Η Τουρκία θωρακίζει με Πακιστάν-Κίνα-Ιράν την περίμετρο της Ευρασίας

818
Η Τουρκία θωρακίζει με Πακιστάν-Κίνα-Ιράν

Δημιούργησε το δικό της “Δρόμο του Μεταξιού” – Κλείνει αμυντικές συμφωνίες! (χάρτες)

Τεράστιες εξελίξεις – Αλλάζει το τοπίο – Πρόβλημα για ΗΠΑ και ΝΑΤΟ!

Τουρκία και Πακιστάν κλείνουν μεγάλη αμυντική συμφωνία για  την ανάπτυξη κοινού συστήματος αεράμυνας και “κοινού μαχητικού” που θα είναι όπως έχουν οι ίδιοι αναφέρει “Το πρώτο Μουσουλμανικό Μαχητικό 5ης γενιάς”!

Οι Τούρκοι αναφέρουν πως έχουν δημιουργήσει τον δικό τους “Δρόμο του Μεταξιού” ο οποίος λειτουργεί παράλληλα με αυτόν της Κίνας προσφέροντας της αλληλοκάλυψη.

Μόνο αυτή η φράση που ακούγεται από Τούρκους αξιωματούχους, είναι αρκετή για να ανάψει φωτιές, τουλάχιστον, στο ΝΑΤΟ.

Η Τουρκία συνδέθηκε σιδηροδρομικά πρώτα με Τεχεράνη και Πακιστάν και έπειτα με Κίνα. Ενώ η Τεχεράνη έχει το δικό της σύστημα αεράμυνας, η Τουρκία μέχρι τώρα δεν είχε. Γι αυτό πρέπει να προχωρήσει το σύστημα Α/Α “SIPER” σε συνεργασία με Πακιστάν και στο βάθος με την ίδια την Κίνα.

Επί της ουσίας η Τουρκία λειτουργώντας ως σύμμαχος της Κίνας, θωρακίζει την περίμετρο της Ευρασίας πετώντας εκτός Rimland τις ΗΠΑ.

Συμφωνία για Siper και “Νέο Μαχητικό”

Ο Τούρκος ΥΠΑΜ, Χ.Ακάρ, συναντήθηκε με τον Πακιστανό ομόλογο του πέντε τουλάχιστον φορές για το ίδιο ζήτημα ενώ έλαβε χώρα και μια υψηλού επιπέδου συνάντηση τον Ιανουάριο αποκαλύπτουν τουρκικά ΜΜΕ.

Επί τάπητος τέθηκαν τα ζητήματα της “Ανάπτυξης του Αντιαεροπορικού Συστήματος μεγάλης εμβέλειας SİPER”

Το άλλο ζήτημα είναι η “δημιουργία του Εθνικού Μαχητικού”. Οι Τούρκοι υπενθυμίζουν, το μαχητικό του Πακιστάν JF-17 που παράγεται από κοινού με την Κίνα. Αναφέρουν επίσης και την κινεζική τεχνολογία των βαλλιστικών πυραύλων Shaheen.

Τον Σεπτέμβριο του 2018, Πακιστάν και Τουρκία συμφώνησαν στην προμήθεια του Ισλαμαμπάντ τουρκικών πλοίων. Τα δύο θα κατασκευάζονταν στο ναυπηγείο της Κωνσταντινούπολης και τα άλλα δύο στο Καράτσι.

Υπενθυμίζουν τέλος πως το Πακιστάν έχει ήδη παραγγείλει 30 τουρκικά ελικόπτερα T129 ATAK της TAI. Οι ΗΠΑ δεν έδωσαν έγκριση για την προμήθεια των κινητήρων LHTEC CTS800-4A με τα οποία εξοπλίζονται τα T-129 ATAK.

Τέλος υπάρχει συμφωνία προμήθειας εκπαιδευτικών αεροσκαφών T-41 και SF-260 για την εκπαίδευση των πιλότων.

Η τουρκική ενιαία Αεράμυνα

Το έργο «Siper» είναι ένα SAM μεγάλου βεληνεκούς που θα χρησιμοποιηθεί σε πυροβολαρχίες εκτοξευτών δικτυωμένους με ραντάρ εντοπισμού υψηλών συχνοτήτων. Το επιθυμητό αποτέλεσμα είναι μια επιχειρησιακή αντιαεροπορική «ομπρέλα» που θα καλύπτει εμβέλεια τουλάχιστον 150 χλμ.

Αν το «Siper» εισέλθει σε υπηρεσία, τότε τοποθετεί την Τουρκία διπλά στο Ιράν και το Ισραήλ που έχουν εξελίξει τα δικά τους αντιαεροπορικά συστήματα. Πέρυσι, τελικά, το Ιράν αποκάλυψε το Bavar-373 η εξέλιξη του οποίου διήρκησε χρόνια.

Υπενθυμίζουμε πως οι Τούρκοι έχουν κατασκευάσει το Hisar-A, το SPAAG Korkut, ένα κινητό αντιαεροπορικό σύστημα που συνδυάζει δυο πυροβόλα 35 χλστ με ένα ACV-19, και το κινητό SAM μικρού βεληνεκούς Sungur, το οποίο βασίζεται σε θωρακισμένο 4X4 φορτηγό VURAN της BMC.

Ολοκληρώθηκε η Σύνδεση Κωνσταντινούπολης-Τεχεράνης-Ισλαμαμπάντ

O Πακιστανός Υπουργός Εμπορίου και επενδύσεων, Abdulrrezzak David, καλωσόρισε την σύνδεση Κωνσταντινούπολης-Τεχεράνης-Ισλαμαμπάντ (ΙΤU).

“Η γραμμή ξεκινάει μετά από 9 χρόνια και το πρώτο τραίνο θα ταξιδεύει από Κωνσταντινούπολη σε Τεχεράνη και Ισλαμαμπάντ σε 12 ημέρες με ικανότητα μεταφοράς φορτίων 750 τόνων.

Πρόκειται για τεράστιο εμπορικό έργο” 

Γεγονός η σιδηροδρομική σύνδεση Τουρκίας-Κίνας

Πριν λίγο καιρό, σε μια ιστορική εξέλιξη, το πρώτο τραίνο που μετέφερε αγαθά από την Τουρκία προς την Κίνα έφτασε στον προορισμό όπως ανακοίνωσε ο Τούρκος υπουργός Μεταφορών και Υποδομών.

“Αναγγέλλω  την αύξηση της ισχύος της Τουρκίας  στο λογιστικό τομέα. Ενωθήκαμε πλέον σιδηροδρομικά με την Κίνα.

Πρόκειται για μια νίκη στον τομέα των σιδηροδρομικών μεταφορών. Η αμαξοστοιχία μας, ολοκλήρωσε χωρίς προβλήματα το ταξίδι προς την κινεζική πόλη Xi’an από την τουρκική πόλη Saray. Κάνουμε τα απαραίτητα βήματα για να αναπτύξουμε την δύναμη μας στην Κεντρική περιοχή συνδέοντας Ανατολή και Δύση” είπε ο Τούρκος Υπουργός Adil Karaismailoglu.

Το πρώτο τραίνο αναχώρησε από την Κωνσταντινούπολη και κάλυψε μια απόσταση 8.693 χιλιομέτρων κατά μήκος της Τουρκίας, της Γεωργίας, του Αζερμπαϊτζάν, της Κασπίας Θάλασσας, του Καζακστάν για να φτάσει στην πόλη Xi’an της Κίνας!

“Ακολούθησε  τον Ανατολικο-Δυτικό Διάδρομο Κασπίας-Μέσης Ανατολής μέσω του σιδηροδρόμου Μπακού-Τιφλίδας-Καρς” ανέφερε με την σειρά του το τουρκικό Υπουργείο Εξωτερικών.

Η αμαξοστοιχία κάλυψε μια απόσταση 2.300 χιλιομέτρων εντός Τουρκίας, 220 χιλιομέτρων εντός Γεωργίας, 430 χιλιομέτρων στο Αζερμπαϊτζάν, 420 χιλιόμετρα κατά μήκος της Κασπίας Θάλασσας, 3.200 χιλιόμετρα στο Καζακστάν και 2.100 χιλιόμετρα στην Κίνα.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, μια δεύτερη αμαξοστοιχία μήκους 770 μέτρων αναχώρησε από το Çerkezköy με 1400 ψυγεία σε 42 βαγόνια-κοντέινερ από το Çerkezköy. Πέρασε μέσω Μαρμαρά και έφτασε στο Izmit (Köseköy) . Η διαδρομή είναι Κωνσταντινούπολη (Μαρμαράς) -İzmit (Köseköy) -Εσκισεχίρ-Αγκυρα-Kırıkkale-Sivas-Erzincan-Erzurum-Kars.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας