Διαμαρτυρία – Καταγγελία έξω από το ΥΕΝ. ΛΑ.Ε: Παραίτηση Κουρουμπλή τώρα και παραδειγματική τιμωρία των ενόχων του οικολογικού εγκλήματος

2292
καταγγελία

Νέα κινητοποίηση για την οικολογική καταστροφή στο Υπουργείο Ναυτιλίας.

“Τρύπα στο νερό” οι εξαγγελίες Τσίπρα. Μέτρα τώρα ενάντια στην εφοπλιστική ασυδοσία.

Να παραιτηθεί ο Κουρουμπλής, να συλληφθεί ο πλοιοκτήτης.

 
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την οικολογική καταστροφή στο Σαρωνικό, που προκάλεσε η βύθιση του δεξαμενόπλοιου ΑΓ. ΖΩΝΗ ΙΙκαι ταυτόχρονα καταγγελίας της κυβέρνησης, του συγκεκριμένου πλοιοκτήτη και της εφοπλιστικής ασυδοσίας πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας, 18/9, μπροστά στο Υπουργείο Ναυτιλίας.
Στην νέα συγκέντρωση, ως συνέχεια της προηγούμενης, που έγινε μπροστά στα γραφεία της πλοιοκτήτριας εταιρείας στο Πέραμα την περασμένη Παρασκευή, την οποία κάλεσε η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ), συμμετείχαν επίσης η ΛΑ.Ε με μπλοκ διαδηλωτών με επικεφαλής τους Στάθη Λεουτσάκο, συντονιστή της ΠΓ της, Ν. Γαλάνη μέλος της ΠΓ και Τάσο Μαυρόπουλο και Β. Πριμηκήρη, μέλη του ΠΣ της ΛΑΕ, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ με εκπρόσωπό της, και άλλες συλλογικότητες.
Αντιπροσωπεία των συγκεντρωμένων με επικεφαλής τους Αντ. Νταλακογιώργο, πρόεδρο τηςΠΕΝΕΝ, Στάθη Λεουτσάκο, συντονιστή της ΠΓ της ΛΑΕ και Τάσο Μαυρόπουλο, μέλος του ΠΣ τηςΛΑΕ ανέβηκαν στα γραφεία του Υπουργείου Ναυτιλίας ΚΑΙ συναντήθηκαν με το Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Ναυτιλίας Διονύση Καλαματιανό.
Στη συνάντηση αυτή η αντιπροσωπεία των συγκεντρωμένων τόνισε τις βαρύτατες πολιτικές ευθύνεςτης κυβέρνησης και του υπουργείου Ναυτιλίας για το γεγονός ότι επιτρέπει γερασμένα, ασυντήρητα, ανασφαλή και επικίνδυνα πλοία να ταξιδεύουν δημιουργώντας θανάσιμους κινδύνους για την ζωή και την ασφάλεια των ναυτεργατών αλλά και του θαλάσσιου περιβάλλοντος.
Έθεσαν με επιμονή για άλλη μία φορά τα αιτήματα των συγκεντρωμένων για παραίτηση του Π.Κουρουμπλή, άμεση σύλληψη και παραδειγματική τιμωρία των υπεύθυνων (πλοιοκτησία και οι υπηρεσίες του ΥΕΝ που έδωσαν πιστοποιητικά αξιοπλοΐας) της βύθισης της «Αγίας Ζώνης ll» και όσων κρύβονται πίσω από αυτούς και κερδοσκοπούν ασύδοτα από το καθεστώς της σαπίλας και της ασυδοσίας, που έχουν επιβάλλει στο Λιμάνι του Πειραιά και στη ναυτιλία.
Ανάφεραν ότι οι ιδιαίτερα αργοπορημένες εξαγγελίες Πρωθυπουργού κάνουν μία «τρύπα στο νερό» και ουσιαστικά οδηγούν σε συγκάλυψη των ευθυνών και σε παράταση της σαπίλας που υπάρχει στο συγκεκριμένο τομέα.
Τέλος απαίτησαν να ξεκινήσει άμεσα ένας ουσιαστικός έλεγχος από αναβαθμισμένη και εξυγιασμένηδημόσια ελεγκτική υπηρεσία και όχι από τους ιδιώτες «νηογνώμονες», σε όλα τα μικρά δεξαμενόπλοια που εφοδιάζουν ή μεταφορτώνουν με ναυτιλιακά καύσιμα όλα τα μεγάλα πλοία (ακτοπλοϊκά – φορτηγά – κρουαζιερόπλοια) αλλά και αυτά που μεταφέρουν καύσιμα στα νησιά. Κι αυτό, γιατί τα πλοία αυτά είναι υπερήλικα, ελλιπώς συντηρημένα, ενώ οι έλεγχοι από την Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων είναι ανεπαρκείς και καταφανέστατα αναποτελεσματικοί. Ταυτόχρονα ζήτησαν θεσπιστούν μέτρα αποτελεσματικότερης και ταχύτερης επέμβασης και αποκατάστασης του περιβάλλοντος σε τέτοια περιστατικά.
Κατά τη διάρκεια της κινητοποίησης, ο Στάθης Λεουτσάκος έκανε στους παριστάμενους δημοσιογράφους την ακόλουθη δήλωση:
“ Η μόλυνση του Σαρωνικού κόλπου από την βύθιση του πλοίου “Αγία Ζώνη ΙΙ” αποτελεί ένα έγκλημα που θα έχει μακροχρόνιες συνέπειες για το περιβάλλον και τους κατοίκους της Αττικής, ένα έγκλημα με φυσικούς και ηθικούς αυτουργούς.
Ζητάμε την άμεση δίωξη και τιμωρία των φυσικών αυτουργών, δηλαδή του πλοιοκτήτη και όσων από το υπουργείο ναυτιλίας παρείχαν πιστοποιητικά αξιοπλοΐας στο καράβι αυτό καθώς και των ηθικών αυτουργών δηλαδή την παραίτηση του υπουργού ναυτιλίας.
Τόσο η σημερινή όσο και οι προηγούμενες κυβερνήσεις, στο βωμό του εφοπλιστικού κέρδους, δεν πήραν και δεν παίρνουν τα απαραίτητα μέτρα προκειμένου να προλαμβάνονται τέτοιου είδους ατυχήματα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι καμιά από αυτές τις κυβερνήσεις δεν έχει ασκήσει βέτο για λογαριασμό της χώρας μας στην Ε.Ε., για κανένα άλλο θέμα, παρά μόνο σε 2 περιπτώσεις που σχετίζονταν με την εξυπηρέτηση των συμφερόντων του εφοπλιστικού κεφαλαίου.
Απαιτείται έρευνα σε βάθος για το πως και ποίοι εξέδωσαν πιστοποιητικό αξιοπλοΐας για το συγκεκριμένο δεξαμενόπλοιο και όλων των συνθηκών που οδήγησαν στο συγκεκριμένο ατύχημα.
Ταυτόχρονα όμως για να αποφευχθούν μελλοντικά ατυχήματα, χρειάζεται ένας βαθύς εκδημοκρατισμός των αρμοδίων ελεγκτικών υπηρεσιών του υπουργείου εμπορικής ναυτιλίας και το σπάσιμο της σαπίλας και της ασυδοσίας που κυριαρχούν πρώτα απ’ όλα στη διακίνηση πετρελαιοειδών, στο λιμάνι του Πειραιά και στη Ναυτιλία εν γένει με τη θέσπιση διαφανών και αποτελεσματικών μέτρων ελέγχου της εφοπλιστικής ασυδοσίας και απληστίας.”
IMG_20170918_121826
IMG_20170918_121003
IMG_20170918_121916

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ προσθέστε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας