Οι τρεις δικαστικοί λειτουργοί – υιοθετώντας την εισαγγελική πρόταση που προηγήθηκε – αποφάσισαν ότι ο κατηγορούμενος για βιασμό και δύο απόπειρες βιασμού, θα πρέπει να παραμείνει στις φυλακές Τριπόλεως κι όχι να επιστρέψει σπίτι του, φορώντας το περιβόητο «βραχιολάκι».
Απορρίφθηκε από το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών της Αθήνας η αίτηση αποφυλάκισης που είχε καταθέσει ο Πέτρος Φιλιππίδης, ο οποίος μόλις δέκα ημέρες μετά την απολογία του είχε ζητήσει την αντικατάσταση της προσωρινής του κράτησης.
Οι τρεις δικαστικοί λειτουργοί -υιοθετώντας την εισαγγελική πρόταση που προηγήθηκε- αποφάσισαν ότι ο κατηγορούμενος για βιασμό και δύο απόπειρες βιασμού, θα πρέπει να παραμείνει στις φυλακές Τριπόλεως όπου κρατείται κι όχι να επιστρέψει σπίτι του, φορώντας το περιβόητο «βραχιολάκι».
Σύμφωνα με πληροφορίες, το Συμβούλιο απέρριψε την αίτηση, υποστηρίζοντας ότι καταγγελίες αναφέρονται και σε περιστατικά που φέρεται να τελέστηκαν στο σπίτι του κατηγορούμενου και κατ’ επέκταση κρίθηκε πως μπορεί να τελέσει αντίστοιχα αδικήματα.
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι και το δικαστικό συμβούλιο έκρινε πως υπάρχουν αποχρώσες ενδείξεις ενοχής του ηθοποιού καθώς και ότι παραμένει ύποπτος τέλεσης αξιόποινων πράξεων όπως είχε κρίνει η ανακρίτρια.
Τέλος, οι δικαστές δεν δέχθηκαν ότι συντρέχουν λόγοι υγείας για την αποφυλάκισή του, ενώ φαίνεται πως απέρριψαν και τους ισχυρισμούς Φιλιππίδη πως οι καταγγέλουσες επιδιώκουν δημοσιότητα, αφού τα ονόματα καμίας εκ των τριών δεν έχουν γίνει γνωστά.
Η δικογραφία τις επόμενες ημέρες θα επιστρέψει στην Εισαγγελία της Αθήνας προκειμένου να διατυπωθεί πρόταση για την παραπομπή ή μη του ηθοποιού σε δίκη πριν αποφανθούν οι δικαστές για την περαιτέρω ποινική μεταχείριση του με βούλευμα.
Το κατηγορητήριο
Στο κατηγορητήριο που συνέταξε η 15η Τακτική Ανακρίτρια σε βάρος του καλλιτέχνη, αναφέρεται ότι ο βιασμός φέρεται να έχει τελεστεί το 2008.
Η υπόθεση, σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ – ΜΠΕ, αρχικά φαίνεται να καταγγέλθηκε ως απόπειρα βιασμού αλλά αναβαθμίστηκε από τον εισαγγελέα Κ. Σπυρόπουλο που άσκησε ποινική δίωξη για τετελεσμένη πράξη. Ο βιασμός φέρεται να τελέστηκε στο καμαρίνι του ηθοποιού όπου το θύμα πήγε προκειμένου να συζητήσουν για κάποιον ρόλο.
Οι δύο απόπειρες, σύμφωνα με τις καταγγελίες, τελέστηκαν το 2010 και το 2014, με τις καταγγέλλουσες να υποστηρίζουν πως ήρθαν αντιμέτωπες με βίαιες πράξεις του ελεγχόμενου ενώ βρέθηκαν μαζί του για επαγγελματικούς λόγους.
Στη μία περίπτωση, που αφορά το έτος 2010, ο ελεγχόμενος ηθοποιός φέρεται να απομόνωσε την συνάδελφο του στο καμαρίνι του. Στη δεύτερη περίπτωση, το 2014, η παθούσα φέρεται να κλειδώθηκε από τον ελεγχόμενο μέσα στο αυτοκίνητο του σε ερημική τοποθεσία το Ψυχικό μετά από επαγγελματική συνάντηση που είχαν κατά τη λήξη της οποίας ο ηθοποιός προσφέρθηκε να επιστρέψει στο σπίτι της τη συνάδελφο του.
Ειδικότερα, η πρώτη καταγγέλλουσα είχε καταθέσει πως το 2008 συναντήθηκε στο θέατρο με τον ηθοποιό στο πλαίσιο επαγγελματικού ραντεβού. Το θέατρο ήταν άδειο. Ο ηθοποιός της επιτέθηκε και τελικά την εξανάγκασε σε πράξεις που στοιχειοθετούν το αδίκημα του βιασμού. «Άρχισε να μου μιλάει άσχημα και μου έκανε χειρονομίες. Του ξέφυγα, έτρεξα στο διάδρομο. Με πρόλαβε, με έπιασε από το λαιμό και μου έκανε ό,τι μου έκανε».
Η δεύτερη καταγγέλλουσα υποστήριξε ότι δέχθηκε σεξουαλική επίθεση το 2010, ενώ βρισκόταν στο καμαρίνι του ηθοποιού για να συζητήσουν για ενδεχόμενη επαγγελματική συνεργασία. «Μου όρμησε, με φιλούσε στο λαιμό και ήθελε να φτάσει στα χείλη μου. Προσπαθώντας να ξεφύγω του έλεγα ‘σας παρακαλώ σταματήστε, δεν θέλω να το κάνουμε αυτό, δεν αισθάνομαι καλά, αφήστε με, με πονάτε’. Τότε εκείνος μου απάντησε ‘μη φωνάζεις τσάμπα, δεν είναι κανείς στο θέατρο’».
Η τρίτη γυναίκα κατέθεσε πως μετά από συνάντηση με τον Πέτρο Φιλιππίδη για έναν ρόλο, ο ηθοποιός προσφέρθηκε με το αυτοκίνητό του να την πάει στο σπίτι της. Την οδήγησε όμως σε ένα απόμερο σημείο στο Παλαιό Ψυχικό και αποπειράθηκε να τη βιάσει. «Τον απειλούσα ότι θα τον καταγγείλω και εκείνος απαντούσε με βρισιές. Υποκρίθηκα ότι έπαθα κρίση. Εκείνος συνέχιζε τη σεξουαλική του επίθεση κι εγώ να αντιστέκομαι σθεναρά, φωνάζοντας και χτυπώντας χέρια και πόδια. Ξαφνικά άνοιξε την πόρτα του αυτοκινήτου και με πέταξε έξω, λέγοντας: ‘Άντε από δω, που θες να σου δώσω και ρόλο’».