ΡΙ.Κ. Σιδηροδρομικών: Από τη μία ανάπτυξη, από την άλλη μειώσεις!

1278
σιδηροδρομικών

Δεν είναι καιρός πριν που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, πάνω στα κορμιά 99 συνανθρώπων μας που καίγονταν ακόμη, πανηγύριζε για την έξοδο της χώρας από τα μνημόνια, την απεξάρτηση της από την επιτροπεία Ε.Ε. και ΔΝΤ και την είσοδο στις αγορές και την ανάπτυξη. Σήμερα, υπάρχει κανένας πολίτης που να αισθάνεται πιο ανεξάρτητος και πιο ανεπτυγμένος;

Στο σιδηρόδρομο η κατάσταση είναι χειρότερη και θα λέγαμε στη χειρότερη στιγμή από την ίδρυση του.

1.- Η ιταλική πλέον ΤΡΑΙΝΟΣΕ, άρχισε να δείχνει τα πρώτα δείγματα στρεβλής λειτουργίας τα οποία ακολουθούν την ιδιωτικοποίηση μιας δημόσιας δραστηριότητας. Η επωδός είναι γνωστή και μόνιμη. Για όλα φταίει το κράτος (όχι η κυβέρνηση!) και … ο ΟΣΕ! Στο προσωπικό έχει επιβληθεί σιδηρά πειθαρχία (που θυμίζει άλλες εποχές της ιταλικής ιστορίας) και τρομοκρατία που ασκείται μέσω 2 συνδικαλιστικών παρατάξεων που κυριαρχούν εκεί.

Το οργανωμένο συνδικαλιστικό κίνημα που εκφράζεται μέσω της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, έχει εκπαραθυρωθεί από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την εκπροσώπηση των εργαζομένων έχουν αναλάβει με διορισμό από την ιταλική Διοίκηση η παράταξη του ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ (Δίκτυο Σιδηροδρομικών) και της Ν.Δ. (ΕΝΟΤΗΤΑ). Όποιος άλλος εκφράσει την παραμικρή άποψη λοιδορείται, συκοφαντείται αλλά και απειλείται, όπως συνέβη και με το μεγαλύτερο σωματείο των συνταξιούχων σιδηροδρομικών «Η ΕΝΟΤΗΤΑ», το οποίο απειλήθηκε από τη Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επειδή δημοσίευσε τα ονόματα των προσληφθέντων μηχανοδηγών.

Αυτό το τελευταίο γεγονός, της πρόσληψης 60 μηχανοδηγών, απέδειξε το μέγεθος της ευνοιοκρατίας, της οικογενειοκρατίας και της αδιαφάνειας που επικρατεί στην εταιρεία, με την κάλυψη και την ανοχή και του ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και της Ν.Δ.

2.- Η ΕΕΣΣΤΥ δυστυχώς ακολουθεί το δρόμο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σε ότι αφορά το ξεπούλημα της, πάλι στο ιταλικό δημόσιο. Στην περίπτωση αυτή και όπως έχει καταγγείλει ο Διευθ. Σύμβουλος της ΕΕΣΣΤΥ συνάδελφος Γιώργος Αναγνωστόπουλος, συντελείται και ένα τεράστιο οικονομικό σκάνδαλο, για το οποίο δυστυχώς δεν παρενέβη κανείς δικαστικός ή πολιτικός παράγοντας.

Στη περίπτωση αυτή όμως, η ΠΟΣ κατάφερε και υπέγραψε ΣΣΕ παρέχοντας στο προσωπικό της εταιρείας κάποιες ελάχιστες διασφαλίσεις. Μελανό σημείο αφορά και εδώ, η στάση της παράταξης του ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ η οποία αφενός μεν προσπάθησε να εμποδίσει την υπογραφή ΣΣΕ, αφετέρου προπαγάνδισε και προώθησε το κυβερνητικό σχέδιο για μετατάξεις του προσωπικού της ΕΕΣΣΤΥ προς τον ΟΣΕ.

Το κυβερνητικό σχέδιο να μειωθεί το μισθολογικό κόστος της ΕΕΣΣΤΥ , παλεύτηκε από τους Συριζαίους οι οποίοι έσπευσαν να κάνουν πρώτοι πρώτοι αίτηση φυγής, από την ιδιωτικοποιημένη εταιρεία!

3.- Στην ίδια τραγική κατάσταση βρίσκεται και ο ΟΣΕ, ο οποίος μπορεί να μην κινδυνεύει από ολικό ξεπούλημα αλλά έχει μείνει μόνο με το 1/3 της δραστηριότητας του και αυτής κουτσουρεμένης λόγω των τεράστιων ελλείψεων προσωπικού και της παρέμβασης εργολάβων.

Τα σιδηροδρομικά έργα που εποπτεύει, καρκινοβατούν και προχωρούν σύμφωνα με τα συμφέροντα των εργολάβων και τα κέφια του ανεκδιήγητου κ Σπίρτζη! Η δεύτερη Διοίκηση μέσα στα 3 χρόνια, άχρωμη, άτολμη και άοσμη όπως η προηγούμενη, ασχολείται μόνο με δημόσιες σχέσεις, με χορηγίες και ασκεί ουσιαστικά συνδικαλισμό, στο πλάι των συντρόφων της. Είναι κοντά η ΔΕΘ, όπου διοργάνωναν συσκέψεις στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ και φωτογραφίζονταν καθισμένοι στα γόνατα τους. Όλοι μια παρέα είναι!

Κατά τα άλλα, μετά την περιπέτεια με τα σκράπ, η σημαντική Διεύθυνση Συντήρησης της Γραμμής παραμένει ακόμη χωρίς ορισμό νέου Διευθυντή, το νέο Οργανόγραμμα ακόμη μαγειρεύεται, σοβαρά υπηρεσιακά και μισθολογικά ζητήματα δεν έχουν λυθεί, σοβαρά ζητήματα που αφορούν χρέη εταιρειών προς τον ΟΣΕ εκκρεμούν και η Διοίκηση … προσλαμβάνει δημοσιογράφους!

Στην τελευταία συνάντηση της Διοίκησης του ΟΣΕ (Κακουλίδης – Θεοχάρης) με την ΠΟΣ για τη ΣΣΕ, η Διοίκηση δήλωσε ότι σκοπεύει να καταργήσει το επίδομα ελιγμών (κόστος περίπου 400.000 ευρώ) που χορηγείται σε κλειδούχους και σταθμάρχες, προκειμένου να περάσει η νέα ΣΣΕ από το «δεξιό» Χουλιαράκη. Παράλληλα έκανε ξεκάθαρο και το καινοφανές ότι, σε ότι αφορά τη ΣΣΕ, συναντιέται και θα συναντιέται και με την παράταξη του ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ. Αυτομάτως κυκλοφόρησε  ανακοίνωση της παράταξης του ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ που δηλώνει ευθαρσώς την πρόθεση της, να διαπραγματευτεί απευθείας τη ΣΣΕ με τη Διοίκηση του ΟΣΕ!

Τι λέτε, κύριοι; Είστε καλά;

Είναι ευθύνη του οργανωμένου σ.κ., ότι αυτοί οι κύριοι κάθονται ακόμη στις καρέκλες τους!

Είναι ευθύνη των παρατάξεων ΠΑΣΚ, ΔΑΚΕ και ΠΑΜΕ (η κάθε μία για διαφορετικούς λόγους) γιατί τα εκφυλιστικά φαινόμενα παραμένουν στο σ.κ. και δεν έχουν διαλυθεί.

Είναι ευθύνη όλων των σιδηροδρομικών, όλων μας, γιατί ανεχόμαστε μοιρολατρικά αυτήν την κατάσταση σήψης και δεν απαιτούμε μέσα από Γενικές συνελεύσεις να αλλάξει ρότα το σ.κ. μας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας