Σκάνδαλο ένα μήνα πριν κυκλοφορήσει το βιβλίο του για την κλιματική αλλαγή.
Ο Μπιλ Γκέιτς κατηγορήθηκε για υποκρισία αφού έκανε μια προσπάθεια να αγοράσει τον μεγαλύτερο ιδιωτικό αερομεταφορέα στον κόσμο, μόλις ένα μήνα πριν κυκλοφορήσει ένα βιβλίο που κηρύττει την αλλαγή του κλίματος.
Συγκεκριμένα, ο Μπιλ Γκέιτς, ενώ ετοιμάζεται να εκδώσει το νέο του βιβλίο με τίτλο How to Avoid a Climate Disaster, αποφάσισε να μπει δυναμικά στην κούρσα για την εξαγορά της Signature Aviation, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες ιδιωτικών αεροσκαφών στον κόσμο.
Ο ίδιος μάλιστα είναι διατεθειμένος να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη για την ένοχη απόλαυσή του, καθώς ο όμιλος Blackstone ανακοίνωσε ότι προχωρά με την προσφορά του να εξαγοράσει την Signature Aviation σε μία συμφωνία ύψους 4,29 δισ. δολαρίων, εξασφαλίζοντας έτσι την υποστήριξη της Cascade Investment του Μπιλ Γκέιτς, που είναι η μεγαλύτερη μέτοχος στην εταιρεία υπηρεσιών ιδιωτικών αεροσκαφών.
Η Blackstone και η Cascade, που ελέγχει το 20% της Signature Aviation βρίσκονται σε συνομιλίες με την εταιρεία, που έχει την έδρα της στο Λονδίνο, για μία κοινή πρόταση, που θα περιλαμβάνει προσφορά σε μετρητά 5,17 δολαρίων ανά μετοχή, σύμφωνα με την Blackstone.
Ωστόσο τι σχέση η αγάπη του Γκέιτς για τα αεροπλάνα με το βιβλίο του για την κλιματική αλλαγή;
Κι όμως έχει! Ειδικά αν σκεφτεί κανείς πως ο Γκέιτς μολύνει τον αέρα ασταμάτητα.
Σύμφωνα με μια μελέτη ακαδημαϊκών στο Πανεπιστήμιο του Λουντ, ο Γκέιτς είναι ένας από τους μεγαλύτερους «σούπερ-ρυπαντές» στον κόσμο λόγω των συχνών ταξιδιών του με τζετ.
Ο δισεκατομμυριούχος κάνει 59 πτήσεις σε ένα χρόνο δηλαδή πάνω από 200.000 μίλια.
Μάλιστα τα ιδιωτικά αεροπορικά ταξίδια του Γκέιτς εκπέμπουν περίπου 1.600 τόνους διοξειδίου του άνθρακα.
Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα ιδιωτικά αεροπλάνα εκπέμπουν έως και 40 φορές περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα ανά επιβάτη από τα άλλα αεροσκάφη.
Φαίνεται ωστόσο πως ο Γκέιτς δεν μπορεί να αντισταθεί στα ακριβά, λουξ, ιδιωτικά αεροσκάφη ακόμη κι αν αυτά μολύνουν τόσο πολύ το περιβάλλον.