Αριστερή Ενότητα Εκπαιδευτικών: Όχι στην υποχρεωτικότητα των εμβολιασμών

Αριστερή Ενότητα Εκπαιδευτικών

Αγώνας ενάντια στο Υγειονομικό-Κοινωνικό-Εργασιακό Απαρτχάιντ και στην κατάλυση της Δημοκρατίας

  1. Η κυβέρνηση της Ν.Δ. με επικεφαλής γνωστούς ακροδεξιούς υπουργούς, αλλά και τον πρωθυπουργό και την υπουργό παιδείας, εδώ και δύο χρόνια, προσπαθεί να βάλει τη χώρα στον γύψο του αστυνομικού κράτους. Αντικατέστησε την πολιτική της υγείας με την πολιτική της αστυνομίας, προσέλαβε χιλιάδες αστυνομικούς αντί υγειονομικούς,  ή εκπαιδευτικούς και τώρα θέλει να καταστήσει  υποχρεωτικούς τους  εμβολιασμούς, μέσω απολύσεων, διαθεσιμοτήτων αλλά και διακρίσεων των πολιτών. Η πολιτική της στο θέμα της υγείας είναι καθολικά αποτυχημένη. Αν συγκριθεί η Ελλάδα, χώρα που επέβαλε τους πιο αυστηρούς περιορισμούς σε όλο τον Δυτικό κόσμο και κατέλυσε πλήρως την Δημοκρατία και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα,  π.χ. με τη Σουηδία, χώρα που δεν επιτέθηκε στις ελευθερίες και δεν πήρε περιοριστικά μέτρα, (π.χ. απαγόρευση κυκλοφορίας, κλείσιμο σχολείων κλπ) συμπεραίνουμε, αν δούμε έναν βασικό δείκτη ,τη σύγκριση  θανάτων στις παραγωγικές ηλικίες, την τραγική θέση της Ελλάδας. Η Ελλάδα είναι από τις πιο αποτυχημένες χώρες του πλανήτη στη διαχείριση της πανδημίας.   Αυτή η κατάσταση αποδεικνύει ότι η πολική της Ν.Δ., με το  πρόσχημα της προστασίας της δημόσιας υγείας, δεν έχει άλλο στόχο από τον ολοκληρωτικό έλεγχο των πολιτών, την καλλιέργεια του φόβου, την εμπέδωση της αστυνομοκρατίας και τελικά την κατάργηση της Δημοκρατίας, την επίθεση στις δυνάμεις της εργασίας, την καθολική απελευθέρωση των απολύσεων στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα με το πρόσχημα του εμβολιασμού και τον εκμηδενισμό των μισθών. Συγχρόνως  προχωρεί ακάθεκτη και  στον άλλο  σκληρό πυρήνα του «προγράμματός» της, που είναι η ιδιωτικοποίηση των πάντων, με πρώτα τα πανεπιστήμια, η ιδιωτικοποίηση του ασφαλιστικού συστήματος και η  συγκεντροποίηση του κεφαλαίου μέσω της πολιτικής διάλυσης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και της ελληνικής οικονομίας.
  2. Υπενθυμίζουμε τα αυτονοήτα:  Kάθε ιατρική πράξη πρέπει να γίνεται με συναίνεση του πολίτη. Βασική δημοκρατική αξία, που έχουμε μετά το Άουσβιτς και την δίκη της Νυρεμβέργης. «Ο εμβολιασμός, εδώ μια κορυφαία κατάκτηση της επιστήμης και της Δημόσιας Υγείας που της αξίζει να εφαρμόζεται μόνο με ελεύθερη βούληση, κατάντησε να γίνεται το εργαλείο εκτροπής του δυτικού πολιτισμού και κατάργησης της αυτονομίας και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας». Ο καθένας  μας έχει το δικαίωμα να ζυγίσει τα υπέρ και τα κατά, άρα έχει το δικαίωμα και της επιφύλαξης, αλλά και της απόφασης. Ιδιαίτερα όταν έχουμε μια επιδημία που είναι αντιστρόφως  επικίνδυνη με την ηλικία, όταν επιβάλλεται  σε νέους που διατρέχουν μηδαμινό κίνδυνο (καθ’ομολογία πάσης φύσεως «ειδικών») να εμβολιαστούν, τότε έχουμε τον υγειονομικό ανορθολογισμό μιας δικτατορίας.  Αντί να γίνεται π.χ. μια προσπάθεια να πεισθούν με δημοκρατικό τρόπο,  οι άνω των 50  και όσοι έχουν σοβαρά νοσήματα, ότι έχουν να κερδίσουν από το εμβόλιο, αντί να ενισχυθεί το σύστημα υγείας, αντί να αγορασθούν γνωστά φάρμακα, έχουμε μια φασιστική  επιχείρηση φρονηματισμού και αποκλεισμού της νεολαίας και του μεγαλύτερου μέρους της κοινωνίας.
  3. Ζούμε σε μια χώρα που κάποτε κάποιος δεν μπορούσε να εγγραφεί στο πανεπιστήμιο, ή να πιάσει δουλειά, αν δεν είχε πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων, γιατί ο πατέρας του ήταν κομμουνιστής, ή έτσι τον είχε καταγράψει ο χωροφύλακας του χωριού του. Σήμερα αυτό ταυτίζεται με το πιστοποιητικό υγειονομικών φρονημάτων. Στην πραγματικότητα απαιτούν δήλωση κοινωνικού φρονηματισμού, υποταγή στον ανορθολογισμό, ανθρώπους υποταγμένους σαν στρατιώτες ή καλύτερα σαν ρομπότ. Ετοιμάζονται να μην επιτρέπουν την είσοδο στα πανεπιστήμια στο μεγάλο των νέων που δεν θα εμβολιαστούν, απέναντι σε έναν ιό από τον οποίο διατρέχουν ελάχιστο κίνδυνο. Ίσως θα είναι   η πρώτη απόπειρα εφαρμογής της «πόρτας» μέσω της πανεπιστημιακής αστυνομίας. Ένα είναι βέβαιο: θα σπάσουν  άσχημα και κυριολεκτικά τα μούτρα τους, και αυτοί και οι «φύλακες».
  4. Οι εκπαιδευτικοί έχουν εμβολιαστεί σε ποσοστό 75%. Ένας από τους λόγους είναι ότι ηλικιακά πρόκειται για έναν γερασμένο κλάδο, αλλά το κυρίαρχο είναι ότι με την επιλογή τους αυτή οι εκπαιδευτικοί απάντησαν με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης στο αφήγημα της κυβέρνησης για εκπαίδευση των τηλεπαραθύρων «Φτάνει πιά, ανοιχτά σχολεία τώρα, χώρις φόβο και ατομικές ευθύνες στους νέους μας!». Αλλά ως εδώ! Ετούτοι, οι κυβερνώντες, ετοιμάζονται για νέα lockdown, φάρμακο για πάσαν «νόσο» και πάσα ανοησία. Οι μεταλλάξεις αυξάνουν και τα γράμματα της αλφαβήτας είναι 24. Μετά τη ΔΕΛΤΑ, τι;
  5. Θέλουν να θέσουν σε διαθεσιμότητα και τελικά να απολύσουν εργαζόμενους που δεν θα εμβολιαστούν. Δεν πρόκειται να το επιτρέψουμε. Στοχοποιούνται σήμερα οι υγειονομικοί με επιχειρήματα σαθρά. Ένας ασθενής, ένας καρκινοπαθής, ένας που βρίσκεται στην ΜΕΘ, απειλείται από δεκάδες μικρόβια, εκατοντάδες ιούς και λοιμώξεις. Δεν το σώνουν όσα εμβόλια και αν κάνει το υγειονομικό προσωπικό. Νοσοκομεία και προσλήψεις χρειαζόμαστε, πρωτοβάθμια φροντίδα και φροντίδα στο σπίτι χρειαζόμαστε, δημόσια και δωρεάν. Για αυτό στην Ελλάδα (που δεν παίρνονται λόγω κόστους αυτά τα μέτρα) οι άνθρωποι πεθαίνουν (και προ covid) σαν τις μύγες μέσα στις ΜΕΘ.
  6. Για να δικαιολογήσουν την εγκληματική πολιτική τους, εξαπολύουν την επίθεση της ατομικής ευθύνης. Η κυβέρνηση σπέρνοντας τον φόβο, προσπαθεί να διχοτομήσει την κοινωνία,  καλλιεργεί τα χειρότερα ανθρώπινα ένστικτα, προσπαθώντας να δημιουργήσει σε ένα τμήμα της κοινωνίας μια μαζική ψυχολογία φασισμού απέναντι σε έναν δημιουργημένο εικονικό εχθρό (αυτούς που δεν εμβολιάζονται), για να έχει μια τυφλή κοινωνική βάση που δεν θα δίνει σημασία στην αποτέφρωση της χώρας και τελικά των δυνάμεων της εργασίας και της δημοκρατίας. Το απαρτχάιντ που δημιουργούν  με τις διακρίσεις των πολιτών δεν θα περάσει.
  7. Η ελληνική οικονομία είναι σε δεινή θέση. Συγχρόνως, ποτέ στην οικονομική ιστορία, δεν υπήρξε χώρα με τέτοιο βάρος εξωτερικού δημόσιου χρέους. Ο συνδυασμός μιας κατεστραμμένης οικονομίας και εξωτερικού χρέους θα οδηγήσει  με γεωμετρική πρόοδο στην τεράστια αύξηση της κοινωνικής πόλωσης. Η ελληνική οικονομική και πολιτική ημι-ελίτ με επικεφαλείς  τους  ακροδεξιούς της Ν.Δ. θέλει να κατασκευάσει μια κοινοβουλευτική χούντα για να προστατευτεί.   Θέλει μέσω της επιδημίας, να πειθαρχήσει και να επιβάλει τον ανορθολογισμό του φασισμού, να απαγορέψει την σκέψη και την αντίρρηση, και όποια τέτοια στάση να την συντρίψει μέσω των διακρίσεων των πολιτών, των απαγορεύσεων, την στέρηση της εργασίας, ακόμη και το δικαίωμα πρόσβασης στην εκπαίδευση, όπως σχεδιάζει να κάνει με τους φοιτητές.
  8. Και όλ’αυτά αφορούν και τη συνδικαλιστική ηγεσία του κλάδου, την ΟΛΜΕ. Οι παρατάξεις που αντιπαρατίθενται στην κυβερνητική πολιτική (ΠΑΜΕ ΣΥΝΕΚ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ) οφείλουν να πάψουν να νομιμοποιούν τη σιωπή και την αδράνεια της ομοσπονδίας, και να συμβάλουν στο να τοποθετηθεί επιτέλους και απέναντι σ’ αυτά τα σοβαρά ζητήματα και στο αισχρό νομοσχέδιο Κεραμέως ,που στο τέλος του μήνα θα είναι νόμος του κράτους. Είναι αυτονόητη υποχρέωσή τους να πρωταγωνιστήσουν στην οργάνωση της πάλης και να απαιτήσουν να δρομολογηθούν όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες από τον Σεπτέμβρη (ανοιχτές γενικές συνελεύσεις, εκλογές κ.λπ), ώστε τον Δεκέμβρη να πραγματοποιηθεί το αναβληθέν συνέδριο του καλοκαιριού , για να εκφραστεί ο κλάδος και να εκλέξει τους αντιπροσώπους του για το επόμενο κρίσιμο διάστημα.
  9. Συντεταγμένα και οργανωμένα, ο λαός, οι εργαζόμενοι, το νεολαιίστικο , το φοιτητικό και το συνδικαλιστικό κίνημα οφείλουν να προειδοποιήσουν την κυβέρνηση : Οι χούντες φέρνουν πολυτεχνεία.
  10. Θα υπερασπιστούμε την Ελευθερία και την Δημοκρατία με βάση το ακροτελεύτιο άρθρο του Συντάγματος και το εννοούμε. Δεν θα δεχτούμε ούτε διακρίσεις των πολιτών, ούτε φυσικά διαθεσιμότητες και απολύσεις, ούτε αποκλεισμό από την εκπαιδευτική διαδικασία οποιουδήποτε μαθητή, εκπαιδευτικού, φοιτητή. Ένας νέος και παρατεταμένος, νεολαιίστικος, εκπαιδευτικός αλλά και εργατικός Δεκέμβρης του 2008 θα είναι η απάντησή μας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας