Δεν έχει όριο ο «ανθελληνισμός» του υπουργείου Παιδείας ή δια βίου μάθησης στην προσπάθειά του να αφαιρεθεί κάθε τι που θυμίζει τον Ελληνικό πολιτισμό και τη γλώσσα.
Για ποιον λόγο και από ποιο επιτελείο έχει δοθεί αυτή η εντολή για την σταδιακή αποξήλωση της ιστορίας μας;
Το σχέδιο αποξήλωσης ξεκίνησε επί κυβέρνησης Κώστα Σημίτη προκειμένου να μεταλλαχθούμε σε Ευρωπαίους, λες και δεν είμαστε Ευρωπαίοι από γεννησιμιού μας.
Η κυβέρνηση Κώστα Σημίτη εφαρμόζει την αλλαγή του εκπαιδευτικού προγράμματος με στόχευση την κατάργηση της ιστορικής πολιτισμικής ταυτότητα της χώρας και τη βίαιη αλλαγή της.
Η πρώτη διάβρωση ξεκίνησε από το ιστορικό τμήμα του Πανεπιστήμιου της Αθήνας, με τους δήθεν ιστορικούς και μυστικοσυμβούλους της κυβέρνησης που δεν αντέχουν να ακούν την παραμικρή αναφορά για τον ελληνικό πολιτισμό αλλά ούτε τους ξένους που θαυμάζουν τον ελληνικό πολιτισμό αλλά αδιαφορούν και για το μήνυμα του μεγάλου ποιητή Κ.Π. Καβάφη που έγραφε ότι: «Οφείλομεν οι Έλληνες να μελετώμεν την ποίησίν μας επισταμένως την ποίησιν πάσης εποχής του εθνικού μας βίου. Εν αυτή θα εύρωμεν την μεγαλοφυΐα του γένους μας και όλην την τρυφερότητα, και όλους τους τιμιώτερους, παλμούς της καρδιάς του Ελληνισμού» (πεζά Κείμενα).
Δημιούργημα αυτή της ομάδας των δήθεν ιστορικών είναι η παραχάραξη της ιστορίας, συντάσσοντας τα σχολικά βιβλία κάτω από τις εντολές του «Εναλλακτικού Εκπαιδευτικού Υλικού για την Διδασκαλία της Νεότερης ιστορίας της Νοτιοανατολικής Ευρώπης» ενός προγράμματος που εισηγήθηκε Το Συμβούλιο για τη Δημοκρατία και τη Συμφιλίωση στην Νοτιοανατολική Ευρώπη με χορηγούς το Υπουργείο Εξωτερικών των Η.Π.Α, του Οργανισμού των Η.Π.Α για τη Διεθνή Ανάπτυξη, του Υπουργείου Εξωτερικών της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας και το Σύμφωνο Σταθερότητα για την Νοτιοανατολική Ευρώπης. Επιβάλλουν να γράψουν στα ιστορικά βιβλία με βάση ότι «η Μνήμη του παρελθόντος είχε εντελώς χαθεί και τίποτα δεν απέμενε από αυτήν (την ιστορία) πέρα από μια θολή παράδοση μεταξύ των χωρικών, που οι πρόγονοί τους ήταν κάποτε ελεύθεροι». (Κεφ. Γ. 10) Και ο υπουργός κ. Γαβρόγλου πρότεινε την ερμηνευτική αποδέσμευση των μύθων αυτών (των αρχαίων ελλήνων) από τις πολιτικές, στρατιωτικές, ιδεολογικές και πολιτισμικές διαδικασίες των προϊστορικών κοινωνιών. Στα σύγχρονα ιστορικά εκπαιδευτικά βιβλία διαβάζουμε σήμερα ότι: ο Οθωμανικός στρατός ήταν ελάχιστος που πήρε μέρος στην πολιορκία της Κωνσταντινούπολης και ότι ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος παραιτήθηκε και υμνούν τον Ιουστινιάνη και τον Μωάμεθ τον πορθητή. Αφαίρεσαν από τους χάρτες όλες τις ελληνικές αποικίες της Μεσογείου και την παρουσιάζουν ως μια μικρή χώρα. Ότι οι σφαγές στη Μικρασία και στον Πόντο ήταν πρόκληση των χριστιανών κατοίκων και ο νεοτουρκικός στρατός βρέθηκε σε άμυνα!
Συνεχίζει ο σημερινός υπουργός με κυνικότητα να εφαρμόζει αυτά τα αφελληνιστικά προγράμματα καταργώντας ουσιαστικά την αρχαία ελληνική γραμματεία, περιορίζοντας τον «Επιτάφιο του Περικλή» που υμνούσε τη Δημοκρατία τα ανθρώπινα ιδεώδη, την πατρίδα, και διδάσκεται σε πολλά ξένα πανεπιστήμια ως βασικό μάθημα. Από τους δικούς μας φωστήρες θεωρείται εμπόδιο, που δεν θέλουν να υπάρχουν έθνη – κράτη, αγνοώντας ότι όποιος δεν αγαπά την πατρίδα του δεν σέβεται καμιά άλλη. Ήρθε η σειρά της Αντιγόνης του Σοφοκλή να περιθωριοποιηθεί ως μάθημα.
Τελευταία επανήλθε η άποψη της Άννας Διαμαντοπούλου για πρώτη γλώσσα στη μέση εκπαίδευση να γίνει η αγγλική και τα διδακτορικά να γράφονται στην αγγλική, γιατί η γλώσσα μας είναι νεκρή και τη μιλάνε μόνο τα 10 εκατομμύρια Έλληνες. Η δικαιολογία αυτή είναι γελοία, αν η κυρία αυτή διάβαζε ή παρακολουθούσε τις εξελίξεις στην παιδεία θα γνώριζε πόσα πανεπιστήμια του εξωτερικού έχουν ως μάθημα την ελληνική γλώσσα ή αν μπορούσε να ρίξει μια επιμελημένη ματιά στο πολύγλωσσο λεξικό της Ευρώπης ειδικά για τους ταξιδιώτες και αφορά τις εννέα επίσημες γλώσσες και περιέχει 8.000 λέξεις θα ανακάλυπτε ότι: «περισσότερες από 1.200 λέξεις (15%) γράφονται με τον ίδιο τρόπο και στις έξι γλώσσες, με μια μεγάλη πλειοψηφία (1.007) λέξεων να είναι ελληνολατινικής παρελκύσεως (80%)» (Αντ. Βάλτερ: Η Περιπέτεια των Γλωσσών στη Δύση).