Ο διαστημικός τουρισμός είναι γεγονός: Ίσως το 2022 οι πρώτοι τουρίστες

1719
διαστημικός

Η κοινοπραξία των εταιριών SpaceX και Space Adventure ανακοίνωσε πως ίσως μέσα στο 2022, θα στείλει στο διάστημα τους πρώτους τέσσερις τουρίστες.

Την αποστολή τεσσάρων τουριστών του διαστήματος μέχρι το 2022 ανακοίνωσε την Τρίτη η εταιρία SpaceX, γνωστοποιώντας παράλληλα και την συνεργασία της με την εταιρία Space Adventure.

Οι «διαστημικοί» τουρίστες θα μεταφερθούν στο διάστημα με την κάψουλα Crew Dragon της SpaceX, η οποία σχεδιάστηκε για μεταφορά αστροναυτών και θα πραγματοποιήσει τις πρώτες επανδρωμένες πτήσεις της τους επόμενους μήνες.

«Στόχος μας είναι να φτάσουμε σε ύψος, δύο με τρεις φορές το ύψος που πετά ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός» δήλωσε στο πρακτορείο AFP, ο πρόεδρος της Space Adventure, Τομ Σέλεϊ, ο οποίος σημείωσε πως η ακριβής τροχιά θα καθοριστεί από την SpaceX και θα είναι μεγαλύτερη από τα 400 χιλιόμετρα, ύψος στο οποίο ταξιδεύει ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός.

Ο Σέλεϊ σημείωσε επίσης, πως το κόστος για μια τέτοια αποστολή δεν θα είναι μικρό, αν αναλογιστεί κανείς πως για την εκτόξευση ενός πυραύλου Falcon 9 χρειάζονται 62 εκατομμύρια δολάρια, οπότε για μια επανδρωμένη αποστολή θα χρειαστούν περισσότερα χρήματα.

«Διαθέτουμε ένα αρκετά καλό δίκτυο ατόμων με μεγάλα εισοδήματα, πολλοί εκ των οποίων γνωρίζουμε πως ενδιαφέρονται για ένα διαστημικό ταξίδι» δήλωσε ο Σέλεϊ, ο οποίος πρόσθεσε πως η πτήση μπορεί να πραγματοποιηθεί ακόμα και μέσα στο 2022.

Εν αντιθέσει με τον τουρισμό στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό, που απαιτεί προετοιμασία έξι μηνών και εκπαίδευση στη Μόσχα, η επόμενη αποστολή θα χρειαστεί τέσσερις εβδομάδες εκπαίδευσης στις ΗΠΑ. Ύστερα από ένα κενό 12 ετών, η Space Adventure θέλει επίσης να στείλει δύο ακόμα τουρίστες στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό, με ρωσικό πύραυλο το 2021.

Η αναπτυσσόμενη αγορά του διαστημικού τουρισμού

Εκτός από την Space Adventure, η Virgin Galactic και η Blue Origin, αναπτύσσουν και εκείνες με την σειρά τους σκάφη για μεταφορά τουριστών στο διάστημα. Τα εισιτήρια της Virgin όταν βγήκαν στην αγορά, στα μέσα της δεκαετίας του 2000, κόστιζαν 250.000 δολάρια. Την ίδια ώρα και η Boeing αναπτύσσει μια κάψουλα μεταφοράς επιβατών, η οποία ονομάζεται Starliner, με σκοπό τη μεταφορά αστροναυτών στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό αλλά και με την ικανότητα να μεταφέρει τουρίστες στο διάστημα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας