 3 Φλεβάρη:
«Αποτελεί εθνική ντροπή και πισώπλατο μαχαίρωμα για τη Θεσσαλονίκη και τη Μακεδονία, η υπογραφή της κατάπτυστης και αποικιακής σύμβασης, με την οποία η θαλάσσια πύλη της Μακεδονίας, το ιστορικό Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ξεπουλιέται κυριολεκτικά σε Γερμανικά, Γαλλικά, Κινέζικα και ολιγαρχικά συμφέροντα»
«Η εκχώρηση του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης στις σημερινές κατοχικές δυνάμεις της χώρας δεν συνιστά μια απλή εμπορική πράξη, αλλά ισοδυναμεί με εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας, με μεγάλο πλήγμα στην ασφάλεια και την οικονομία της Μακεδονίας αλλά και στην ιστορική πολιτιστική ταυτότητα της πόλης της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας