Μετά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι Ιταλικοί σιδηρόδρομοι θέλουν λεωφορεία και μετρό

2294
τραινοσε

Μεγαλύτερη διείσδυση στην ελληνική αγορά μεταφορών πέραν των επιβατικών και εμπορευματικών τρένων, δρομολογεί το επόμενο διάστημα ο όμιλος της Ferrovie dello Stato Italiane (FS Italiane), στον οποίο ανήκει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Τα χαρτιά του, για τους σχεδιασμούς του Ιταλικού κολοσσού που αναμένεται να εμφανίσει κύκλο εργασιών ύψους 11 δισ. στο τέλος του 2018, άνοιξε χθες στους δημοσιογράφους ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, κ. Renato Mazzoncini.

Το ανώτατο στέλεχος των Ιταλικών σιδηροδρόμων επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον για τον ΟΑΣΑ ή τις θυγατρικές του στα λεωφορεία και το μετρό (ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ) σε περίπτωση που η κυβέρνηση αποφασίσει να τις ιδιωτικοποιήσει. Η FS Italiane, διαθέτει μεγάλη παρουσία στους τομείς των συγκοινωνιών μέσω της θυγατρικής της Busitalia, η οποία δραστηριοποιείται στην Ιταλία αλλά και στην Ευρώπη. Οι Ιταλοί έχουν εκφράσει ήδη το ενδιαφέρον τους και για τον τομέα των αυτοκινητοδρόμων καθώς μέσω της ΑΝΑS (κρατική εταιρεία αυτοκινητοδρόμων που εξαγόρασαν) είναι μέσα στις εταιρείες που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας Οδού.

Σε ότι αφορά τα πλάνα για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο κ. Mazzoncini επιβεβαίωσε ότι στην ελληνική εταιρεία θα επενδυθούν τα επόμενα χρόνια 500 εκ. ευρώ και ότι η έλευση νέων τρένων θα υλοποιηθεί μόνο εφόσον ολοκληρωθούν όλα τα έργα σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης.

Σχετικά με την εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ, της εταιρείας συντήρησης τροχαίου υλικού, για την οποία η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν η μόνη που εκδήλωσε ενδιαφέρον στο διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ (σ.σ χθες υποβλήθηκε η βελτιωμένη προσφορά με τίμημα 22 εκ. ευρώ που ζήτησε το ταμείο ιδιωτικοποιήσεων), οι Ιταλοί σχεδιάζουν αν την αποκτήσουν, πρόσθετες επενδύσεις ύψους 25 εκ. ευρώ. Ο εκσυγχρονισμός της εταιρείας θεωρείται αναγκαίος ώστε να μπορεί η εταιρεία να διαχειριστεί τους νέους συρμούς. Στον τομέα των εμπορευματικών μεταφορών, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δείχνει να έχει αυξήσει το μερίδιό της. Όπως αναφέρθηκε χθες στο πεντάμηνο ΙανουαρίουΜαϊου διπλασιάστηκαν τα φορτία που διακίνησε σε σχέση με πέρσι.

Το στέλεχος της FS Italianne, χαρακτήρισε σημαντική τη συνεργασία με την Cosco, αν και επισήμανε πως η αναβάθμιση του σιδηροδρομικού άξονα 10, που συνδέει τον Πειραιά με την Κεντρική Ευρώπη είναι απαραίτητη για την περαιτέρω ανάπτυξη των φορτίων.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Φίλιππος Τσαλίδης άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο συμμετοχής του ιταλικού ομίλου στο διαγωνισμό για την ανάπτυξη και διαχείριση του εμπορευματικού συγκροτήματος στο Θριάσιο με ΣΔΙΤ (πλην του εμπορευματικού κέντρου που παραχωρείται με άλλη σύμβαση) που προωθεί ο ΟΣΕ για το φθινόπωρο.

Βασική πηγή: newmoney.gr – Μαριάννα Τζανέ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας