Παραϊστορία σαν Παρακράτος

2279
Εκβιαζόμαστε

Στο μέρος εκείνο της «Εφημερίδας των Συντακτών» που είναι «Εφημερίδα των Συριζιστών»γράφονται τις τελευταίες μέρες απίθανα πράγματα για το Σλαβομακεδονικό. Δεν είναι ανερμάτιστα, πεμπτοφαλαγγίτικα, εμπαθή και εμμονικά, είναι εύθυμα – μάλιστα με την έννοια

της εκφυλισμένης ρωμαϊκής κωμωδίας, όταν οι ηθοποιοί, για να τονίσουν όσα παρίσταναν, επέρδοντο επί σκηνής, ρεύονταν και κορδακίζονταν. Αλλά, ας αφήσουμε το γκροτέσκ κι ας μείνουμε στο εύθυμο: ένας απ’ αυτούς τους χαρούμενους ανθρώπους με τα αρχικά «Τ. Κωστ.» έγραψε στο σέξιον των Συριζιστών της «Εφημερίδας των Συντακτών», ότι η επιλογή της Πέλλας ως τόπου διοργάνωσης της κεντρικής συγκέντρωσης των συλλαλητηρίων κατά της σύνθετης ονομασίας ήταν ατυχής. Διότι

στην Πέλλα, εκτός απ’ τον Μεγαλέξανδρο γεννήθηκε και ο Κάρστε Πέτκοφ Μισίρκοφ με τ’ όνομα! Ήταν δε ο Κάρστε «ο πρώτος Μακεδόνας διανοούμενος που θεωρητικοποίησε – εν έτει 1903 – την αυτοτέλεια του σύγχρονου (σλαβο)μακεδονικού έθνους». Ποιος Μεγαλέξανδρος λοιπόν;! ρεύτηκε η Φατμέ στο Γενί Τζαμί! Εδώ, στην Πέλλα εγεννήθη ο Κάρστε Πέτκοφ κι εσείς μου τη διαλέγετε για κέντρο των συγκεντρώσεων του «όχλου»;!

Ακόμα πιο εύθυμος ο ίδιος τύπος τσιτατολογεί σε μια σεντονιάδα λίγες μέρες αργότερα μισές αλήθειες – μισά ψέματα για να αποδείξει ότι οι (αλλόφυλοι) Μακεδόνες κατέλαβαν τους Έλληνες και ύστερα – μετά τη μάχη της Χαιρωνείας – πάπαλα! Κι όχι μόνον πάπαλα ο ελληνισμός της (μακραίωνης) Ελληνιστικής περιόδου, αλλά πάπαλα οι Έλληνες απ’ τα Φάρσαλα και κάτω. Μετά τον Βαρβαροφίλιππο και τον Γκορναλέξαντρο finis Graeciae. Ούτε Αχαϊκή ή Αιτωλική Συμπολιτεία υπήρξαν, ούτε οι μεταρρυθμίσεις στη Σπάρτη, ούτε η Αθήνα συνέχισε να λειτουργεί, ούτε Σελασία υπήρξε – ουδέν συνέβη σ’ αυτό που αποκαλούμε για εκείνα τα χρόνια κυρίως Ελλάδα μετά τη Χαιρώνεια! Περονόσπορος. Κι ύστερα

«ήρθαν οι μέλισσες» και οι Ρωμαίοι! οίτινες ενίκησαν τους… υπόδουλους στους Μακεδόνες Έλληνες στην Κόρινθο (αφού πρώτα είχαν νικήσει τους κυρίαρχους των Ελλήνων Μακεδόνες)! Ιστορία να γλείφεις τα δάχτυλά σου. Επιμένοντας οι Έλληνες να είναι υπόδουλοι των νικημένων ήδη Μακεδόνων, έφαγαν το κεφάλι τους περίπου 150 χρόνια πριν να γεννηθεί ο Χριστός κι έμειναν ακέφαλοι, ώσπου ήρθαν 500 χρόνια αργότερα οι Γότθοι και τους αποτελείωσαν. Την ίδια

εποχή (200 χρόνια πάνω – 200 χρόνια κάτω δεν έχει σημασία), γεννήθηκε και ο προ-προ-προ-προπάππος του ηρωικού Κάρστε Πέτκοφ Μισίρκοφ, ο οποίος επαναστάτησε το 1821 κατά των Οθωμανών κι έχει σήμερα πρόβλημα ο Ερντογάν με την υπεράσπιση των Σκοπίων από τον ελληνικό σοβινισμό, επεκτατισμό και αντισημιτισμό. Καταλάβατε;

Το πράγμα πριν τριάντα χρόνια στην Ελλάδα θα είχε πλάκα. Όμως η πλάκα (που πλάκα δεν ήταν) επικράτησε, η Ελλάδα έγινε ξανά μια «Ψωροκώσταινα», ήτοι ένα προτεκτοράτο και ξανάρθαν οι Γότθοι να βάλουν μυαλό στο ακέφαλο κορμί μας που νομίζει ότι είμαστε Έλληνες, πράγμα

εθνικιστικό, λαϊκιστικό και βλακώδες. Ακούστε, μορφώματα, ραγιάδες και ετερόκλητοι όχλοι:καθίστε καλά, αγαπήστε το κελλί σας, λατρέψτε τον βασανιστή σας, πληρώστε τα δοσίματα και τις αμαρτίες σας, ψηφίστε τα ανδρείκελα των Δυνατών και εξαφανιστείτε επιτέλους! Τι σας ζητάνε, μωρέ; απλώς να εξαφανιστείτε! Μόνον να δουλεύετε και να σας δουλεύουν! – τίποτα άλλο…

*Πηγή: topontiki.gr

Από τον δημοσιογράφο της «Εφημερίδας των Συντακτών» Τάσο Κωστόπουλο, λάβαμε την παρακάτω επιστολή

Προς τη διεύθυνση της εφημερίδας «Το Ποντίκι»

Αξιότιμοι κύριοι

Μετά το υβριστικό και άκρως συκοφαντικό δημοσίευμα του Στάθη Σταυρόπουλου για το πρόσωπό μου («Παραϊστορία σαν παρακράτος», http://www.topontiki.gr/article/277105/paraistoria-san-parakratos), σας καλώ να δημοσιεύσετε -και ν’ αναρτήσετε στην ίδια ιστοσελίδα, προς ενημέρωση των

αναγνωστών της- την παρακάτω απάντησή μου:

Από τον γελοιογράφο Στάθη Σταυρόπουλο δεν περιμένει βέβαια κανείς βαθυστόχαστες αναλύσεις, και δη περί Μακεδονικού. Κατανοητή, συνεπώς, η αδυναμία του ν’αντιληφθεί το περιεχόμενο του επίμαχου δημοσιεύματος της σαββατιάτικης Εφ.Συν. και η συνακόλουθη παραποίησή του −όπως οι αναγνώστες σας μπορούν άνετα να διαπιστώσουν, ανατρέχοντας στο πρωτότυπο (goo.gl/DuyhdV).

Κατανοητή και η αδυναμία του ν’αντιληφθεί το νόημα του σχολίου μου: πως η βαθύτερη ουσία της «ελληνοσκοπιανής» διαφοράς έγκειται στο απλό γεγονός ότι, εδώ κι αρκετούς αιώνες, στην πατρίδα του Μεγαλέξανδρου κατοικούσαν πλέον κάποιοι άλλοι.  

Κατανοητές ακόμη και οι ύβρεις του:

όταν το χιούμορ έχει αρχίσει προ πολλού να σ’ εγκαταλείπει, πρέπει με κάτι να το αντικαταστήσεις. Πιθανότατα θυμάται, άλλωστε, ότι πριν από μερικά χρόνια είχαμε -ως «Ιός»- ξεσκεπάσει στην «Ελευθεροτυπία» τις ανιστόρητες αερολογίες που πουλούσε με στόμφο στους αναγνώστες του σαν ιστορικά επιχειρήματα για το ίδιο ζήτημα (6/10/2007,  goo.gl/2Zzckp). Θα περίμενε όμως κανείς, από έναν άνθρωπο που γνωρίζει τουλάχιστον γραφή κι ανάγνωση, να αντιληφθεί πως την (άκρως εμπεριστατωμένη) «σεντονιάδα» του περασμένου Σαββάτου, που προκάλεσε την οργή του, δεν την υπογράφω εγώ αλλά ένας πανεπιστημιακός −ο αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Σπύρος Καράβας. Να υποθέσω πως η διάνοιά του δεν αρκεί ούτε γι’ αυτό;  

Τάσος Κωστόπουλος

Δημοσιογράφος «Εφημερίδας των Συντακτών»

Η Απάντηση του Στάθη:

Σε ένα έχει δίκιο ο κ. Κωστόπουλος: Τους ευαγγελιστές της εθνικής υποδούλωσης, πράγματι τους μπερδεύω. Ονόματα άνευ αξίας τύπου Γκόρνα και Σεβέρνα.

Όσο για τις κομπλεξικές παρατηρήσεις του κ. Κωστόπουλου για το χιούμορ ή τις γνώσεις μου τις αφήνω σε εκείνους που διαπράττουν κατά σύστημα δολοφονίες χαρακτήρων.

Άλλωστε «Ιοί» που ντρέπονται πια να φέρουν το όνομα τους, ήθος καλύτερο δεν θα μπορούσαν να επιδείξουν. Ήθος που σχετίζεται με την απεύθυνση τους στη διεύθυνση του ΠΟΝΤΙΚΙΟΥ και όχι σε μένα.

Τέλος παρακαλώ τους αναγνώστες μας να διαβάσουν όντως τη σεντονιάδα στην οποίαν αναφέρεται ο κ. Κωστόπουλος και να κρίνουν οι ίδιοι…

ΥΓ: Από ανθρώπους (!) που από την εποχή της «Ελευθεροτυπίας» με συκοφαντούσαν στους Αμερικανούς για αντισημιτισμό, τι άλλο να περιμένω από το κρα του κόρακος;

1 σχόλιο

  1. Υπόδουλες οι ελληνικές πόλεις στη Μακεδονία του Αλέξαντρου; Όχι,,είναι πολύ τραβηγμένο,δεν μπορούμε να το πούμε.Μήπως όμως κάτι σαν την Ελλάδα ή την Ιταλία στη στην ΕΕ του σήμερα; Ίσως κάτι λίγο παραπάνω,γιατί – να πούμε του στραβού το δίκιο – η ΕΕ δε μας έβαλε με πόλεμο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας