H Aθήνα θα είναι η επόμενη ελληνική πόλη στην οποία θα εγκατασταθεί η τουρκική αλυσίδα ένδυσης, LC Waikiki, καθώς η εταιρεία έχει συμφωνήσει με την Ten Brinke, η οποία κατασκευάζει το retail park στην οδό Πειραιώς – που πρόσφατα συμφώνησε να αγοράσει η θυγατρική του ομίλου Φουρλή, Trade Estate ΑΕΕΑΠ -, για τη μίσθωση χώρου που θα φιλοξενήσει το νέο της κατάστημα. Η αποπεράτωση των κατασκευαστικών εργασιών στο εμπορικό πάρκο που βρίσκεται στη συμβολή των οδών Πειραιώς και Κηφισού είναι προγραμματισμένη για τον Μάρτιο του 2022. Στη συνέχεια απαιτούνται περίπου δύο μήνες για να μπορέσουν οι νέοι ένοικοι να διαμορφώσουν τα καταστήματα και τις υποδομές που θα χρειαστούν στους χώρους που μισθώνουν, ώστε να εγκατασταθούν ολοκληρωτικά στον νέο εμπορικό χώρο. Στο ίδιο εμπορικό πάρκο η LC Waikiki θα συνυπάρξει με εταιρείες όπως είναι η AB Βασιλόπουλος, η Premier Capital (McDonald’s) αλλά και το κατάστημα παιχνιδιών Μουστάκας.
Επέκταση με 10 καταστήματα στην Ελλάδα και για την τουρκική αλυσίδα Penti έως το 2023
Η συγκεκριμένη επέκταση τουρκικής επιχείρησης δεν αποτελεί τη μοναδική στη χώρα μας, καθώς σύμφωνα με το ρεπορτάζ μία ακόμα επιχείρηση τουρκικών συμφερόντων, η Penti, που ειδικεύεται στην πώληση εσωρούχων, είχε προγραμματίσει εντός του περασμένου Οκτωβρίου την άφιξή της στην οδό Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη και στον ευρύτερο προγραμματισμό της είναι να έχει δημιουργήσει συνολικά δέκα φυσικά καταστήματα στη χώρα μας έως και το 2023.
Σε ό,τι αφορά την LC Waikiki, θυμίζουμε ότι το 2018 δημιούργησε το πρώτο της κατάστημα στο εμπορικό κέντρο Flamingo στην Ξάνθη και ένα χρόνο αργότερα ακολούθησε το πρώτο της κατάστημα στη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στο εμπορικό κέντρο Μακεδονία που βρίσκεται στην Πυλαία. Επίσης η αλυσίδα διατηρεί παρουσία στο εκπτωτικό εμπορικό κέντρο των Sonae Sierra – Bluehouse στη Λάρισα, Fashion City Outlet, αλλά και στην Κόρινθο στο εμπορικό κέντρο Mare West αλλά και στο Patra Mall της Πάτρας. Επιπλέον, έχει δημιουργήσει και ένα concept store με την ονομασία LCW Dream που βρίσκεται και αυτό στο εμπορικό κέντρο Flamingo της Ξάνθης και αποτέλεσε το πρώτο κατάστημα με αυτήν την ονομασία στην Ευρώπη που δημιούργησε η LC Waikiki.
Περισσότερα από 1.000 καταστήματα παγκοσμίως
H εταιρεία διατηρεί αυτή τη στιγμή περισσότερα από 1.000 καταστήματα παγκοσμίως. Δημιουργήθηκε το 1988 στη Γαλλία από τον Γάλλο σχεδιαστή, George Amouyal και τον συνεργάτη του, με την ονομασία να προέρχεται από την διάσημη παραλία της Χαβάης (Waikiki Beach), ενώ τα δύο πρώτα γράμματα της μάρκας, “LC”, προέρχονται από τις γαλλικές λέξεις Les Copains (οι φίλοι). Η Tema Tekstil, η οποία είναι συνδεδεμένη με τον όμιλο Taha και είναι παραγωγός καθώς και δικαιοπάροχος της LC Waikiki στην Τουρκία, αγόρασε τα παγκόσμια δικαιώματα της μάρκας LC Waikiki το 1997. Σημειώνεται ότι η LC Waikiki εκτός από σημεία πώλησης ειδών ένδυσης διατηρεί και καταστήματα πώλησης ειδών σπιτιού με την ονομασία LCW Home, τα οποία ξεκίνησε να αναπτύσσει στην αγορά από το 2016.
Στο 1,45 δισ. ευρώ ο τζίρος του 2020 διεθνώς – Οι επιδόσεις στην Ελλάδα
Σήμερα εκτός από την Ευρώπη διατηρεί παρουσία στη Νοτιοανατολική Ασία, στην Υποσαχάρια Αφρική, σε χώρες όπως είναι η Κένυα αλλά και η Ινδονησία, στη Ρωσία και αλλού. To 2020 η τουρκικών συμφερόντων αλυσίδα κατέγραψε πωλήσεις ύψους 22,6 δισεκατομμυρίων τουρκικών λιρών (1,45 δισεκατομμύρια ευρώ), απασχολώντας περίπου 50.000 υπαλλήλους.
Σε ό,τι αφορά την δραστηριότητα της εταιρείας στην ελληνική αγορά, ο κύκλος εργασιών ανήλθε το 2020 στα 7,18 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 2,91% από τα 6,98 εκατ. ευρώ του 2019. Ταυτόχρονα, τα αποτελέσματα προ φόρων κατέστησαν ζημιογόνα σε 950,25 χιλ. ευρώ από 14,9 χιλ. ευρώ που ήταν το 2019.