Σε οικονομικό σκάνδαλο εξελίσσεται ο “Μεγάλος Περίπατος” του Μπακογιάννη

1815
σκάνδαλο

Ο «Μεγάλος Περίπατος της Αθήνας» καθημερινά ξεσηκώνει περισσότερες αντιδράσεις, καθώς μετά το διήμερο μποτιλιάρισμα στο κέντρο, φαίνεται πως θα προκληθούν νέες εστίες εντάσεως με αφορμή τα ποσά που έχουν αποφασιστεί να δαπανηθούν για την ολοκλήρωση του έργου.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την σχετική απόφαση του Δήμου Αθηναίων, ένα παγκάκι κοστίζει 5.700, ενώ οι ζαρντινιέρες ξεκινούν από 550 ευρώ και καταλήγουν στα 5.000 ευρώ.

Επίσης, το ποσό του 1,1 εκατ. ευρώ πρόκειται να δοθεί σε θάμνους, φοίνικες, ζαρντινιέρες και παγκάκια, ενώ ανάδοχος που θα αναλάβει το έργο, δίνοντας την καλύτερη προσφορά, θα προχωρά σε συμπληρωματικές φυτεύσεις θάμνων και ποωδών φυτών σε ποσοστό έως 20% των αρχικών φυτεύσεων σε περίπτωση καταστροφών από «κοινωνικές ταραχές, τρομοκρατικές ενέργειες, δολιοφθορές, τυχαία περιστατικά όπως φωτιά, ανθρώπινο λάθος κλπ.».

Ακολουθούν κάποια ενδεικτικά υλικά που θα χρησιμοποιηθούν και τα ποσά που θα δοθούν από το ταμείο του Δήμου Αθηναίων:

  • 570 ζαρντινιέρες (150Χ50Χ50) προς 550 ευρώ η κάθε μία και συνολικό κόστος 313.500 ευρώ

  • 22 ζαρντινιέρες (300Χ300Χ100) προς 5.000 ευρώ η κάθε μία και συνολικό κόστος 110.000 ευρώ

  • ζαρντινιέρες (Φ3500) προς 4.000 ευρώ η κάθε μία και συνολικό κόστος 12.000 ευρώ

  • ζαρντινιέρες (Φ2500) προς 3.700 ευρώ η κάθε μία και συνολικό κόστος 7.400 ευρώ

  • 41 ζαρντινιέρες (Φ1500) προς 1.600 ευρώ η κάθε μία και συνολικό κόστος 65.600 ευρώ

  • παγκάκια με ζαρντινιέρα προς 5.700 ευρώ το καθένα και συνολικό κόστος 28.500 ευρώ

  • 50 ποδηλατοστάτες inox σπιράλ προς 390 ευρώ ο καθένας και συνολικό κόστος 19.500 ευρώ

  • 100 παγκάκια με φωτισμό προς 990 ευρώ το καθένα και συνολικό κόστος 99.000 ευρώ

  • 25 Ουασιγκτόνιες (φοίνικες) προς 1.700 η κάθε μία και συνολικό κόστος 42.500 ευρώ

Ακολουθούν οι αναλυτικοί πίνακες του Δήμου Αθηναίων:

Παράλληλα, στην σύμβαση του Δήμου Αθηναίων με τον ανάδοχο του έργου, ένα μέρος αναφέρει πως οι εργασίες πρέπει να πραγματοποιηθούν με τρόπο ώστε να μην παρακωλύεται η κυκλοφορία των οχημάτων κάτι για το οποίο δεν έχει φυσικά γίνει.

Για το θέμα μάλιστα, η σύμβαση αναφέρει: «Ο Ανάδοχος, θα κλιμακώνει τις εργασίες με τέτοιο τρόπο, ώστε να περιορίζεται κατά το δυνατό η παρακώλυση ή η διακοπή της κυκλοφορίας οχημάτων, θα εξασφαλίζει δε την προσπέλαση των οικιών, καταστημάτων κ.λ.π. από τους πεζούς».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας